Hij had wel een goede tegen zich, een van de weinigen van Eindhovens kant. Nog een gele kaart gekregen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zal ie wel niet echt goed gespeeld hebben zeker?
Enkele kanttekeningen:quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan weet ik wie dat is. Die maakte toen ook al een gedreven indruk. Schouwenaar was vooral houten klaas.
De B speelde gelijk tegen Quick, C <15 wint knap van NAC Breda, C <14 verliest van BSC, D<13 wint netjes van Eindhoven, D<12 van Sarto, D<11 gelijk tegen Groot Ammers, E<10 5-5 tegen RKC. Slechts één team verloren, maar zonder vervelend te willen doen en de negatieveling uit te hangen vind ik gelijkspelen tegen Quick, Groot Ammers en een verlies tegen BSC niet om over naar huis te schrijven als BVO zijnde.
Uiteraard, maar als die goal niet was gevallen (was overigens wel terrecht want wat ik heb gehoord ging het gelijk op) dan had je hem wrs niet onder het kopje "niet om over naar huis te schrijven" geplaatst.quote:De laatste minuut en het benutten van kansen zijn ook onderdeel van een voetbalwedstrijd, niet echt een excuus vind ik.
Bel je gewoon een andere op, de nieuwe bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Yeahinho het volgende:
Bel ik vanmorgen naar de (voorheen) supporterscoördinator om een groot sfeerteam-spandoek op te halen - en deze morgen voor het uitvak op te hangen - zegt ie doodleuk dat "in het vooroverleg is afgesproken dat er geen spandoeken meegenomen mogen worden". Het wordt echt met de dag gekker, wat is er nou weer gevaarlijk aan een spandoek?!
Als je het niet probeert lukt het natuurlijk nooit niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
Als ze er nou nog een goeie reden voor hadden, dan zou ik zeggen... ja. Vlaggenstokken worden wel vaker verboden, maar daar zie ik dan nog enigszins het gevaar van in (kun je mee slaan/gooien). Maar wat kun je in hemelsnaam voor gevaarlijks doen met een spandoek?
Ik kan nu bellen wie ik wil, maar als dat afgesproken is met MVV dan krijg ik het toch het uitvak niet in..
Dat is bij Den Bosch ook al een tijdje aan de gang. Er mogen geen negatieve spandoeken op gehangen worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Bij Feyenoord is dit al veel langer aan de gang. Piratenvlaggen, anti-bestuur spandoeken etc. Tegen de joden werd er zelfs gecontroleerd op provocerende shirts.
Er wordt nogal wat verwacht blijkbaar. Eerst wordt de wedstrijd al naar d'dag verplaatst, en nu deze onzin! Ik zou, als ik jou was, eens direct met Maastricht bellen(heb helaas het nummer van de veiligheidscoordinator niet bij de hand). Bij ons hangen er zeer veel grote spandoeken, dus het zou absurd zijn als jullie dit niet zouden mogen!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Yeahinho het volgende:
Bel ik vanmorgen naar de (voorheen) supporterscoördinator om een groot sfeerteam-spandoek op te halen - en deze morgen voor het uitvak op te hangen - zegt ie doodleuk dat "in het vooroverleg is afgesproken dat er geen spandoeken meegenomen mogen worden". Het wordt echt met de dag gekker, wat is er nou weer gevaarlijk aan een spandoek?!
Precies, dat dacht ik ook al... bij jullie is het TIFO-gebeuren juist nieuw leven ingeblazen, en dan zou er aan de overkant nog geen lullig spandoekje opgehangen mogen wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:15 schreef Afunados het volgende:
[..]
Er wordt nogal wat verwacht blijkbaar. Eerst wordt de wedstrijd al naar d'dag verplaatst, en nu deze onzin! Ik zou, als ik jou was, eens direct met Maastricht bellen(heb helaas het nummer van de veiligheidscoordinator niet bij de hand). Bij ons hangen er zeer veel grote spandoeken, dus het zou absurd zijn als jullie dit niet zouden mogen!
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een gezeik slecht.![]()
![]()
Niet goed bezig Cees![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Is dat een foto van 25 jaar geleden ofzo?
Ik ben er al vaak geweest, maar zo gezellig heb ik het nog nooit gezien....
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef Afunados het volgende:
[..]
![]()
Bij ons is het áltijd gezellig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |