abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29896176
Mn verloofde en ik willen heel graag een print-scan combi kopen, omdat de vorige nu de zolder opfleurt met zn ontbrekende onderdelen. Nu is er toevallig een in de aanbieding bij de Mediamarkt:
specs:
HP PSC 1215 All-in-One printer
75 euro
opptische Scannerresolutie 600x2400 dppi
36 Bit kleurendiepte
resolutie kleur 4800 x 1200
print 10 pagina's kleur p/m
100 vel papiercapaciteit
energiezuinig

Wat we willen is het volgedne:
redelijk goede scans maken tot en met A4 formaat, hiet liefts met een centimeter marge
foto's printen
veel printen
foto's scannen
een goede prijs-kwaliteit verhouding
niet al te veel inktkosten

Is dit iets voor ons? Of zijn er betere / goedkopere apparaten op dit gebeid op de markt, die beter bij ons passen?
pi_29896409
volgens mij bevat dit apparaat zeer makkelijk bij te vullen inktcardridges dus in dat geval is het erg goedkoop
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
pi_29896937
mijn ervairng met nagevulde cartridegs is niet denderend... Maar dit zijn dus cartridges uit de geodkoopste navulcategorie die er zijn? Dan zijn het wel piepminuscule cartridges...

En de rest van de eisne die we er aan stellen? Komt dat wat overeen, of kan ik beter een ander, vergelijkbaar (iets groter en duurder) apparaat kopen?
pi_29925140
Waarom moet je altijd even je verloofde noemen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Marty26 op 24-08-2005 17:02:33 (Hou het ff ontopic!!) ]
pi_29930713
heb zelf net de 2355 gekocht van HP....
beetje een wilde gok want echt veel info over all-in one printers heb ik niet gevonden!
Zou eerst voor de hp 1350 gaan maar in de winkel toch voor de 2355 gegaan, zag en wat mooier/beter en steviger eruit (lcd display, mooie kleur, veel knopjes, klepper gaan lekker stevig omhoog/dicht)
De specs waren ook een stuk beter, maar ook de prijs was een stukje hoger maja boeiend als die maar goed is toch!

Na een beetje geprobeerd te hebben is het een erg fijne printer, zowel kleuren als zwart gaat lekker vlot en kwaliteit is ook helemaal .
Foto's printen gaat natuurlijk een stuk langzamer maar de kwaliteit is op vrij hoog niveau, denk dat je het verschil niet gaat zien als je een foto uitprint of laat ontwikkelen!
Scanner is oke, goede en duidelijke scans, beetje bewerken met fotoshop en het is helemaal

inktverbruik kan ik je niets over vertellen maar ben ik zelf ook nieuwsgierig na!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_29930802
Check die Epson bij het kruidvat eens

En de inkt daarvan isbehoorlijk goedkoop: een set met alle kleuren + gratis pak fotopapier is op internet zo'n 37 euro (incl verzendkosten). Kleuren worden apart vervangen.
pi_29932870
Oeh dank julie voor de tips, we gaan zeker deze twee apparaten eens nader bestuderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')