abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30302831
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zal ie wel niet echt goed gespeeld hebben zeker?
Hij had wel een goede tegen zich, een van de weinigen van Eindhovens kant. Nog een gele kaart gekregen.
pi_30303181
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan weet ik wie dat is. Die maakte toen ook al een gedreven indruk. Schouwenaar was vooral houten klaas.

De B speelde gelijk tegen Quick, C <15 wint knap van NAC Breda, C <14 verliest van BSC, D<13 wint netjes van Eindhoven, D<12 van Sarto, D<11 gelijk tegen Groot Ammers, E<10 5-5 tegen RKC. Slechts één team verloren, maar zonder vervelend te willen doen en de negatieveling uit te hangen vind ik gelijkspelen tegen Quick, Groot Ammers en een verlies tegen BSC niet om over naar huis te schrijven als BVO zijnde.
Enkele kanttekeningen:
- Spits die twee keer voor C<15 scoorde hoort kwa leeftijd nog bij ons (D<13) te zitten (dus dat kan ook wel iets worden )
- D<11 krijgt in de laatste minuut gelijkmaker tegen.
- D<13 had met grotere cijfers moeten winnen, 2 onnodige doelpunten aan het eind in korte tijd.

Overigens is het niet zo dat het makkelijker is om tegen amateurs te spelen. Vaak zelfs juist moeilijker. Je speelt dan bijna altijd tegen jongens die ouder en dus fysiek een stuk groter zijn. Net even bij OJC C1 tegem Willem II C2 (niet de minste) gekeken, maar OJC was duidelijk beter en wonnen dan ook met 3-0.
pi_30303266
De laatste minuut en het benutten van kansen zijn ook onderdeel van een voetbalwedstrijd, niet echt een excuus vind ik.

Verder ben ik het met je eens dat amateurclubs vaak een jaartje ouder zijn en fysiek sterker, op zo'n leeftijd scheelt het vaak een kop of meer, maar toch moet je dan als BVO het vernuft en inzicht hebben om te kunnen winnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30303470
quote:
De laatste minuut en het benutten van kansen zijn ook onderdeel van een voetbalwedstrijd, niet echt een excuus vind ik.
Uiteraard, maar als die goal niet was gevallen (was overigens wel terrecht want wat ik heb gehoord ging het gelijk op) dan had je hem wrs niet onder het kopje "niet om over naar huis te schrijven" geplaatst.

Stefan Jansen schijnt mee te trainen met TOP Oss. En ze gaan hem proberen in te lijven. Grote kans dus dat hij daar heen gaat.

Ik heb je trouwens nog niet over Donny de Groot gehoord, CMT
pi_30303970
Dat Jansen niet naar ons toe komt snap ik nog wel, maar dat ie naar tob toe gaat begrijp ik echt niet.
Daar hebben ze hem wel zo erg uitgescholden plus die spreekkoren over zijn moeder.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30328961
Dat begrijp ik ook niet inderdaad, ik zou niet meer voor zo'n club willen spelen, zeker niet als het bestuurslid wat je probeert te halen de supporters juist liep op te hitsen in die wedstrijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30339931
Jansen kan bij elke club voor een appel en een ei terecht, zelfs in de eredivisie. Waarom hij kiest voor Oss is mij een groot raadsel. Dat hij niet kiest voor Den Bosch kan ik goed begrijpen.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_30340072
De eredivisie zal niet meer gaan hoor, voor veel GGD clubs is het zeker een aanwinst.
That's all folks!
pi_30350239
Bel ik vanmorgen naar de (voorheen) supporterscoördinator om een groot sfeerteam-spandoek op te halen - en deze morgen voor het uitvak op te hangen - zegt ie doodleuk dat "in het vooroverleg is afgesproken dat er geen spandoeken meegenomen mogen worden" . Het wordt echt met de dag gekker, wat is er nou weer gevaarlijk aan een spandoek?!
pi_30350614
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Yeahinho het volgende:
Bel ik vanmorgen naar de (voorheen) supporterscoördinator om een groot sfeerteam-spandoek op te halen - en deze morgen voor het uitvak op te hangen - zegt ie doodleuk dat "in het vooroverleg is afgesproken dat er geen spandoeken meegenomen mogen worden" . Het wordt echt met de dag gekker, wat is er nou weer gevaarlijk aan een spandoek?!
Bel je gewoon een andere op, de nieuwe bijvoorbeeld
Het lijkt wel een stelletje mongolen daar op kantoor.
Van zoiets word ik nou niet goed hč, zit me nu echt op te vreten.
Hoe kun je het in godsnaam verzinnen om in een vooroverleg het meenemen van vlaggen te bespreken.
Wat is het volgende? Geen telefoons meer op het uitvak?
Pffffffffffffffffffff
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30351045
Als ze er nou nog een goeie reden voor hadden, dan zou ik zeggen... ja. Vlaggenstokken worden wel vaker verboden, maar daar zie ik dan nog enigszins het gevaar van in (kun je mee slaan/gooien). Maar wat kun je in hemelsnaam voor gevaarlijks doen met een spandoek?

