Woon ook nog es in Leeuwardenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:13 schreef edjuh18 het volgende:
jah ga daar maar heen, randstad wordt het in ieder geval een chaos. junkies enzo die een bril willen om te zien wat je ze geeft
ik ben al voorzien btw specsavers
Hoe ga je dat aanpakken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef PeRi het volgende:
Oeh ik ga zondag! Ik heb toch een nieuwe nodig.
Ik woon er toch vlakbij, ik ga wel ff kijken rond 12 uur. Leuk als ik het kiijg, anders pech.quote:
Waarom niet gewoon naar Greving & Greving, of naar Copini?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Woon ook nog es in Leeuwarden![]()
Ik ga zelf ook liever naar Specsavers dan Hans Anders.
Huidige bril komt bij Pearle vandaan, alweer 4 jaar oud
Zonnebril vorig jaar aangeschaft bij Specsavers, prima service![]()
Nee, want mensen met een bril mag je niet slaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef AnnekeM het volgende:
Zal dit een gevecht wordenWordt het slapen op het plein voor een gratis bril
![]()
Ik ga proberen een voucher voor een gratis bril te bemachtigen in Leeuwarden![]()
Hoeveel kost een montuur bij HA danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:26 schreef Adurothiel het volgende:
Hmm, ik wilde toevallig deze week een bril gaan halen bij hans anders ofzo
Alleen jammer dat het in rotterdam het dichtste bij is en m'n ov nog net niet geldig is dan... dan is een deel van het voordeel van iig een gratis montuur alweer weg
Dat deden ze bij mij dan niet, ze weten dat ze duur zijn, maar ze zijn ook de bestequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:07 schreef Phoenixjuh het volgende:
En dan gaan ze ook nog eens zeuren dat het zoooo goedkoop is.
Glazen zijn bijna altijd het duurste bij een bril.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:36 schreef Againzender het volgende:
Hm, bij mij zijn de glazen toch veruit het duurst van mijn hele bril, dus als dat gratis kan
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef ennuik het volgende:
Moeders heeft ook een bril gescoord in Leeuwarden
![]()
Eindelijk een bril - nu hoeft ze geen RSI te krijgen door steeds met gestrekte arm (en samengeknepen oogjes) te lezen! Hoera!
Meen je nou daadwerkelijk dat dat afhing van die aktie van Hans Andersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef ennuik het volgende:
Eindelijk een bril - nu hoeft ze geen RSI te krijgen door steeds met gestrekte arm (en samengeknepen oogjes) te lezen! Hoera!
* AnnekeM was er al om 7.30uquote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef ennuik het volgende:
Memmie was er voor 9.00 uur en zat bij de eerste honderd. Ik was er zelf niet bij, viel het een beetje mee met de drukte?
Oh, op die manier. Gewoon een eigenwijs dus. vriendje heeft mij ook mee naar binnen gesleept hoor, vond het doodengquote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef ennuik het volgende:
Absoluut - mijn moeder wil niet toegeven dat haar ogen slechter worden en weet altijd iets te verzinnen om ogen niet op te laten meten / nieuwe bril te halen. Ook is ze niet het type dat klaagt en vind dat het al snel "best nog wel even zo kan".
Met die gratis brillen actie, op haar vrije dag toevallig, komt ze er achter dat het leven er toch beter uit ziet met brilletje. Mijn moeder moet soms even met de neus op de feiten gedrukt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |