abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:31:05 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29928295
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef Klare het volgende:
Heel even off topic, XcUZ_Me was jij degene met haaruitval na stoppen met de yasminpil? Mag ik je dan even mailen, wil je even wat vragen (heb het namelijk ook).
Ja dat was ik inderdaad. Dat bén ik zelfs, want het valt nog steeds uit .

Mailadres staat in m'n profiel
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29928444
Ik ga me zo even lekker douchen, uiteraard met Lush.

Kyara, ik zie dat jij je lichaam hebt gewassen met alleen You snap the Whip (lekker he ) jij gebruikt daarna geen andere zeep meer ofzo, YSTW is goed genoeg?

Ik heb nog geen idee wat ik straks allemaal ga gebruiken, dat zal ik zo wel vertellen, ik heb in ieder geval geen haast meer, gelukkig
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29928576
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef Lotjeb het volgende:
Is er voor een trouwe lurker nog een plaatsje vrij voor de engeland-order?

Ik ben zo beniewd naar de onbekende dingen en de bekende dingen zijn goedkoper
Arme student

(omdat ik niet echt bekend ben ik dit topic wil ik best direct betalen ofzo, dat jullie weten dat ik geen onbetrouwbare griezel ben)
Hallo hallo
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:42:51 #279
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29928645
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Hallo hallo
Oh.. hahaha.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Uhm.. ja kan, mail me met hetgeen je wilt hebben. Je hebt tot zaterdag 12 uur de tijd en daarna gaan de mails (met een overzicht van je bestelling, prijs in ponden en in euro's, verzendkosten per persoon en betaalgeggevens) uit. Daarna ben je te laat
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:51:09 #280
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29928857
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, en dat is dus lastig te omschrijven. Er zit in ieder geval iets scherps in (kruidnagel) en dat vind ik zelf net iets te scherp.
Ik zei het je toch, dat van die kruidnagel Grappig. Ben benieuwd of ik straks de Godiva dan ook niet lekker vind.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29928921
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga me zo even lekker douchen, uiteraard met Lush.

Kyara, ik zie dat jij je lichaam hebt gewassen met alleen You snap the Whip (lekker he ) jij gebruikt daarna geen andere zeep meer ofzo, YSTW is goed genoeg?
Ik heb in 2 stappen gedoucht. Eerst haren gewassen en YSTW, daarna douche uit en Retread in mijn haar (om een half uit te laten intrekken) en daarna weer onder de douche om uit te spoelen en weer gewassen met Skinny Dip.

Als ik YSTW gebruik, was ik me daarna meestal nog even met een zeepje. Aangezien dan alles blauw wordt en ik de geur niet heel erg lekker vind. Als ik Buffy gebruik dan gebruik ik meestal alleen buffy of een zeepje er voor. Maar aangezien Buffy een laagje op je huid achterlaat gebruik ik er na iig niets meer.
pi_29929049
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:51 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik zei het je toch, dat van die kruidnagel Grappig. Ben benieuwd of ik straks de Godiva dan ook niet lekker vind.
Ik zal voortaan beter naar je luisteren
Ik heb de Godiva zelf niet geroken maar FF vind ik echt niet lekker. Ben benieuwd wat jij daar van vind. Ik vond hem zelf een beetje als Sexy ruiken alleen dan iets kruidiger.
pi_29929432
Ik heb een flesje American Cream en Veganese gekocht
En vroeg om een stukje Fresh Farmacy voor vriendin en kreeg daarna nog een stukje Cherry Tree Lane mee. Was in Den Bosch

Ymme ik heb je Fresh Farmacy en Karma binnen! Bedankt
Whatever I want.
pi_29929481
Ohja Godiva en Hybrid komen volgende week binnen. En de jellies en buttercreams hopelijk halverwege september, zeiden ze.
Whatever I want.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:09:38 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29929518
Lekker PeRi! Jammer dat we niet samen konden treinen! Had ik wel gezellig gevonden .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29929620
Ja! En had mn vriendin ook een keer een internet-mens gezien, naast FF
Whatever I want.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:12:54 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29929650
"een internet-mens"

pi_29929727
Ja

Ze vind mij/het allemaal een beetje vreemd namelijk
Whatever I want.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:17:04 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29929803
Ik heb anders vandaag al van 2 mensen te horen gekregen dat ik raar ben, dus ik weet niet of je mij wel wilt 'tonen' .
pi_29930443
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Oh.. hahaha.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Uhm.. ja kan, mail me met hetgeen je wilt hebben. Je hebt tot zaterdag 12 uur de tijd en daarna gaan de mails (met een overzicht van je bestelling, prijs in ponden en in euro's, verzendkosten per persoon en betaalgeggevens) uit. Daarna ben je te laat
Hartstikke leuk! Ga zo na het eten een lijstje samenstellen.....
Last.fm Twitter
pi_29930515
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef PeRi het volgende:
Ohja Godiva en Hybrid komen volgende week binnen. En de jellies en buttercreams hopelijk halverwege september, zeiden ze.
In Amsterdam (Kalverstraat) zeiden ze gister dat de jellies en buttercream wel komen maar dat het nog wel even zal duren omdat ze daarvoor moeten "verbouwen", er moet extra koelruimte komen
Last.fm Twitter
pi_29930727
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

In Amsterdam (Kalverstraat) zeiden ze gister dat de jellies en buttercream wel komen maar dat het nog wel even zal duren omdat ze daarvoor moeten "verbouwen", er moet extra koelruimte komen
Daar zeiden ze in Den Bosch niks over, misschien hebben ze dat daar al ingebouwd. Tis natuurlijk een vrij nieuwe winkel en is daar al rekening mee gehouden ?
Whatever I want.
pi_29930728
Mmm vandaag heerlijk gedoucht
Veel lekkerder dan gisteren gek genoeg...

Ik heb dit keer het volgende gebruikt:
The Olive Branch (heerlijk, ik ruik continue aan min arm, helaas kan ik niet zo heel erg sterk de geur terug vinden. Ik vind de douchegel trouwens ook vrij dun, het verdween direct in de bodem van mijn Fluff (schuimspons)

Jumping Juniper: Mijn haar voelde door gisteren errug vet maar was het gek genoeg niet, Vava zei dat ik maar even moest doorzetten, dus ik ben benieuwd

Angels on Bare Skin: Dit keer geen rode plekjes uit de douche, hoe vaak gebruiken jullie deze?

Fuwari Deodorant: Hij is al helemaal hard en korrelig en doet echt pijn
Maar goed, dat breng ik dan wel aan met mijn hand...

Kheb er ook wel een fotootje van gemaakt..

Kijk eens naar die deo, superkorrelig...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:44:30 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29930801
Bij mij werkt het om de deo nat te maken, dan wordt 'ie wat minder ruw. En... deppen NIET wrijven, dan doet het echt zeer .

Voor de rest klinkt het erg lekker, ik ga zo ook maar eens richting douche hopsen
pi_29930855
Oh ja en als laatste heb ik ook Smitten opgesmeerd, wat ruikt ie lekker sterk
pi_29930875
Ik gebruik mijn AOBS 1 a 2 keer in de week.
pi_29930877
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij werkt het om de deo nat te maken, dan wordt 'ie wat minder ruw. En... deppen NIET wrijven, dan doet het echt zeer .

Voor de rest klinkt het erg lekker, ik ga zo ook maar eens richting douche hopsen
Volgende keer zal ik deppen en niet wrijven dankjewel
  woensdag 24 augustus 2005 @ 19:47:18 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29930905
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Volgende keer zal ik deppen en niet wrijven dankjewel
Ik kreeg echt rode, pijnlijke oksel van het wrijven met mijn Krystal. Sinds ik 'm nat maak en dep heb ik nergens last meer van .
pi_29930906
Ai, ruzie met mama, ze heeft mijn slaapkamerdeur voor eeuwig dichtgedaan en dat moet ik nu ook doen...
ze krijgt er hoofdpijn van...

sommige mensen begrijpen het nooit
pi_29931441
Mijn moeder heeft de kamer vol liggen met Lush Sterker nog, op mijn vaders nachtkastje liggen ook verschillen zepen te geuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')