abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:17:10 #41
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_29887023
Ik denk dat het vooral een kwestie van geld is. Het is vaak goedkoper om ze te branden dan origineel te kopen. En als je ze download mis je toch vaak van kwaliteid in beeld en geluid en je mist alle extra's. Plus dat lang niet idereen avi op zijn tv af kan spelen en dat kijkt toch fijner dan de PC.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:19:43 #42
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_29887106
Iedereen zegt allemaal wel goedkoop enzo, maar een gewone huis, tuin en keuken tiener werkt toch gewoon. Of niet? Ik zou eigenlijk niet weten wat ik met m'n geld zou moeten doen als ik geen DVD's zou kopen, elke maand kleding kopen is ook wat overdreven, en om mijn hele salaris aan uitgaan uit te geven, dat vind ik pas sonde van m'n geld!
pi_29887136
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik denk dat het vooral een kwestie van geld is. Het is vaak goedkoper om ze te branden dan origineel te kopen. En als je ze download mis je toch vaak van kwaliteid in beeld en geluid en je mist alle extra's. Plus dat lang niet idereen avi op zijn tv af kan spelen en dat kijkt toch fijner dan de PC.
Het gaat om illegale DVD's kopen, niet downloaden
pi_29887215
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef RuneRose het volgende:
Iedereen zegt allemaal wel goedkoop enzo, maar een gewone huis, tuin en keuken tiener werkt toch gewoon. Of niet? Ik zou eigenlijk niet weten wat ik met m'n geld zou moeten doen als ik geen DVD's zou kopen, elke maand kleding kopen is ook wat overdreven, en om mijn hele salaris aan uitgaan uit te geven, dat vind ik pas sonde van m'n geld!
ik ben geen huis, tuin en keuken tiener.
en zelfs dan, onder de 18 verdien je sowieso niet echt veel.

en bijna iedereen in nederland kan wel dvd's kopen, alleen veel mensen vinden het het niet waard om 20 euro voor een nieuwe film uit te geven.
pi_29887321
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:11 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Bingo...hele series van Friends, Band of Brothers die ik anders nooit zou kopen...die fik ik zelf
Psies en weet je, een dvd branden gaat iets sneller dan een video opnemen via de tv.
Maar alsnog zou je een videoband kunnen overnemen op je pc en er dan een dvd van kunnen maken.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:26:13 #46
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29887341
Iedereen moet het voor zich weten,maar ik wil graag de originele in mijn collectie hebben, en inderdaad zoals zo vaak gezegd zo duur zijn ze niet meer, voor mij persoonlijk vind ik het ook leuker als er geen gekopieerd hoesje inzit maar een originele,

Maar ik kan het wel begrijpen dat mensen ze illigaal kopen voor grote serie's als friends etc.
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:15:49 #47
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_29888874
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef veldmuis het volgende:
Goedkoper?
Wat het zegt... het is goedkoper, je hebt de films maanden voordat ze hier op DVD uitkomen en aangezien DVD's zo makkelijk beschadigen is het zonde om zoveel geld neer te leggen voor iets wat je later toch weer opnieuw moet branden.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_29889368
Ach, sommige dingen zijn leuk om te hebben maar te duur om het er voor over te hebben. Zo heb ik ooit een illegale chinese bootleg van alle x-files seizoenen gekocht. Kost een paar tientjes en dat is precies wat ik het waard vond. 9 seizoensboxen is echt te veel van het goede. De kwaliteit is redelijk (vroeger keek ik ze immers ook op tv!), en het staat niet echt mooi maar dan zet ik die andere 400 legale dvds er wel voor...

<enter signature>
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:41:18 #49
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29889527
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Wat het zegt... het is goedkoper, je hebt de films maanden voordat ze hier op DVD uitkomen en aangezien DVD's zo makkelijk beschadigen is het zonde om zoveel geld neer te leggen voor iets wat je later toch weer opnieuw moet branden.
Ehm, moet je mij toch eens vertellen wat je met je dvds doet als ze zo snel beschadigen.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:41:26 #50
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_29893388
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik ben geen huis, tuin en keuken tiener.
en zelfs dan, onder de 18 verdien je sowieso niet echt veel.

en bijna iedereen in nederland kan wel dvd's kopen, alleen veel mensen vinden het het niet waard om 20 euro voor een nieuwe film uit te geven.
Nee? Jij bent een bijzondere tiener. Je hoeft toch ook niet persé nieuwe films te kopen, oude films zijn toch ook leuk, en vaak toch een stuk minder duur? Veel 'nieuwe' films zitten ook al binnen een maand bij de 3 voor 33 bak.
pi_29893527
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef RuneRose het volgende:
Veel 'nieuwe' films zitten ook al binnen een maand bij de 3 voor 33 bak.
Ssssshhh,

Niet verklappen! anders moeten we langer w88

dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:50:26 #52
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_29893607
Hehe, zal het niet meer doen.
pi_29894702
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef RuneRose het volgende:

[..]

Nee? Jij bent een bijzondere tiener. Je hoeft toch ook niet persé nieuwe films te kopen, oude films zijn toch ook leuk, en vaak toch een stuk minder duur? Veel 'nieuwe' films zitten ook al binnen een maand bij de 3 voor 33 bak.
ik ben sowieso geen tiener meer
maar ik sprak ff voor het gros van de mensen. ik koop zelf af en toe wel eens een dvd'tje en dat zijn altijd ouwe films.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:07:23 #54
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_29895771
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Het gaat om illegale DVD's kopen, niet downloaden
Dat is ook wat ik bedoelde. Omdat downloaden slechtere kwaliteid oplevert en orgineel te duur is gaan mensen gebrande dvd's kopen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:46:34 #55
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_29898919
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:07 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik bedoelde. Omdat downloaden slechtere kwaliteid oplevert en orgineel te duur is gaan mensen gebrande dvd's kopen.
Als je gewoon complete dvd's download dan heb je echt geen slechtere kwaliteit dan bij het overbranden van een dvd. Bij allebei heb je wat kwaliteitsverlies door omzetten van dvd9 -> dvd5. That's it.
Ik zou ook nooit geld betalen voor een 'illegale' dvd. Ik brand wel veel regelmatig dvd's die ik download. Als ik ze echt ok vind dan koop ik ze, maar niet altijd. Ik wil ook geld uitgeven aan andere dingen. Hoesjes maken e.d. doe ik meestal niet. Een hele kast vol met gebrande dvd's en geprinte hoezen vind ik wat suf staan. Ik bewaar ze gewoon in een map. Alleen bij sommige dvd's van series heb ik wel hoesjes omdat ik anders vergeet wat er precies aan episodes opstaat.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_29899997
Een nieuwe film kost iets van ¤ 20,00, in de aanbieding vaan nog ¤ 10,00. Een illegale DVD kost 'n euro ofzo. Voor de prijs van 1 nieuwe film kan je dus 20 illegale DVD's kopen.

Dan is voor veel mensen de keuze zo gemaakt. Puur economisch.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:29:46 #57
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29900460
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Timo20 het volgende:

[..]

daarmee zeg je al alles: zijn ook geen originele dvd`s, dus ook waardeloos
Mij persoonlijk gaat het niet om het hoesje en de eventuele junk die er bij zit, maar om de film (en eventuele extra's). En als die ook op de illegale DVD staan aan dezelfde of vergelijkbare kwaliteit, waarom zou ik dan 5 keer zoveel gaan uitgeven?

Tsk, tsk, die oppervlakkige mensen toch die steeds naar uiterlijkheden kijken .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29936640
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

De handige Harry's onder ons maken trouwens met de benodigde software een complete dvd van alleen een .avi

Daar zit nog behoorlijk wat werk in hoor, ook om er ondertiteling in te krijgen en het geluid synchroom te laten lopen. Daarnaast moet je het 2x converteren waardoor je PC een paar uur erg traag wordt. Dan kun je beter direct een dvdr d/loaden of gewoon een uurtje normale arbeid verrichten en de legale dvd kopen natuurlijk

Maar OT, Ik zou ook echt geen illegale dvds kopen. Zelfs al heb je een mooi hoesje etc. Zoiets is toch niet leuk of mooi om te hebben voor later ofzo? Of je moet ze echt voor een of twee euro kunnen krijgen ofzo, das nog minder dan huren en als je dan een beetje kwaliteit hebt...
pi_29937081
Die arbeid zelf verrichten is ook niet zo interessant. Dan zit iemand als ik een hele middag te klooien met zo'n DVD en dan heb je nog niks. Dan kan je hem beter kopen.

Illegale DVD's kan ik kopen voor minder dan 1 euro per stuk, dan heb ik er ook een perfect hoesje bij, ondertitels zitten er bij en met een beetje mazzel ook de extra features, al is dat vaak grote rommel en opvulling om die DVD maar vol te krijgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29937378
Voor 15 euro minder heb je (bijna) hetzelfde en dan is de keus snel gemaakt.

Daarnaast ben ik helemaal niet hoesjes geil en dergelijke. Zolang ik maar de film kan zien.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')