Hij zend nog steeds mixed signals uit, nadat ie zo raar was weggelopen 2 dagen geleden, besloot ik maar gewoon te doen alsof er niets aan de hand was; als in; geen extra aandacht geven. Dus, gisteren kwam er een vriend van mij die kok is lekker bij me koken, en nog een andere vriend kwam ook eten, heb Henk smsje gestuurd of ie ook kwam eten (doen we de laatste tijd vaak in het weekend, gezellig met z'n allen koken, bbq-en enzo
![]()
).
Kreeg een smsje terug dat ie ms later kwam, nou niet dus
![]()
Later 's avonds gingen we uit (ik en die 2 vrienden), zat Henk al in ons stamkroegje, maar mijn mama was er ook dus ik heb niet veel aandacht gegeven maar ging in de serre zitten met mijn moedertje en nog iemand.
Half uurtje later wilde ik even bij mijn vrienden gaan zitten, Henkie riep me meteen en vroeg me of ik meeging naar een ander kroegje, zo gezegd zo gedaan, zijn met z'n tweetjes weggegaan zoals gewoonlijk, kwamen nog wat vrienden tegen, was hartstikke gezellig, zijn gaan dansen, was niets aan want er was geen kip, dus hebben we nog een mini-kroegentochtje gehouden tot het weer wat later was. Steeds als we ergens heen liepen pakte hij mijn hand, was heel lief tegen me, gezellig gekletst.
Later nog even teruggegaan naar de discotheek, was nog steeds niets te beleven. Toen zei hij: Ik ga zo naar huis" waarop ik zei: "ik ga NU naar huis
![]()
" (Ha...!) Dus zo gezegd zo gedaan, ik ging naar buiten en hij kwam direct achter me aan, aan het einde van de straat waar we een andere kant uit moeten heb ik hem een kusje gegeven, welterusten gezegd enzo, en liep "mijn" kant op.
Halverwege riep ie nog wat, keek ik om en zag dat ie heel zielig op een muurtje zat mij na te kijken
Dus ik nog even teruggelopen (:{ ...) Hebben we nog even zitten kletsen, tegen elkaar aan gezeten en toen gingen we lopen, als vanzelfsprekend naar zijn huis. Hadden nog hele discussies ondertussen over Narcisme
![]()
en griekse mythologie en psychologie etc
![]()
Op een bepaald moment zei ik: "Eigenlijk houd ik helemaal niet van mensen!" en toen zei hij (zg grappig?) "En daarom hou ik niet van jou!"(nouhouh!). "Ga je nou weer weglopen vannacht en met de deuren slaan? Of blijf je slapen???!!! Want je vond het toch niet meer leuk met mij?"
Ik heb gezegd dat ik dit keer maar wel bleef slapen en dat ik dan wel licht ontvlambaar ben maar nooit lang boos en toen zijn we gezellig tegen elkaar aan gekropen, maar dan begint ie weer dus moeilijke opmerkingen te maken als : "Ik ben alleen maar een gebruiksvoorwerp" (uhuh..
![]()
) en vragen te stellen als "Wat ZOEK je dan? Liefde? "
Kijk, het irritante is dat als ie dat soort vragen begint te stellen dat wrs DE ideale aanleiding is om eens wat open te breken, maar hoe graag ik ook zou willen, ik KAN de zg. "coole" houding niet laten varen, dus het enige wat ik er op dat moment uit kan krijgen is "Laten we het lekker ongecompliceerd houden Henk
![]()
"
Schiet er niets mee op natuurlijk, en best wel laf ms van mezelf.
Nou, toen hebben we nog ff tv gekeken en tegen elkaar aangekroeld, en vanochtend toen ik mijn ogen opendeed zag ik 2 slaperige blauwe oogjes naar me kijken
![]()
en was het ook nog heel gezellig
![]()
en hebben we nog lekker liggen kletsen en lachen en kroop hij bijna helemaal in me
![]()
(als in: knuffelig.)
En toen ben ik naar huis gegaan, en loop ik weer helemaal te zweven tot vanavond want dan zal de tijd van afstandelijkheid wel weer zijn aangebroken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.