quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
Gelieve op te houden met baggeren, Christiaan!
Sancties zullen anders niet geschuwd worden.
je hoeft toch ook nog niet naar schoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik dit al gepost heb, maar:
Ik heb mijn boeken gvd nog steeds niet
Hoe weet jij dat nou weer? 5 september begint mn 2de jaar MBOquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef joupee het volgende:
[..]
je hoeft toch ook nog niet naar school![]()
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik dit al gepost heb, maar:
Ik heb mijn boeken gvd nog steeds niet
Weer gefrusteerd dat je nog moet wachten voor ik je fijn laat voelenquote:
Jij weet vast meer van die "vandalen"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusdus ja, mss zijn de boeken helemaal naar de klote ofzo, jeej
Maak je klaar voor stapels stencils en papierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusdus ja, mss zijn de boeken helemaal naar de klote ofzo, jeej
MBOquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? 5 september begint mn 2de jaar MBO
Nee, ik ben een braaf meisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij weet vast meer van die "vandalen"
RoVaquote:
niet miepen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, voor lessen die uitvallen wegens onvoldoende materiaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Maak je klaar voor stapels stencils en papieren![]()
Mén, ik fussileer je met 2 handen op m'n rug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weer gefrusteerd dat je nog moet wachten voor ik je fijn laat voelen
Bij mij op school gaan ze alles massaal kopieërenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef Saarah het volgende:
[..]
Nee, voor lessen die uitvallen wegens onvoldoende materiaal
Ik moest 2 jaar geleden mn boeken zelf kaften van m'n mama, zodoende dat ik 3 boeken gekaft had. Vorig jaar heeft ze ze maar zelf gekaftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef brainster het volgende:
Ik moet pas volgende week dinsdag mijn boek ophalen. En dit jaar had ik alleen de boeken gekaft die ik het eerste halfjaar nodig had
Zie je, ik kan het wel.quote:
Kappers opleiding ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |