Ja dat was ik inderdaad. Dat bén ik zelfs, want het valt nog steeds uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef Klare het volgende:
Heel even off topic, XcUZ_Me was jij degene met haaruitval na stoppen met de yasminpil? Mag ik je dan even mailen, wil je even wat vragen (heb het namelijk ook).
Hallo halloquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef Lotjeb het volgende:
Is er voor een trouwe lurker nog een plaatsje vrij voor de engeland-order?
Ik ben zo beniewd naar de onbekende dingen en de bekende dingen zijn goedkoper![]()
Arme student![]()
(omdat ik niet echt bekend ben ik dit topic wil ik best direct betalen ofzo, dat jullie weten dat ik geen onbetrouwbare griezel ben)
Oh.. hahaha.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Uhm.. ja kan, mail me met hetgeen je wilt hebben. Je hebt tot zaterdag 12 uur de tijd en daarna gaan de mails (met een overzicht van je bestelling, prijs in ponden en in euro's, verzendkosten per persoon en betaalgeggevens) uit. Daarna ben je te laatquote:
Ik zei het je toch, dat van die kruidnagelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus lastig te omschrijven. Er zit in ieder geval iets scherps in (kruidnagel) en dat vind ik zelf net iets te scherp.
Ik heb in 2 stappen gedoucht. Eerst haren gewassen en YSTW, daarna douche uit en Retread in mijn haar (om een half uit te laten intrekken) en daarna weer onder de douche om uit te spoelen en weer gewassen met Skinny Dip.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga me zo even lekker douchen, uiteraard met Lush.
Kyara, ik zie dat jij je lichaam hebt gewassen met alleen You snap the Whip (lekker he) jij gebruikt daarna geen andere zeep meer ofzo, YSTW is goed genoeg?
Ik zal voortaan beter naar je luisterenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:51 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, dat van die kruidnagelGrappig. Ben benieuwd of ik straks de Godiva dan ook niet lekker vind.
Hartstikke leuk! Ga zo na het eten een lijstje samenstellen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oh.. hahaha.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Uhm.. ja kan, mail me met hetgeen je wilt hebben. Je hebt tot zaterdag 12 uur de tijd en daarna gaan de mails (met een overzicht van je bestelling, prijs in ponden en in euro's, verzendkosten per persoon en betaalgeggevens) uit. Daarna ben je te laat![]()
In Amsterdam (Kalverstraat) zeiden ze gister dat de jellies en buttercream wel komen maar dat het nog wel even zal duren omdat ze daarvoor moeten "verbouwen", er moet extra koelruimte komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef PeRi het volgende:
Ohja Godiva en Hybrid komen volgende week binnen. En de jellies en buttercreams hopelijk halverwege september, zeiden ze.
Daar zeiden ze in Den Bosch niks over, misschien hebben ze dat daar al ingebouwd. Tis natuurlijk een vrij nieuwe winkel en is daar al rekening mee gehouden ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
In Amsterdam (Kalverstraat) zeiden ze gister dat de jellies en buttercream wel komen maar dat het nog wel even zal duren omdat ze daarvoor moeten "verbouwen", er moet extra koelruimte komen![]()
Volgende keer zal ik deppen en niet wrijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij werkt het om de deo nat te maken, dan wordt 'ie wat minder ruw. En... deppen NIET wrijven, dan doet het echt zeer.
Voor de rest klinkt het erg lekker, ik ga zo ook maar eens richting douche hopsen
Ik kreeg echt rode, pijnlijke oksel van het wrijven met mijn Krystal. Sinds ik 'm nat maak en dep heb ik nergens last meer vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik deppen en niet wrijvendankjewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |