dat zou dan dus 28 incl. worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
oke, 22,50 ex dan
Je had het gezicht van mijn buurjochie eens moeten zien, OOHHH buurman wat TOF!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:46 schreef BYM het volgende:
- edit: niet interessant voor dit topic en dus ongewenst -
alsie omgebouwd is wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef BYM het volgende:
[..]
Je had het gezicht van mijn buurjochie eens moeten zien, OOHHH buurman wat TOF!!
Anyway, ik bedoel te zeggen dat dit apparaat toch nog wel een euri of 40/50 waard is![]()
ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
deal is nog niet gesloten, maar vooralsnog wel verkocht
t geld heb je nou sinds woensdag binnen en je belooft al vanaf maandag het ding op te sturen, cq langs te laten brengen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
is in principe verkocht.
heb alleen nog geen geld binnengekregen dus daarw acht ik nog op.
Nounou, wat minder mag ook wel. Ik heb je van de week nog gespreoken dat ik langs kwam maar omdat ik woensdag ziek was werd t vandaag. Volgens mij is dat ook gewoon naar je gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t geld heb je nou sinds woensdag binnen en je belooft al vanaf maandag het ding op te sturen, cq langs te laten brengen.
ik heb betaald voor verzending, dus als je m woensdag op de post had gedaan had ik hem al gehad.
ik wilde hem af komen halen, maar dat kon steeds niet, ik betaal verzendkosten en nu mag ik gaan zitten wachten tot het je vriend een keer uitkomt om hem langs te brengen?
dit begint de spuigaten uit te lopen.
wat denk je dr aan te gaan doen? het lijkt me het minste dat je een deel van de verzenkosten teruggeeft en nu een beetje snel tot levering overgaat.
Yoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Als iemand nog een (omgebouwde) PSone zou willen hebben, met rond de 25 spellen, 2 memorycards en 2 controllers en tas, moet je het fftjes zeggen.
Zo nodig moet ik 'm niet kwijt dus ben niet van plan een apart topic te opnenen...
40?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef ZigoSOS het volgende:
Als iemand 'm voor redelijke prijs wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |