Ja wel grappig idd.
![]()
Maar nee, ik kan met een gerust hart zeggen dat ik wel degelijk over invoelend vermogen beschik hoor..echt
![]()
Anyway, Zaterdag met Henkie uitgeweest maar ik was zo brak van de dag ervoor
![]()
dat ik spontaan besloot maar es wat eerder naar huis te gaan, hij stond beteuterd te kijken, heb hem nog een smsje gestuurd dat ik nodig ff moest bijslapen en hem heel veel plezier gewenst
![]()
(als in niet -claimerig enzo
![]()
)
De volgende dag maakte hij tussen neus en lippen door de opmerking dat er niets aan was geweest (terwijl er toch zat kennisen en kwijlende vrouwen rond hem liepen te draaien?) en "toen ging jij ook nog es eerder weg..."
Ik was nogal verbaasd want ik had juist het idee dat hij het ms wel eens fijn zou vinden om zich frank en vrij in het uitgaanspubliek te mingelen zonder mij in zijn kielzog, maar vond het wel leuk om te horen natuurlijk...
We gaan elk donderdag, vrijdag en zaterdag samen op stap en mensen zien ons al als een soort twee-eenheid gezien het feit dat het voltallige barpersoneel van alle kroegjes waar we komen meteen onze vaste drankjes beginnen in te schenken zodra ze ook maar 1 van ons zien, en verbaasd zijn als de ander er niet bij is...
Zelfs IK ervaar dat soms als nogal benauwend...dus bevreemd me enigszins dat hij dan zichzelf blijkbaar niet 1 avond zonder mij kan vermaken...gezien zijn verdere "afstandelijkheid".
Maar goed, zondagnacht weer heerlijk bij hem geslapen, we hadden wederom een zeer gezellige nacht, lekker TV gekeken in bedje, met hapje en drankje erbij, zware en minder zware discussies (over alles behalve onszelf natuurlijk, we hebben ons beperkt tot maatschappelijke issues, de doodstraf enzo
![]()
)
Hij "vond het zo gezellig dat ik er was" en tussendoor hebben we weer heerlijk geknuffeld en alles wat daar bij hoort...heel vreemd maar op dat vlak is het ineens 180 graden gedraaid...heb nog nooit zoiets meegemaakt mag ik wel zeggen
Er is ineens een soort van gene weggevallen en we gaan tekeer als beesten
![]()
Nou, toen begon hij weer te sputteren....hij wist het soms toch ook allemaal niet meer (doelend op ons denk ik maar...).ik heb gezegd dat dat helemaal niet erg was want dat je soms dingen maar gewoon eens moet laten gebeuren en dat het antwoord heus wel een keer duidelijk wordt..zijn antwoord daarop was "Ja, maar ik wil alles gewoon meteen bepalen en weten...!"
Ik zei dat het leven zo gewoon niet werkt en dat ie moest ophouden met zo'n control-freak te willen zijn. En begon ie weer: "Ja maar ik ben onbetrouwbaar hoor.."
Mijn antwoord was dat ik van hem hield zoals ie is; een grote lul
![]()
en toen moest ie weer lachen.
Daarna hebben we nog in een deuk gelegen om een fantasie hoe ons evt. kind eruit zou zien
En, kroop ie lekker tegen me aan en zijn we innig verstrengeld in slaap gevallen...Ik voelde me zo close met hem en het voelde zo goed, de volgende ochtend deed ik mijn ogen open en lag ik heel lief naar me te kijken
![]()
en toen werd ie chagrijnig want hij was bijna te laat voor zijn werk
![]()
Maar wat ik wel raar vind is dat hij de laatste week niet meer belt..oke, ik kom hem wel steeds tegen en heb dus 4 nachten bij hem geslapen maar de laatste tijd belde hij wel elke dag..zelfs in zijn lunchpauze voor een kletspraatje...en nu dus niet meer...het zal wel weer te dichtbij komen ofzo.. GRRRRRRRR...!
Terwijl ik het dus helemaal niet erg vind hoe het nu gaat...ik verwacht echt niet dat we elke dag op elkaars lip moeten zitten ook niet als hij wel eens voor me zou kiezen...ik vind het prima zoals we nu met elkaar omgaan, alleen het heet geen relatie ofzo
![]()
En nu heb ik hem dus sinds maandagochtend al niet meer gezien
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.