Ja, gaat wel..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Voor het geld dat jij betaald om mij op te komen laten draven kan niemand weigeren natuurlijk![]()
Hoest ermee?![]()
Niet dat ik weet nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:34 schreef DutchTrain het volgende:
Niemand vreemd gedroomd van volautomatisch wildpoepende stofzuigers?
Het kwam ter sprake in een ander topic. Ik gaf aan dat ik het ongezond vind en dat ik elk geval nooit of te nimmer een relatie zou beginnen met zo iemand. Daarmee refereerde ik natuurlijk wel aan het door jou als tweede genoemde type.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is waarover nagedacht is en zo'n knul verder wel een actief leven heeft enzo, vind ik het niet per definite slecht. Maar van die jongetjes die maar niet kunnen besluiten weg te gaan, niets doen in huis, altijd samen met pa en ma zijn, dat vind ik niet echt gezond.
Maar waarom vroeg je het eigenlijk?
Ik vind dat je niet zomaar kunt oordelen op basis van 1 gegeven: iemand woont nog thuis. Meer wee tjeniet, je weet niet wat de omstandigheden zijn of wat de reden is. het zou ongezond kunnen zijn, maar hoeft niet per definitie zo te zijn. Om dus ook te zeggen dat ik nooit of te nimmer een relatie met zo iemand zou aangaan, vind ik te kort door de bocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake in een ander topic. Ik gaf aan dat ik het ongezond vind en dat ik elk geval nooit of te nimmer een relatie zou beginnen met zo iemand. Daarmee refereerde ik natuurlijk wel aan het door jou als tweede genoemde type.
Hier in de straat woont een vrouw die in de dertig is en bij haar vader woont. Ik vind het echt sneu. Ze is gewoon onvolwassen, onzelfstandig, afhankelijk.
Mooi zo Syl!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb eindelijk de uitslag van mijn uitstrijkje: alles is goed!
Ben zo blij en opgelucht
Je hebt vast en zeker gelijk, maar ik zou onmiddellijk zeer op mijn hoede zijn als ik van een man van die leeftijd hoor dat hij nog thuis woont. Dan oordeel ik maar snel, ik zie vrij weinig gezonde redenen om op die leeftijd nog bij je ouders te zitten. Als het tijdelijk is ofzo, da's wat anders, maar als je tegen die tijd nog nooit op eigen benen hebt gestaan, dan vind ik dat een veeg teken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat je niet zomaar kunt oordelen op basis van 1 gegeven: iemand woont nog thuis. Meer wee tjeniet, je weet niet wat de omstandigheden zijn of wat de reden is. het zou ongezond kunnen zijn, maar hoeft niet per definitie zo te zijn. Om dus ook te zeggen dat ik nooit of te nimmer een relatie met zo iemand zou aangaan, vind ik te kort door de bocht.
Jij oordeelt snel, ik wacht er wat langer mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker gelijk, maar ik zou onmiddellijk zeer op mijn hoede zijn als ik van een man van die leeftijd hoor dat hij nog thuis woont. Dan oordeel ik maar snel, ik zie vrij weinig gezonde redenen om op die leeftijd nog bij je ouders te zitten. Als het tijdelijk is ofzo, da's wat anders, maar als je tegen die tijd nog nooit op eigen benen hebt gestaan, dan vind ik dat een veeg teken...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een feestje nu, dus een virtueel drankje voor iedereen
In bepaalde gevallen wel ja. Dat betekent overigens doorgaans niet dat ik die persoon niet open tegemoet treed; ik kan namelijk ook heel gemakkelijk van mening veranderen. Maar als die persoon relatiemateriaal zou zijn, zou ik zeer sceptisch zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Jij oordeelt snel, ik wacht er wat langer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |