Zo te zien een korthaar, blauwe russen hebben een langer koppie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef tonja het volgende:
Britse korthaar? of blauwe rus?
Britse Korthaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef tonja het volgende:
Britse korthaar? of blauwe rus?
Wat een hummeltjequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo te zien een korthaar, blauwe russen hebben een langer koppie.
Dit is over 2 maanden mijn katertje:
[afbeelding]
Pap was blijkbaar niet zo lekker
[afbeelding]
Lekker triomfantelijk in het schoteltje eten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Net eten gehad
[afbeelding]
Hij had ff ruzie met het shirtje van mijn zus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft een lichte voorkeur voor de schoot van vrouwen.
Het was iig erg gezellig bij mijn zus op schoot.
Wel beetje crosspost met Kittentopic, maar er zijn vast mensen die de foto's nog niet gezien hebben.
Niet alle witte katten zijn doof, de witte vacht van een kat kan worden veroorzaakt door verschillende genen, twee van die genen veroorzaken doofheid. In het oor van een kat zit een band met pigmentcellen die cruciaal zijn voor het functioneren van het gehoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:34 schreef tonja het volgende:
En is het waar dat witte katten doof zijn?
lijkt idd alsof ie op zijn staart steunt, beetje zo'n matrix houdingquote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef tonja het volgende:
Hele mooie kat die witte hoor. En dat randje groen idd. Is erg mooi.
Punky doet me aan de lievelingskat van mijn vader denken.
Hier Harry, moeilijk aan het doen
[afbeelding]
Slechte foto, maar ik vond die houding zo grappig.
dank je, ja hij is een droppie. Ook zijn kussentjes, de grote zijn zwart en dan de teentjes roze.. zo schattig. Sokjes heeft hij overigens aan elke poot.quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef tonja het volgende:
*smelt*.. die witte teentjes, dat roze lipje, die blauwe oogjes die je hartverscheurend aankijken..![]()
(wat is een matrix houding?)
Oh, die film heb ik gezien, maar ik was die vechtscenes alweer vergeten.quote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je, ja hij is een droppie. Ook zijn kussentjes, de grote zijn zwart en dan de teentjes roze.. zo schattig. Sokjes heeft hij overigens aan elke poot.
Matrix is een film, sf. Waarin realiteit verbogen kan worden. Moeilijk uitleggen moet je gezien hebben. maar spectaculaire vechtscenes met van dit soort "standjes"
[afbeelding]
whehehequote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef dushikat het volgende:
Jij had toch de bouwtekening van die party-tent?
Ja, ik heb mijn neef en nichtje gevraagd of ze, tijdens hun strandvakantie in Frankrijk, veren voor Harry wilden verzamelen. Het geheel heb ik met geknoopte veters en ducttape tot het ultieme kattenspeeltje omgetoverd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Heb je dat speelgoedje zelf gemaakt, Tonja ?
De link met die stuiterende ballen komt hier erg goed van pas, Flynn vindt ze zo leuk !
[afbeelding]
[afbeelding]
Actiefoto:
[afbeelding]
Hier was 'ie een beetje moe van al dat gespeel, maar hij ging gewoon liggend meppen !
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
genieten van de avondzon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |