Dat is wel erg overdreven, ik schat dat zo'n 1 op de 3 huishoudens een huisdier heeft.quote:Nederlanders hebben over het algemeen wel een hond of een kat of beide.
ja die 2 op de 3 zijn de buitenlandersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven, ik schat dat zo'n 1 op de 3 huishoudens een huisdier heeft.
Zal best wel vaag zijn als ik een Turkse man met een Duitser Herder zie lopen. Nog nooit gezien. Of een Moslima inclusief hoofdoek ipv boodschappentassen laat ze een Golden Retriever uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:04 schreef method21 het volgende:
Bij ons in de buurt loopt een turkse man met een herder ... niks vreemds aan hoor ..dat zijn namelijk ook maar mensen enzo ....
Mag wel hoor. Hond eigenlijk niet (wel als jachthond), maar kat is geen probleem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
In de islamitische wereld is dat minder gebruikelijk. Een dier in huis. Dit heeft volgens mij te maken met hygiene.
Omdat ik in Nederland woonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:07 schreef Breemz het volgende:
waarom heb jij geen kameel?
En jij houdt van BMWsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef yup het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Hond eigenlijk niet (wel als jachthond), maar kat is geen probleem.
Ik ben tegen vogels/schildpadden e.d. als huisdier, zelfs vissen vind ik niet kunnen. Wat zou jij ervan vinden als jij je hele leven in een aquarim/terranium/whatever moet doorbrengen ?
Wat heeft onrein er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef Stroomschok het volgende:
Ze zijn er vaak bang voor omdat ze er totaal niet mee zijn opgegroeid. Dat geldt ook vaak voor de Hollanders voor wie dat zo is.
Ondanks dat ze als onrein gezien worden betekent dat niet dat ze nooit honden hebben, maar meestal hebben ze dan een taak zoals waak, jacht of renhond en zelden als een gezelschapsdier zoals in de westerse wereld gebruikelijk is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ze hebben soms schapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |