abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 12:04:01 #251
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30254041
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Vivi het volgende:
Hm, nu weet ik echt niet meer zo goed wat te doen

nou, dan ga ik het ook niet vertellen want dat zou alleen maar op emotionele chantage lijken imo.
Ik zou in elk geval stoppen met zélf spelletjes spelen 4 a change..
Als hij dat gezegd heeft, heeft hij dat gezegd. sim-pel.
pi_30266154
quote:
[...]
En vanochtend was ie weer zo akelig nuchter
Ik droom tijdens een relatie wel eens over vreemdgaan (nog nooit écht gedaan) .... als hij nou eens hardop de naam van iemand anders in zijn droom zou had genoemd, zou je dat dan ook serieus nemen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarot op 04-09-2005 19:21:34 ]
Doe eens wild ....
pi_30342993
Zo weer bijgelezen. Wist je trouwens dat vele narcisten zichzelf wel als invoelend beschouwen? Invoelender dan anderen zelfs aangezien zij ook hierin uit denken te blinken
pi_30347215
quote:

Vannacht weer bij hem geslapen, gingen om uur of 3 naar bed na het stappen (was overigens gezellig), wordt er ineens een baksteen door de ruit gegooid, keuken vol glas en al die ellende..1 van zijn huurders had een groepje Marokkanen gezien die al een hele tijd voor het huis hadden heen en weer gereden enzo..vaag! Anyway, was niet echt bevorderlijk voor de nachtrust. Na heen en weer gebel met de politie was het ondertussen half 6 voor we gingen slapen..Henkie sliep wederom nogal onrustig (begrijpelijk) woelen draaien...en toen zei hij ineens IN ZIJN SLAAP mijn naam en dat ie zoveel van me hield en nog een hoop gemurmel
Ik vroeg nog "Slaap je?" maar dat was wel overduidelijk eigenlijk. Vanochtend nog voorzichtig gevist of ie nog wist wat hij snachts had gezegd enzo, maar hij had geen idee, nou, dan ga ik het ook niet vertellen want dat zou alleen maar op emotionele chantage lijken imo.

Bah...weet niet zo goed wat ik er mee moet

En vanochtend was ie weer zo akelig nuchter
Joh, je moet eens weten wat ik er allemaal uitkraam in mijn slaap

Praat nou gewoon nog eens duidelijk met hem en leg hem voor wat je voelt en dat je precies wil weten hoe dat bij hem zit. Dan krijg je tenminste zekerheid, dit gekut schiet ook niet op.

Zegt ie:"ik ben niet verliefd" dan zou ik hem voorlopig met rust laten en niet spreken, anders maak je het alleen maar moeilijke rvoor jezelf. En is het antwoord positief, dan is dat ook fijn om te weten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 7 september 2005 @ 11:56:01 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30349183
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
Zo weer bijgelezen. Wist je trouwens dat vele narcisten zichzelf wel als invoelend beschouwen? Invoelender dan anderen zelfs aangezien zij ook hierin uit denken te blinken

Nou Vivi, weer iets om over na te denken....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 7 september 2005 @ 17:02:24 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30358252
Ja wel grappig idd.

Maar nee, ik kan met een gerust hart zeggen dat ik wel degelijk over invoelend vermogen beschik hoor..echt

Anyway, Zaterdag met Henkie uitgeweest maar ik was zo brak van de dag ervoor dat ik spontaan besloot maar es wat eerder naar huis te gaan, hij stond beteuterd te kijken, heb hem nog een smsje gestuurd dat ik nodig ff moest bijslapen en hem heel veel plezier gewenst (als in niet -claimerig enzo )

De volgende dag maakte hij tussen neus en lippen door de opmerking dat er niets aan was geweest (terwijl er toch zat kennisen en kwijlende vrouwen rond hem liepen te draaien?) en "toen ging jij ook nog es eerder weg..."

Ik was nogal verbaasd want ik had juist het idee dat hij het ms wel eens fijn zou vinden om zich frank en vrij in het uitgaanspubliek te mingelen zonder mij in zijn kielzog, maar vond het wel leuk om te horen natuurlijk...

We gaan elk donderdag, vrijdag en zaterdag samen op stap en mensen zien ons al als een soort twee-eenheid gezien het feit dat het voltallige barpersoneel van alle kroegjes waar we komen meteen onze vaste drankjes beginnen in te schenken zodra ze ook maar 1 van ons zien, en verbaasd zijn als de ander er niet bij is...

Zelfs IK ervaar dat soms als nogal benauwend...dus bevreemd me enigszins dat hij dan zichzelf blijkbaar niet 1 avond zonder mij kan vermaken...gezien zijn verdere "afstandelijkheid".

Maar goed, zondagnacht weer heerlijk bij hem geslapen, we hadden wederom een zeer gezellige nacht, lekker TV gekeken in bedje, met hapje en drankje erbij, zware en minder zware discussies (over alles behalve onszelf natuurlijk, we hebben ons beperkt tot maatschappelijke issues, de doodstraf enzo )

Hij "vond het zo gezellig dat ik er was" en tussendoor hebben we weer heerlijk geknuffeld en alles wat daar bij hoort...heel vreemd maar op dat vlak is het ineens 180 graden gedraaid...heb nog nooit zoiets meegemaakt mag ik wel zeggen
Er is ineens een soort van gene weggevallen en we gaan tekeer als beesten

Nou, toen begon hij weer te sputteren....hij wist het soms toch ook allemaal niet meer (doelend op ons denk ik maar...).ik heb gezegd dat dat helemaal niet erg was want dat je soms dingen maar gewoon eens moet laten gebeuren en dat het antwoord heus wel een keer duidelijk wordt..zijn antwoord daarop was "Ja, maar ik wil alles gewoon meteen bepalen en weten...!"

Ik zei dat het leven zo gewoon niet werkt en dat ie moest ophouden met zo'n control-freak te willen zijn. En begon ie weer: "Ja maar ik ben onbetrouwbaar hoor.."
Mijn antwoord was dat ik van hem hield zoals ie is; een grote lul en toen moest ie weer lachen.

Daarna hebben we nog in een deuk gelegen om een fantasie hoe ons evt. kind eruit zou zien

En, kroop ie lekker tegen me aan en zijn we innig verstrengeld in slaap gevallen...Ik voelde me zo close met hem en het voelde zo goed, de volgende ochtend deed ik mijn ogen open en lag ik heel lief naar me te kijken en toen werd ie chagrijnig want hij was bijna te laat voor zijn werk

Maar wat ik wel raar vind is dat hij de laatste week niet meer belt..oke, ik kom hem wel steeds tegen en heb dus 4 nachten bij hem geslapen maar de laatste tijd belde hij wel elke dag..zelfs in zijn lunchpauze voor een kletspraatje...en nu dus niet meer...het zal wel weer te dichtbij komen ofzo.. GRRRRRRRR...!

Terwijl ik het dus helemaal niet erg vind hoe het nu gaat...ik verwacht echt niet dat we elke dag op elkaars lip moeten zitten ook niet als hij wel eens voor me zou kiezen...ik vind het prima zoals we nu met elkaar omgaan, alleen het heet geen relatie ofzo

En nu heb ik hem dus sinds maandagochtend al niet meer gezien
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30376374
Hij belt niet meer omdat jij je afstandelijke masker weer hebt afgegooid en je weer in zijn armen hebt geworpen. Hij hoeft nu geen moeite meer te doen en zal spoedig zijn interesse wederom verliezen
pi_30380296
Vivi, sorry, ik moet het zeggen, maar wat blijf je toch een aandachtsverslaafde doos.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:37:39 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383465
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
Vivi, sorry, ik moet het zeggen, maar wat blijf je toch een aandachtsverslaafde doos.
Je vervalt in herhalingen, dat was al bekend
pi_30383514
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je vervalt in herhalingen, dat was al bekend
Juist, net als iemand anders hier.
pi_30383515
quote:
Daarna hebben we nog in een deuk gelegen om een fantasie hoe ons evt. kind eruit zou zien

Hoe ga jij later aan dat kind uitleggen dat papa er nooit is omdat hij de rest van de stad ligt te neuken?

donderdag 8 september 2005 @ 12:46:56 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383674
"Papa is op zakenreis? "

Nouhou.......
pi_30383751
Papa vind alle vrouwen lief
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_30383788
Papa neukt jou ook over 3 jaar:P
  donderdag 8 september 2005 @ 13:00:27 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383996
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef Tobbes het volgende:
Papa neukt jou ook over 3 jaar:P
Nounou, zo kan ie wel weer...

1 grapje is leuk maar je snapt het wel he.
pi_30384073
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

1 grapje is leuk maar je snapt het wel he.
Alleen jij nog niet.
pi_30384091
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Alleen jij nog niet.
pi_30385598
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Alleen jij nog niet.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:01:33 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30385743
Haha grappig ja alleen beetje voorspelbaar...Anyway, laat maar lekker zitten verder, heb geen zin meer in alleen maar bagger reacties, die ken ik nu wel.
pi_30385923
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Vivi het volgende:
Haha grappig ja alleen beetje voorspelbaar...Anyway, laat maar lekker zitten verder, heb geen zin meer in alleen maar bagger reacties, die ken ik nu wel.
Ik heb serieus gereageerd en daar reageer jij dan wer niet op. Dat stimuleert ook niet echt he
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30385936
quote:
groot gelijk, je moet je meerwaarde natuurlijk wel in ere houden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30388147
quote:
Ik heb ook serieus gereageerd, maar dat laat je links liggen
  donderdag 8 september 2005 @ 15:23:07 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30388158
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb serieus gereageerd en daar reageer jij dan wer niet op. Dat stimuleert ook niet echt he
Ja sorry

Je hebt gelijk, jij wel

Nog ff terug gaat lezen
pi_30388303
Vivi, er is 1 iemand die je wilt helpen!

Volgens de poll dan, maar ik durf te zeggen dat diegene verkeerd klikte
pi_30388709
volgens mij hebben we allemaal serieus gereageerd. Shame on us
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')