quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
Gelieve op te houden met baggeren, Christiaan!
Sancties zullen anders niet geschuwd worden.
je hoeft toch ook nog niet naar schoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik dit al gepost heb, maar:
Ik heb mijn boeken gvd nog steeds niet
Hoe weet jij dat nou weer? 5 september begint mn 2de jaar MBOquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef joupee het volgende:
[..]
je hoeft toch ook nog niet naar school![]()
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik dit al gepost heb, maar:
Ik heb mijn boeken gvd nog steeds niet
Weer gefrusteerd dat je nog moet wachten voor ik je fijn laat voelenquote:
Jij weet vast meer van die "vandalen"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusdus ja, mss zijn de boeken helemaal naar de klote ofzo, jeej
Maak je klaar voor stapels stencils en papierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ook niet en ik begin terug op 1 september... Maar mn school is door vandalen onder water gezet rond 20 augustusdus ja, mss zijn de boeken helemaal naar de klote ofzo, jeej
MBOquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? 5 september begint mn 2de jaar MBO
Nee, ik ben een braaf meisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij weet vast meer van die "vandalen"
RoVaquote:
niet miepen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, voor lessen die uitvallen wegens onvoldoende materiaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Maak je klaar voor stapels stencils en papieren![]()
Mén, ik fussileer je met 2 handen op m'n rug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weer gefrusteerd dat je nog moet wachten voor ik je fijn laat voelen
Bij mij op school gaan ze alles massaal kopieërenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef Saarah het volgende:
[..]
Nee, voor lessen die uitvallen wegens onvoldoende materiaal
Ik moest 2 jaar geleden mn boeken zelf kaften van m'n mama, zodoende dat ik 3 boeken gekaft had. Vorig jaar heeft ze ze maar zelf gekaftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef brainster het volgende:
Ik moet pas volgende week dinsdag mijn boek ophalen. En dit jaar had ik alleen de boeken gekaft die ik het eerste halfjaar nodig had
Zie je, ik kan het wel.quote:
Kappers opleiding ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch geen hele boeken kopierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Bij mij op school gaan ze alles massaal kopieëren![]()
ik moest het van het jaar zelf doen.. toen ik mijn werkboek had weggegooidquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch geen hele boeken kopierendus dat zullen ze wel niet doen
hoop ik![]()
Bij ons kopieren ze al jaren het duits werkboek, want dat wordt niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch geen hele boeken kopierendus dat zullen ze wel niet doen
hoop ik![]()
quote:
Zie je, ik kan het wel!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:27 schreef joupee het volgende:
[..]
ik moest het van het jaar zelf doen.. toen ik mijn werkboek had weggegooid![]()
lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik was één van de 3 werkboeken van Informatica kwijt
heb 'n heel jaar meegekeken met 'n vriendin, en als we iets moesten leren (toch gemakkelijk
) nog snel onder de middag
![]()
!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij ons kopieren ze al jaren het duits werkboek, want dat wordt niet meer gemaakt.
Ja maar... Voor de hele bovenbouw (= 4 jaren, ongeveer 800 lln) alle werkboeken kopieren? Denk het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij ons kopieren ze al jaren het duits werkboek, want dat wordt niet meer gemaakt.
Ik doe het sámen met haar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Boeken kaften heb je een moeder voor.
Tell me morequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef brainster het volgende:
Ik ben trouwens mijn natuurkunde boek van 80 euri kwijt. En dat gaat mee tot de 6e.
En ja, het gebeurde op de laatste dag van het schooljaar
Ik was eerst mn grafische rekenmachine kwijt van 110 euroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef brainster het volgende:
Ik ben trouwens mijn natuurkunde boek van 80 euri kwijt. En dat gaat mee tot de 6e.
En ja, het gebeurde op de laatste dag van het schooljaar
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:31 schreef Gabry het volgende:
Toen had een klasgenoot mij een nieuwe gegeven.. (ik stel geen vragen)
Whehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, net zo'n mug op de muur, ik pak zo mijn aansteker: Woesj!
Owned.
Het zijn boeken, die volgens de leraren ook HBO stof bevatten. Behalve dat zijn het Amerikaanse boekenquote:
O MYG0Tquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Owned.
Ik had er gister een op kamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Owned.
Zo, zeker van achter aangevallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
Owned.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Het zijn boeken, die volgens de leraren ook HBO stof bevatten. Behalve dat zijn het Amerikaanse boeken
Nja... We hadden die dag alleen NA, en daarna moesten we de boeken inleveren. Ik vroeg op school, want ik snapte geen fuck van de stof. De bel ging, en ik naar het lokaal. Halverwege het proefwerk kom herinner ik me dat het boek nog op tafel lag. En sinsdien heb ik niets meer van vernomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |