nee, het is, I fuck you in your mother's pussy. Of je kan zeggen, picka ti materina, en dan is het, your mothers pussyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef Skorpija het volgende:
[..]
M'n schoonmoeder zegt de normale versie daarvan wel eens tegen m'n vriendin![]()
(voor de nl'ers: bovenstaande betekend: I Fuck your three mothers pussy, de normale versie is: I Fuck your mothers pussy)
Vriend, je hebt het hier tegen iemand die nog altijd liever Raiders eet en 06-11 draait.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Steijn het volgende:
JoegoslavischHaal eens een nieuwe bosatlas.
Haha,.. zo scheld ook mijn kleine nichtje van 5 in Macva. Seljaci!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef desaparacido het volgende:
De klassieker van mijn oma; Jebem te u tri picke materine!
(en dat is nog niet eens het ergste wat ze zegt)
Jebem u misa, dat gebruikte mijn moeder altijd als non-scheldwoord, een soort van Potverdikkiequote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef boskov het volgende:
Of, jebem li ti misa
Vertaling, zal ik je muis eens neuken
Dat is Pickicaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef desaparacido het volgende:Picka - Kutje, voor laffe mannen
het is cukoquote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef Skorpija het volgende:
M'n vriendin zei altijd: Jebem te zugo (zugo is een lief woordje voor hond) het grappige is, dat ze kei bang is voor honden
is het ook, maar het gekke is dat de basis woordkennis om bijvoorbeeld een beetje Hongaars te kunnen spreken en dus gesprekken te kunnen voeren over een aantal onderwerpen niet erg groot hoeft te zijn, volgens mn vriendin een woord of twee tot drieduizend, terwijl dat voor een germaanse taal redelijk hetzelfde is. Maar de moeilijkheid zit hem in de gramatica en spelling; er zijn van veel voorkomende werkwoorden namelijk 23 vormenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:20 schreef boskov het volgende:
[..]
maar dat Hongaars is echt erg, ik zit echt altijd een beetje zo achter mijn oor te krabben als ik het lees. Geen touw aan vast te knopen.
Scheldwoorden is on-topicquote:Op donderdag 1 september 2005 19:43 schreef 4ureyez_only het volgende:
In joegoslavische scheldwoorden ben ik een expertmaar ontopic: ben je al een beetje bekend met de taal of wil je de basisbeginselen leren? (en uit nieuwsgierigheid: waarom wil je de taal leren?;))
ik heb hem toentertijd in de bios gezien. Wat een geweldige film is dat zeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef aca het volgende:
Ik heb laatst Profesionalac gezien. Een hele goede film als je de achtergrond snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |