abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30150822
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef Skorpija het volgende:

[..]

M'n schoonmoeder zegt de normale versie daarvan wel eens tegen m'n vriendin

(voor de nl'ers: bovenstaande betekend: I Fuck your three mothers pussy, de normale versie is: I Fuck your mothers pussy)
nee, het is, I fuck you in your mother's pussy. Of je kan zeggen, picka ti materina, en dan is het, your mothers pussy
:p

edit, ik besef me dat er meerdere mogelijkheden zijn, jebem ti picku materinu, jebem te u picku materinu, picka ti materina, hajde u picku materinu etc

[ Bericht 16% gewijzigd door boskov op 31-08-2005 23:57:48 ]
  donderdag 1 september 2005 @ 03:00:07 #52
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_30154835
Eentje die ik errug vaak in mijn jeugd heb gehoord is Mars u pizdu materinu! (Rot op naar je moeders kut)

En de standaard vloek van mijn vader was, Jebem ti krvavu majku, en daarna altijd een Eeee, kad moram lajati!, dat kan ik nou niet echt treffend vertalen, maar het kwam erop neer dat nadat hij ging schelden, mijn pa mij de schuld gaf omdat hij moest vloeken.

Volgens mij is dit aan het veranderen in een centraal-leer-hier-schelden-in-het-joegoslavisch-topic
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
pi_30154845
Joegoslavisch Haal eens een nieuwe bosatlas.
  donderdag 1 september 2005 @ 03:31:06 #54
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_30155072
quote:
Op donderdag 1 september 2005 03:00 schreef Steijn het volgende:
Joegoslavisch Haal eens een nieuwe bosatlas.
Vriend, je hebt het hier tegen iemand die nog altijd liever Raiders eet en 06-11 draait.

Tegenwoordig beledig je ineens drie "volkeren" als je Servo-Kroatisch gebruikt in plaats van hun drie "talen", dus ik hou het gewoon bij Joegoslavisch
pi_30157569
owke dan. Het joego scheld woordenboek..

joego - vertaling - betekenis

Boli me kurac - Pijn in m'n lul - Interesseert me geen zak
Popu me - Suck me
Glupane krave - Stomme koe - natuurlijk zeg je dit tegen een vrouw
Konj - Paard - Dit zeggen vrouwen dan terug tegen een man
Jebim te - Fuck you
Jebi se - Fuck you
Jebiga - Fuck it (or him)
Krme - Varken
Sranje - shit

achteraf toegevoegd:
Seljaci - Boeren
jebem li ti misa - zal ik je muis eens neuken
Govno jedan - Een Stront (letterlijk) - Je bent als stront!
Boli me picka - de vrouwelijke variant van boli me kurac, mijn kut doet pijn [het interesseert me geen reet]
Jebo ga bog - god neukt hem
Bog te posrao - god schijt op je
Jebo te [...] - [...] neukt je, je kan hier werkelijk van alles invullen, zoals kruh [brood], krvavo sunce [bloederige zon], Tito [ Maarschalk Tito], Alija [Izetbegovic], Tudjman, allerlei heiligen enz.
Budala - Idioot, debiel. Niet te hard zeggen waar Turken bij zijn, het is van oorsprong een Turks woord (of juist wel )
Kurvin sin - Hoerenzoon
Pickica - Kutje, voor laffe mannen, Mietje
Kurva - Hoer
Smece, Djubre - Vuilnis
Majmun - Aap, ook een Turks woord van origine
Kujo - teef/bitch
Guska - Gans
Stoka - Vulgaire @!#
Sirotinja - Sloeber

En nu hoop ik vervolgens nog wat nieuwe te leren

[ Bericht 7% gewijzigd door Skorpija op 01-09-2005 13:22:46 (Toevoegingen) ]
  donderdag 1 september 2005 @ 11:19:01 #56
28317 aca
bzzz bzzz tjsoef
pi_30159839
Misschien ken jou, Desaparacido, wel, miss niet.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef desaparacido het volgende:
De klassieker van mijn oma; Jebem te u tri picke materine!

(en dat is nog niet eens het ergste wat ze zegt )
Haha,.. zo scheld ook mijn kleine nichtje van 5 in Macva. Seljaci!
pi_30160945
Of, jebem li ti misa

Vertaling, zal ik je muis eens neuken
  donderdag 1 september 2005 @ 12:01:36 #58
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_30161293
Skorpija, ik ken een vrouw die regelmatig Boli me kurac zegt

Frases
  • Boli me picka - de vrouwelijke variant van boli me kurac, mijn kut doet pijn [het interesseert me geen reet]
  • Jebo ga bog - god neukt hem
  • Bog te posrao - god schijt op je
  • Jebo te [...] - [...] neukt je, je kan hier werkelijk van alles invullen, zoals kruh [brood], krvavo sunce [bloederige zon], Tito [ Maarschalk Tito], Alija [Izetbegovic], Tudjman, allerlei heiligen enz.

Losse woorden
  • Budala - Idioot, debiel. Niet te hard zeggen waar Turken bij zijn, het is van oorsprong een Turks woord
  • Kurvin sin - Hoerenzoon
  • Picka - Kutje, voor laffe mannen
  • Smece, Djubre - Vuilnis
  • Majmun - Aap, ook een Turks woord van origine
  • As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
      donderdag 1 september 2005 @ 12:04:17 #59
    117567 desaparacido
    nu inclusief spelfout!
    pi_30161390
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef boskov het volgende:
    Of, jebem li ti misa

Vertaling, zal ik je muis eens neuken
    Jebem u misa, dat gebruikte mijn moeder altijd als non-scheldwoord, een soort van Potverdikkie

Terwijl het gelijk staat aan, of nog erger is dan de andere varianten.
    pi_30162135
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef desaparacido het volgende:
  • Picka - Kutje, voor laffe mannen
  • Dat is Pickica Zoiets als Mietje
    pi_30162173
    M'n vriendin zei altijd: Jebem te zugo (zugo is een lief woordje voor hond) het grappige is, dat ze kei bang is voor honden
    pi_30162360
    Heheh, weer wat scheldwoordjes erbij geleerd dankzij dit topic

Ik heb een vriendin die uit Servie komt, en wij proberen weleeens met elkaar te praten (ik in het Russisch tegen haar, zij in het Servisch tegen mij) en dat is gewoon echt niet te doen
    Als je bepaalde woorden leest en je weet van te voren wat het betekent, kan je op zich nog wel overeenkomsten vinden en het woord 'raden'.
    Maar verder zijn het gewoon heel verschillende talen en zo.

Wel jammer eigenlijk, vaak zit ik in de tram of zo, en hoor ik 'iets dat op Russisch lijkt' , maar ik versta er dan geen moer van .
    Что было, то прошло..
    pi_30162627
    Even je sig Andoire:
    Sto bilo, to proslo

Wat is geweest, is voorbij

Klopt toch?
      donderdag 1 september 2005 @ 13:03:01 #64
    28317 aca
    bzzz bzzz tjsoef
    pi_30163352
    Nog maar wat xtra scheldwoorden

Kujo - teef/bitch
    Guska - Gans
    Stoka - Vulgaire @!#
    Sirotinja - Sloeber

pi_30163569
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef Skorpija het volgende:
    M'n vriendin zei altijd: Jebem te zugo (zugo is een lief woordje voor hond) het grappige is, dat ze kei bang is voor honden
    het is cuko
    pi_30163611
    De scene in onderground waar, na het bombardement op de dierentuin, de olifant zijn schoenen jat. Zijn reactie, ostavi cipele, konju jedan
    pi_30164197
    Wat ik een lache film vond was Mi (ni)smo angeli

Toen die twee gasten geld gingen ophalen bij dat vrouwtje

Trekt die ene z'n broek naar benee, zegt die ander: Svaka Cast ! en geeft hem een knuffel en wil erop drinken...
    Dat was een hilarische film.
    pi_30175596
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 23:20 schreef boskov het volgende:

[..]

maar dat Hongaars is echt erg, ik zit echt altijd een beetje zo achter mijn oor te krabben als ik het lees. Geen touw aan vast te knopen.
    is het ook, maar het gekke is dat de basis woordkennis om bijvoorbeeld een beetje Hongaars te kunnen spreken en dus gesprekken te kunnen voeren over een aantal onderwerpen niet erg groot hoeft te zijn, volgens mn vriendin een woord of twee tot drieduizend, terwijl dat voor een germaanse taal redelijk hetzelfde is. Maar de moeilijkheid zit hem in de gramatica en spelling; er zijn van veel voorkomende werkwoorden namelijk 23 vormen . Niet alleen bij ik, hij / zij (waar geen onderscheid in is trouwens!!)j, wij etc etc maar ook bij veel voorzetsels. Daarbij is het spreken ervan ook erg lastig; je hebt vocaalharmonie, je hebt de lastige klinkers (waarvan ze er totaal 7 hebben, lange en korte) waardoor je iets kan zeggen wat je wel bedoeld maar het heel anders zegt doordat je van bijvoorbeeld de á (een lange a) een normale a (spreek uit als ah), alles in enkelvoud word geschreven (voorbeeld; 1 huis - ét Ház 2 huizen - két Ház), er geen verschil is tussen verleden en tegenwoordige tijd en ga maar door en door en door. En dan komt er ook nog eens bij dat er erg veel is is samengevoegt in 1 woord (voorbeeld: szeretlek = ik hou van jou )

Het lijkt nergens op, daarom is het zo moeilijk .
    pi_30175845
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 21:57 schreef Alfa145 het volgende:

[..]

Rođen sam tamo
    i ja isto
    pi_30176033
    In joegoslavische scheldwoorden ben ik een expert maar ontopic: ben je al een beetje bekend met de taal of wil je de basisbeginselen leren? (en uit nieuwsgierigheid: waarom wil je de taal leren?;))
    pi_30181299
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 19:43 schreef 4ureyez_only het volgende:
    In joegoslavische scheldwoorden ben ik een expert maar ontopic: ben je al een beetje bekend met de taal of wil je de basisbeginselen leren? (en uit nieuwsgierigheid: waarom wil je de taal leren?;))
    Scheldwoorden is on-topic
    Hij wil joego's leren, en dat kan hij nu in dit Topic
    pi_30205921
    zie dat jullie al een hele lijst hebben, zo gauw ik weer ruzie krijg met iemand schrijf ik een hele lijst, beloofd.
    Over yugo films: ik lig altijd weer helemaal dubbel, sommige zijn echt brillijant (no man's land en nog een hele zooi)
      vrijdag 2 september 2005 @ 19:32:56 #73
    28317 aca
    bzzz bzzz tjsoef
    pi_30211165
    Ik heb laatst Profesionalac gezien. Een hele goede film als je de achtergrond snapt.
    pi_30225406
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef aca het volgende:
    Ik heb laatst Profesionalac gezien. Een hele goede film als je de achtergrond snapt.
    ik heb hem toentertijd in de bios gezien. Wat een geweldige film is dat zeg.
      zaterdag 3 september 2005 @ 15:17:41 #75
    85998 Mattt
    No Americans in Bagdad !
    pi_30230589
    Ja hocu bosnaki uciti
    And there are still no americans in Bagdad !!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')