Ik kan nu bellen wie ik wil, maar als dat afgesproken is met MVV dan krijg ik het toch het uitvak niet in..
pi_30351100
Iemand wurgen misschien, maar dan zou iedereen ook zijn kleren uit moeten trekken. Vreemd zeg.
That's all folks!
pi_30351102
Bij Feyenoord is dit al veel langer aan de gang. Piratenvlaggen, anti-bestuur spandoeken etc. Tegen de joden werd er zelfs gecontroleerd op provocerende shirts.
pi_30351226
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Yeahinho het volgende:
Als ze er nou nog een goeie reden voor hadden, dan zou ik zeggen... ja. Vlaggenstokken worden wel vaker verboden, maar daar zie ik dan nog enigszins het gevaar van in (kun je mee slaan/gooien). Maar wat kun je in hemelsnaam voor gevaarlijks doen met een spandoek?

Ik kan nu bellen wie ik wil, maar als dat afgesproken is met MVV dan krijg ik het toch het uitvak niet in..
Als je het niet probeert lukt het natuurlijk nooit niet.
en als ze zeggen dat het niet mag, moet je gewoon vragen waarom niet.
En dan niet de reden dat het afgesproken is, maar de reden waarvoor het afgesproken is.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30351394
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
Bij Feyenoord is dit al veel langer aan de gang. Piratenvlaggen, anti-bestuur spandoeken etc. Tegen de joden werd er zelfs gecontroleerd op provocerende shirts.
Dat is bij Den Bosch ook al een tijdje aan de gang. Er mogen geen negatieve spandoeken op gehangen worden.
Mijn broertje had vorig jaar tegen NAC een spandoek gemaakt met de tekst:
Liever de minuut stilte verstoren dan in Breda geboren
maar die mocht hij niet mee naar binnen nemen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30351704
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Yeahinho het volgende:
Er wordt nogal wat verwacht blijkbaar. Eerst wordt de wedstrijd al naar d'dag verplaatst, en nu deze onzin! Ik zou, als ik jou was, eens direct met Maastricht bellen(heb helaas het nummer van de veiligheidscoordinator niet bij de hand). Bij ons hangen er zeer veel grote spandoeken, dus het zou absurd zijn als jullie dit niet zouden mogen!
pi_30352003
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:15 schreef Afunados het volgende:

[..]

Er wordt nogal wat verwacht blijkbaar. Eerst wordt de wedstrijd al naar d'dag verplaatst, en nu deze onzin! Ik zou, als ik jou was, eens direct met Maastricht bellen(heb helaas het nummer van de veiligheidscoordinator niet bij de hand). Bij ons hangen er zeer veel grote spandoeken, dus het zou absurd zijn als jullie dit niet zouden mogen!
Precies, dat dacht ik ook al... bij jullie is het TIFO-gebeuren juist nieuw leven ingeblazen, en dan zou er aan de overkant nog geen lullig spandoekje opgehangen mogen worden .

Ik heb trouwens al gevraagd wat de reden was, maar dat kon Cees me niet vertellen.
pi_30353652
Sfeerteam moet gewoon alle vlaggen weghalen uit het stadion en bij iemand in de garage gooien, dan kun je er altijd bij. Lijkt me sterk als je een normale vlag van Den Bosch bij hebt dat ze die weigeren.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30359093
Wat een gezeik slecht.

Niet goed bezig Cees
pi_30359370
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een gezeik slecht.

Niet goed bezig Cees
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30360164
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]
slecht = zeg , denk ik .
pi_30360229
!!één! Schande!! Er hangen spandoeken en ze zwaaien met vlaggen!! TUIG!!

pi_30360355
Is dat een foto van 25 jaar geleden ofzo?
Ik ben er al vaak geweest, maar zo gezellig heb ik het nog nooit gezien....
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30360463
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Is dat een foto van 25 jaar geleden ofzo?
Ik ben er al vaak geweest, maar zo gezellig heb ik het nog nooit gezien....

Bij ons is het áltijd gezellig
pi_30360550
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef Afunados het volgende:

[..]

Bij ons is het áltijd gezellig
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: