Maak jij een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef dewitteparel het volgende:
*&^@#* ik krijg die afbeelding niet aan de praat. Tijd voor een nieuwe collage?
Jij kan er weer even tegen! verkapte tvp...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Maak jij een nieuwe dan?
Zoals ik al zei in het vorige deel: Ik ben maandag naar de kapper geweest en ben zowaar tevreden. Voor lang gehouden, zijkanten ook, mat bijgewerkt. Game on dus.
En jij noemde mijn haarmaniertjes nichterig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef GF het volgende:
Ik ga m'n haar binnenkort weer eens verven. Maar dan zelf de verf kopen en m'n vriendin het laten doen. Hoop dat het goed gaat
Uhuh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
En jij noemde mijn haarmaniertjes nichterig?![]()
![]()
Over haar niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laten we het er één topic eens niet over hebben
Het was maar een geintje van Madguy. Dat weet ik, dat weet hij. Jij probeert er weer een issue van te maken. Niet wij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laten we het er één topic eens niet over hebben
Een issue, holy crap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef GF het volgende:
[..]
Het was maar een geintje van Madguy. Dat weet ik, dat weet hij. Jij probeert er weer een issue van te maken. Niet wij.
niet alles op één lengtequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef super-muffin het volgende:
Mijn haar is nog steeds te lang
Wat is in laagjes laten knippen precies
Daar komt ie g*dverdomme na 28 topics pas meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef super-muffin het volgende:
Wat is in laagjes laten knippen precies
Dat ken ik dus ook. Die krullen naar de zijkanten kan ik weinig aan doen, vrees ik. Dat droge heb ik meer naarmate het weer tijd wordt voor een kappersbeurt, zijn vooral de punten. Die hairrepair meuk maakt mijn haar keihard, of doe ik iets raars?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:21 schreef GF het volgende:
Ik heb hetzelfde aan de achterkant. Ook dat het soort van gaat krullen naar de zijkanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |