abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:57:21 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29895478
Dit valt mij namelijk op
Nederlanders hebben over het algemeen wel een hond of een kat of beide.

Maar de meeste medelanders hebben die dus niet, is hier een verklaring voor?

geen racistische opmerkingen plaatsen aub anders komt er weer een slotje
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_29895636
Turkse familie in mijn oude flat heeft een Labrador. Moet zeggen dat ik ook wel verbaast was toen ik het zag.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:03:13 #3
50490 wjschreuder
-------------------
pi_29895645
quote:
Dat is wel erg overdreven, ik schat dat zo'n 1 op de 3 huishoudens een huisdier heeft.
pi_29895654
marokaanse vriend van mij heeft een kat
pi_29895677
Bij ons in de buurt loopt een turkse man met een herder ... niks vreemds aan hoor ..dat zijn namelijk ook maar mensen enzo ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_29895702
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

Dat is wel erg overdreven, ik schat dat zo'n 1 op de 3 huishoudens een huisdier heeft.
ja die 2 op de 3 zijn de buitenlanders
pi_29895731
In de islamitische wereld is dat minder gebruikelijk. Een dier in huis. Dit heeft volgens mij te maken met hygiene.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_29895750
Ik heb nog nooit turken of marokkanen met een huisdier gezien.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:07:08 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29895763
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:04 schreef method21 het volgende:
Bij ons in de buurt loopt een turkse man met een herder ... niks vreemds aan hoor ..dat zijn namelijk ook maar mensen enzo ....
Zal best wel vaag zijn als ik een Turkse man met een Duitser Herder zie lopen. Nog nooit gezien. Of een Moslima inclusief hoofdoek ipv boodschappentassen laat ze een Golden Retriever uit
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_29895769
Huisdieren zijn onrein toch ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:07:27 #11
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_29895773
waarom heb jij geen kameel?
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_29895815
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
In de islamitische wereld is dat minder gebruikelijk. Een dier in huis. Dit heeft volgens mij te maken met hygiene.
Mag wel hoor. Hond eigenlijk niet (wel als jachthond), maar kat is geen probleem.

Ik ben tegen vogels/schildpadden e.d. als huisdier, zelfs vissen vind ik niet kunnen. Wat zou jij ervan vinden als jij je hele leven in een aquarim/terranium/whatever moet doorbrengen ?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:08:49 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_29895817
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:07 schreef Breemz het volgende:
waarom heb jij geen kameel?
Omdat ik in Nederland woon
pi_29896084
De meesten zijn er bang voor,en het is heel raar in de cultuur om honden en katten te 'domesticeren'.
Ze zijn daar gewoon muizenvangers en waakhonden,je hoeft er dan alleen maar voer voor te zetten,voor de rest mogen ze het bekijken.
Erg veel scharminkels gezien in Turkije.
pi_29896150
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef yup het volgende:

[..]

Mag wel hoor. Hond eigenlijk niet (wel als jachthond), maar kat is geen probleem.

Ik ben tegen vogels/schildpadden e.d. als huisdier, zelfs vissen vind ik niet kunnen. Wat zou jij ervan vinden als jij je hele leven in een aquarim/terranium/whatever moet doorbrengen ?
En jij houdt van BMWs Dat kan ook niet.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:23:28 #16
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_29896227
Ze zijn er vaak bang voor omdat ze er totaal niet mee zijn opgegroeid. Dat geldt ook vaak voor de Hollanders voor wie dat zo is.

Ondanks dat ze als onrein gezien worden betekent dat niet dat ze nooit honden hebben, maar meestal hebben ze dan een taak zoals waak, jacht of renhond en zelden als een gezelschapsdier zoals in de westerse wereld gebruikelijk is.
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:24:59 #17
14827 Kogando
Modelprutser
pi_29896265
Je komt het toch sowieso weinig tegen dat beestjes andere dieren houden als gezelschap.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:26:33 #18
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_29896313
Ik zie ze altijd met steffords (of hoe je het ook mag spellen!), denk een soort statussymbool ofzo!

Lompe tievessukkels
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_29896320
Volgens mij is het in die landen gebruikelijk dat wanneer je het een hond hebt, het ook een echte (gemene) waakhond is. Vandaar dat deze mensen in Nederland vaak bang zijn voor honden. (cultuur/opvoeding).Dat is wat een Turkse man mij ooit heeft verteld iig.
Bij chinezen ligt t anders, die doen ze gewoon in de soep
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_29896329
Waarom hebben Nederlanders geen slangen? Waarom is een vierkant niet rond? Waarom werkt een televisie niet zonder stroom?

Maar om op je vraag terug te komen cultuurverschil, I guess. Weet je wat? Vraag het het eens aan een persoon van Turkse of Marokkaanse komaf
pi_29896484
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef Stroomschok het volgende:
Ze zijn er vaak bang voor omdat ze er totaal niet mee zijn opgegroeid. Dat geldt ook vaak voor de Hollanders voor wie dat zo is.

Ondanks dat ze als onrein gezien worden betekent dat niet dat ze nooit honden hebben, maar meestal hebben ze dan een taak zoals waak, jacht of renhond en zelden als een gezelschapsdier zoals in de westerse wereld gebruikelijk is.
Wat heeft onrein er nou weer mee te maken

Een kat is reiner dan welke dier dan ook, en dat weten die knakkers dan ook.

Denk gewoon dat die mensen er gewoon niet op zijn gekomen. (hey (insert name here), kom we halen een kat)

Ik ken een Marrokaanse familie, zij hadden gewoon een heel konijnenfamilie in hun tuin, om maar iets toe noemen
pi_29896746
ze hebben soms schapen
pi_29896875
Hier zijn de meeste turken bang voor honden...pas liep er nog een vrouw de bosjes in omdat ik met de hond langskwam
pi_29896921
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ze hebben soms schapen
pi_29896982
Ik mag geen huisdier hebben. . Misschien komt het omdat de meeste turken en marokkanen in huurhuizen wonen waar je geen huisdier mag hebben. .
pi_29896999
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik mag geen huisdier hebben. . Misschien komt het omdat de meeste turken en marokkanen in huurhuizen wonen waar je geen huisdier mag hebben. .
+3 orginaliteit
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:04:35 #27
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_29897486
turkse burrman naast mij heeft een hond, en de marokaanse vrouw er naast 2 katten..
pi_29906264
Ja, hier in Amsterdam ook een aantal mensen met een andere enthische afkomst met honden trouwens. En dan heb ik het niet over zielige kuttenlikkertjes, nee, dan heb ik het over Staffords
pi_29906494
Dieren houden van mensen!

ps serieus; misschien omdat de gezinnen al redelijk groot zijn dat ze geen behoefte aan een huisdier hebben en er kan ook uiteraard een religeusche* achtergrond hebben maar dat zou ik 1,2,3 niet weten
pi_29906520
En Marrokanen en Turken zijn geen mensen.?
pi_29906590
pi_29906688
huisdieren zijn problemen als je op vakantie gaat
Daarom
pi_29906716
Er zijn altijd nog aardige buren die er voor willen zorgen.
pi_29906791
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Er zijn altijd nog aardige buren die er voor willen zorgen.
nou het is vrij moeilijk om iemand te vinden om voor dieren te zorgen ik bedoel een hond moet je dag en nacht bezig mee zijn (uitlaten etc.)
je moet 6 uur 's morgens opstaan om die hond uit te laten etc. etc.
wij hebben bijv. 2 schildpadden en daar kan ik al moeilijk iemand vinden om er op te passen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:17:31 #35
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29907153
Een marokkaanse collega heeft een kat, maar ze wordt er wel raar op aangekeken door andere marokkanen, die vinden een huisdier "vies" volgens haar.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:20:53 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29907249
Demeeste moslims hebben waarschijnlijk wel een geit
Ik ben inmiddels overleden
pi_29908678
of een kameel
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 01:26:09 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29908830
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef yup het volgende:

Een kat is reiner dan welke dier dan ook
*ril*
Losse haren overal, vanuit de tuin op je aanrechtblad springen en over je biefstuk heenlopen met hun vieze poten? Zichzelf de hele dag ondersmeren met kattespuug ?
Ze lijken misschien schoon op zichzelf maar ik ga toch ook niet met mijn schoenen over je aanracht of bankstel lopen?
Ze zijn niet *schoon* .
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:34:12 #39
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_29908980
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

*ril*
Losse haren overal, vanuit de tuin op je aanrechtblad springen en over je biefstuk heenlopen met hun vieze poten? Zichzelf de hele dag ondersmeren met kattespuug ?
Ze lijken misschien schoon op zichzelf maar ik ga toch ook niet met mijn schoenen over je aanracht of bankstel lopen?
Ze zijn niet *schoon* .
Goede vergelijking!

A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_29914603
Ik zelf heb bijv. wel een stel goudvissen
Als ik op vakantie moet dan donder ik er vakantievoer blokjes in
pi_29920036
Mijn Marokkaanse buurman heeft al 3 jaar een Varkentje. Nouja, varkentje, dat beest weegt nu wel zo'n 50 KG denk ik.
Jij en ik weten het
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:43:34 #42
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29920511
Ik denk omdat er geen dierenbijslag bestaat
pi_29920614
Men, die hebben allemaal pitbulls hoor
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:47:42 #44
92655 Ferdi81
omdat............
pi_29920654
ze eten die beesten op !!
pi_29921870
Dat is hetzelfde als dat je haast geen turken/marokkanen ziet bij agrarische opleidingen (ik heb er verschillende gedaan).
Ik heb er een keer naar geïnformeerd op school waarom dat zo is, en het blijkt dat er in die cultuur erg neer wordt gekeken op "agrarische dingen" (noem ik het maar even) zoals tuinbouw, veehouderij, boer zijn, bos en natuur.
Ik vind dat maar raar....

Maar dat zal dan ook wel de reden zijn waarom ze idd over het algemeen weinig huisdieren hebben
15 jaar te laat geboren...
pi_29922259
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef aidyl het volgende:
Dat is hetzelfde als dat je haast geen turken/marokkanen ziet bij agrarische opleidingen (ik heb er verschillende gedaan).
Ik heb er een keer naar geïnformeerd op school waarom dat zo is, en het blijkt dat er in die cultuur erg neer wordt gekeken op "agrarische dingen" (noem ik het maar even) zoals tuinbouw, veehouderij, boer zijn, bos en natuur.
Ik vind dat maar raar....
Onzin: kijk eens naar de achtergrond van de mensen op agrarische opleidingen. Dat zijn allemaal mensen die op welke manier dan ook affectie hebben met de sector al voor ze met de opleiding beginnen: of ze hebben ouders die in de sector werken en/of komen iig uit kleinere dorpen / het platteland. Of ze komen uit de stad maar hebben vanwege dingen als kinderboerderijen of paardrijhobby etc. een band met de sector.

Turken/Marokkanen hebben deze achtergrond niet (vooral stadskinderen, geen ouders met eigen agrarische bedrijven, etc) en kiest daarom niet voor dit soort opleidingen: ze hebben er gewoon niets mee.

Dat is ook de reden dat ze minder vaak huisdieren hebben, dat hebben ze niet van huis uit meegekregen. Maar dat is wel in opkomst bij de jongere generaties. Die komen wel in contact met katten en honden bij vrienden ed.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29922476
Omdat ze van jongs af aan leren dat honden onreine beesten zijn. Volgens de profeet dan of zo. In ieder geval, als ze onderweg naar de moskee aangeraakt worden door een hond, dan kunnen ze weer naar huis om zich van onder tot boven te ontsmetten.

Katten zijn niet onrein, voor zover ik weet.
pi_29922557
Omdat het onrein is volgens hun?
pi_29922681
ze willen ook altijd mannetje schapen hebben om te eten... vrouwtje vinden ze vies omdat die gedekt kunnen zijn in de wei... Tja
pi_29923529
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef _Arual_ het volgende:
Omdat ze van jongs af aan leren dat honden onreine beesten zijn. Volgens de profeet dan of zo. In ieder geval, als ze onderweg naar de moskee aangeraakt worden door een hond, dan kunnen ze weer naar huis om zich van onder tot boven te ontsmetten.

Katten zijn niet onrein, voor zover ik weet.
Varkens en vleesetende dieren zijn onrein volgens de Islam althans zo heb ik het begrepen. Dat houdt dus in dat hun vlees niet mag worden gegeten. En afhankelijk van hoe strict je gelooft is het ook niet aan te raden ze aan te raken of moet je je iig wassen als je dat hebt gedaan. Maar dat is echter niet overal gebruikelijk. De meeste moslims die ik ken hebben er geen probleem mee om mijn hond aan te raken en een aantal hebben zelf honden als huisdier.

Katten zijn trouwens ook onrein dan: die eten ook andere dieren.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:23:36 #52
82589 S-Two
barba macacu
pi_29923896
tvp, dit wil ik nog ff lezen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29924234
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef _Arual_ het volgende:
Artikeltje
Ik denk dat ik me hier wel in kan vinden:
quote:
HOEWEL ZE BIJ het Islamitisch Centrum denken dat het zo'n vaart niet zal lopen voorspelt Hans Bouma, auteur van Het dier in de wereldreligies, dat het snel over zal zijn met de islamitische hondenfobie in Nederland. 'De angst komt in wezen voort uit een lang vervlogen nomadenbestaan. De hond was daar een aaseter, die allerlei ziekten overbracht. Een verspreider van ongeneeslijke ziekten is de hond vandaag de dag allang niet meer. De hedendaagse fobie is een traditioneel overblijfsel. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is daar weinig religie mee gemoeid. Het gebod stond in dienst van het voortbestaan. Nu dat niet meer nodig is, zal het langzaam verdwijnen. Je ziet het aan de jongste generatie. Die schaft aarzelend honden aan.'
Martin Gaus belooft dat hij de eerste islamitische hondensportvereniging hartelijk zal ontvangen.
Zoals ik eerder zei: ik merk dat de jongere generaties minder moeite met huisdieren hebben. De buurtkinderen hier zijn gek op mijn hond en bij de "kut"marokkaantjes is een pitbull tegenwoordig een statussymbool. De oudere generaties reageren echter wel zoals aan het begin van het artikel staat, die moeten er meestal niets van weten. Meer een aangeleerd iets en angst voor het onbekende. Ook Nederlanders die geen honden gewent zijn lopen regelmatig met een flinke boog om mij heen...
pi_29927128
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef _Arual_ het volgende:
Artikeltje
Wat mij betreft is elke moslim die zo denkt zelf onrein.
Jij en ik weten het
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:58:10 #55
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29927287
Hier lopen de laatste tijd best veel Turken met van die geimporteerde Kangal honden, die houden ze dan op hun flatje omdat ze stoer zijn
Maja die beesten gedijen daar niet goed en met een jaar staan ze op marktplaats of zitten ze in het asiel
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29927412
Ook raar dat Turken, Marrokanen en Moslims vaak geen varkens houden. Ook geen sier-varkens zoals bijv. een hangbuikzwijntje of zo. Joden ook niet trouwens. Het getuigt allemaal van erg deviant gedrag en spoort niet, noch werkt het integratie in de hand.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_29931509
Misschien dat ze geen honden en katten hebben maar bijv. vissen of parkietjes.
En dat soort dieren zie je niet snel op straat dus het valt allemaal wel mee denk ik zo.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_29931814
Ik ken een marrokaan met 2 Pitbulls.
Maar over het algemeen hebben weinig ''buitenlanders'' huisdieren geloof ik.
pi_29931875
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Onzin: kijk eens naar de achtergrond van de mensen op agrarische opleidingen. Dat zijn allemaal mensen die op welke manier dan ook affectie hebben met de sector al voor ze met de opleiding beginnen: of ze hebben ouders die in de sector werken en/of komen iig uit kleinere dorpen / het platteland. Of ze komen uit de stad maar hebben vanwege dingen als kinderboerderijen of paardrijhobby etc. een band met de sector.

Turken/Marokkanen hebben deze achtergrond niet (vooral stadskinderen, geen ouders met eigen agrarische bedrijven, etc) en kiest daarom niet voor dit soort opleidingen: ze hebben er gewoon niets mee.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. In de veehouderij.. ok,
Maar er zijn bijvoorbeeld ook opleidingen milieutechnologie, levensmiddelentechnologie, en dierenhouderij en zelfs bloemschikken (omg). Mensen die die opleidingen doen hebben meestal helemaal niks met platteland, en komen ook vaak niet uit kleine dorpen

Ik denk zelfs dat de meeste marokkanen/turken juist uit het platteland afkomstig zijn, dat is ten slotte het armste gebied.
15 jaar te laat geboren...
pi_29932077
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef aidyl het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat verkeerd ziet. In de veehouderij.. ok,
Maar er zijn bijvoorbeeld ook opleidingen milieutechnologie, levensmiddelentechnologie, en dierenhouderij en zelfs bloemschikken (omg). Mensen die die opleidingen doen hebben meestal helemaal niks met platteland, en komen ook vaak niet uit kleine dorpen
Ik heb hier ooit eens onderzoek naar gedaan voor een agrarische school, en het overgrote merendeel heeft op een bepaalde manier affiniteit met de sector. Niet perse omdat het "plattelands" lui zijn. Maar ook door dingen die ik al noemde als: paardensport hobby, betrokkenheid bij dierenasiels en kinderboerderijen. Dingen waarmee allochtonen niet vaak in aanraking komen.
quote:
Ik denk zelfs dat de meeste marokkanen/turken juist uit het platteland afkomstig zijn, dat is ten slotte het armste gebied.
Nee hoor, de grote meerderheid vind je in de grote steden.
pi_29932527
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee hoor, de grote meerderheid vind je in de grote steden.
Of bedoelde je dat ze daar woonden in het land van herkomst? Dat gaat ook niet op. Want degenen die hier de kans krijgen om te studeren zijn of hier geboren, of wonen hier al vanaf dat ze heel jong waren. Die hebben daar dus weinig van mee gekregen.
pi_30031476
vogeltjes hebben ze!
pi_30031957
Ik zie hier in Rotterdam regelmatig Marokkaanse jongens met honden, meestal type vechthond.
Verder vinden ze het vaak smerig om beesten in huis te houden, zo denken veel mensen in bijvoorbeeld Italie en Spanje er ook over. Die houden de hond in de tuin.
pi_30032659
Het hele onrein-dee gaat volgens mij toch echt niet op heur . Voor zover ik weet is het juist iets moois om liefhebbend en respectvol tegenover dieren te zijn, volgens de Islam (make my day, kom op met de geiten- en schapengrappen).

Magoed, ik neem volgend jaar een katje .
pi_30037690
Waarom zie ik vaak jonge (PIEEEEP!!!) marokkaantjes/ turken en alles wat daarop lijkt met een pittbull lopen...(Negers trouwens ook)
pi_30041467
omdat die gekken geloven dat een hond en kat je onrein maakt

en dan ga je naar de hel hahahahahahahahahahahahahahahaha
pi_30041604
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Of bedoelde je dat ze daar woonden in het land van herkomst? Dat gaat ook niet op. Want degenen die hier de kans krijgen om te studeren zijn of hier geboren, of wonen hier al vanaf dat ze heel jong waren. Die hebben daar dus weinig van mee gekregen.
80% komt uit het gebergte

ze gaan elk jaar daar heen op vakantie
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:16:59 #68
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_30043158
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef DjDev het volgende:
huisdieren zijn problemen als je op vakantie gaat
Daarom
Ze zijn vaak in het land van herkomst te vinden met onze belasting centen
Dat verklaard het!
+2
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:35:12 #69
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_30077584

Niet aan mijn tas komen dit heeft met een ander topic van mij te maken is een onderdeel van een onzin spel
pi_30079208
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef Razor21 het volgende:
Dit valt mij namelijk op

Maar de meeste medelanders hebben die dus niet, is hier een verklaring voor?

geen racistische opmerkingen plaatsen aub anders komt er weer een slotje
die verkopen ze aan de lokale chinees
pi_30080384
mensen die zeggen dat honden en katten onrein zijn zijn zelf onrein

en is maar beter ook dat een hond en een kat niet worden aangeraakt door hun, in de ogen van een hond en een kat zijn hun juist onrein met hun anti natuur religie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')