Anders krijg je dat je 7 sraws nodig hebt om een apc uit te schakelen met 4 engineers erinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Frenkyboy het volgende:
Nee dan moet je uitstappen (bij voorkeur op een rustig plekje).
Je repareerd automatisch alle voertuigen die in de buurt staan maar om je eigen te repairen zul je echt moeten uitstappen en je moersleutel te voorschijn halen en beginnen met repairen. Is natuurlijk ook wel logisch anders zou je wel heel sterk worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Gunner het volgende:
wat anders; als ik in een APC zit als Engineer, dan wordt mijn APC niet autmatisch gerepareerd, of gaat dat niet automatisch?
waar staat die eigen settings en die pending?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.
Deinstalleren die tools. Alcohol, cdrwin enz.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb hem gekocht.
Nu heb ik hem geinstalled maar hij lult over emulatiesoftware bij het opstarten, terwijl ik deamon tools al heb uitgeschakeld enz..wtf?
Als je nu een keer de invitation accept (bij Admin) dan lukt het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar staat die eigen settings en die pending?
Ik heb nu geregeld. Die I-spy had jou namelijk een invite gestuurd (de drol). Binnenkort kun je bij pending de dingetjes doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
doe die link weg ze kunnen op me account
duurt ff. morgen is alles goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan me nog steeds niet aanmelden
ik zou die link maar weg halen kan zo op je accountquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Misterfox heeft bij de verkeerd aangemeldt en nu kan hij niet nog een keer aanmelden zonder de admin te berichten
I-spy was zo leuk om nog eens een bof aan te melden op clanbase....
url weg ivm risico van accountmisbruik (link naar clanbase) (moet je de link ook niet kwooten)
pino
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zou die link maar weg halen kan zo op je account
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef domolanglekker het volgende:
maar eh voor die aankomende war? iemand al een goede taktiek klaar? Squad samenstellingen? nood scenario's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |