jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:39 schreef Saarah het volgende:
M'n kat Karol die ik nu iets langer dan een maandje heb![]()
[afbeelding]
Toen ik haar net kreeg
[afbeelding]
Toen had ik haar 'n weekje ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2 laatste foto's zijn eergisteren getrokken.
't Is toch 'n schatje hé
Net terug van het stierenvechten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Het is een zij?
Dat komt niet vaak voor bij rooie katjes
Xena met een rood glimmend lapje
[afbeelding]
Deze doet geen vlieg kwaad, gelukkig maar want hij is zo sterk als een beerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef tonja het volgende:
Gijs lijkt precies op mijn oude rooie.
Ik hoop voor je alleen qua uiterlijk, want die rooie van mij was levensgevaarlijk.
Ehm ja, dat denken we tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Het is een zij?
Dat komt niet vaak voor bij rooie katjes
Kittens hebben nog geen testikels waar je het aan kan zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ehm ja, dat denken we tochwe zijn nog geen 100% zeker. Als we naar de dierenarts gaan voor inentingen vragen we het hem nog eens
dan laat ik nog wel iets weten hier
(binnenkort zet ik hier toch nog wat fotootjes
ben zo trots op haar
)
die 2 koppiesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef nectarientje het volgende:
Onze beestjes hebben vorig weekend een nieuwe krabpaal gekregen! 2,5 meter paal met een royale plank om lekker op te slapen voor de heren
Je wordt alleen wel nieuwsgierig als je boven ligt wat ze beneden allemaal doen![]()
[afbeelding]
kan zien dat ie aan het spinnen is, want hij is er lekker broodjes bij aan 't bakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:43 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Chico ziet er zo nogal boos uit, maar hij is juist druk aan het spinnen.![]()
ook al van die schatjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef QueenR het volgende:
hier wat fotootjes van enkele van de weesjes die ik geadopteerd heb, aan het flessen ben etc. Het zijn er op het moment 9, maar het aantal groeit. Mochten er mensen zijn die nog dolgraag een kitten willen, met 6 weken mogen ze hier weg. Via stichting dierenambulance (waar ik dus voor werk) en ze mogen weg of voor 25 eur met 6 weken, of een weekje later voor 50 maar dan hebben we ze gechipped, ingeent en ontwormt.
een heet er natuurlijk gijs:
[afbeelding]
en nog wat van de kleinste, en de slaapkop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus mocht er iemand nog een droppie willen.. je ziet het.
lief he!
heel leuk om te doen, en ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die een nestje kittens gewoon zomaar in de prullenbak gooit of nog ergerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ook al van die schatjessuper dat je ze opvangt trouwens
![]()
Cute!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef QueenR het volgende:
hier wat fotootjes van enkele van de weesjes die ik geadopteerd heb, aan het flessen ben etc.
* Ruzbeh smelt weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:10 schreef MrWes het volgende:
Hierbij foto's van mijn 2 lieverds !!!
De zwarte is Rocky en de grijze is Rambo.
Ze zijn ongeveer 11 weken (leeftijd is een beetje een vraagteken helaas)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze zijn lekker ondeugend.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Doe normaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Wat een lieve beesten!!!!!!
Ik dacht ik ga op een dag een hond nemen maar zo'n kat... OEI OEI![]()
![]()
[..]
* Ruzbeh smelt weg.
Kan je me trouwens vertellen welke rassen Rocky en Rambo zijn? Ik zit hier een beetje rond te kijken, maar dat schiet niet op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:33 schreef MrWes het volgende:
[..]
En ze zijn lekker ondeugend.
Toen ik net uit bed kwam en naar ze toe ging hebben ze eerst al knorrend 20 min rond met benen gelopen![]()
Nu spelen ze hier op me pc kamer rond me stoel![]()
Zijn gewoon europese kortharen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kan je me trouwens vertellen welke rassen Rocky en Rambo zijn? Ik zit hier een beetje rond te kijken, maar dat schiet niet op.
Heej tonja, bedankt hè!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:03 schreef tonja het volgende:
@ Urnie: Misschien is deze http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html url iets voor Elmo
Harry vindt het iig helemaal geweldig..
zie: http://members.lycos.nl/estera70/harryflashballen1.jpg
Het lijkt wel of Xena haar pootjes expres verstoptquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Oowww wat een gave foto's weer
Voetenwerk vraagt om een Xena-antwoord... zodra ze straks ff ligt probeer ik het
Niet gelukt... alleen dit wel
Op tafel mag niet. Ook niet zonder flits
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maar sneaky proberen terwijl ze op het bovenste treetje ligt te slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef tonja het volgende:
Het lijkt wel of Xena haar pootjes expres verstopt![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:39 schreef sleepflower het volgende:
Dit is Tora, ze is drie jaar:
[...]
Haha, dank je wel. Boschjesman heeft Tora al een paar keer live ontmoet, volgens mij wil hij haar katnappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Panthera1984 het volgende:
wat een prachtige kat!
zonder slijm
Dat geeft trouwens best een wazig geluid, dat duimen.quote:
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak...quote:
lijkt meer dan wat het is..quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak....
Prachtig gezicht, die tandjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Tirulaiter het volgende:
Dit is Minima als ze net iets vies heeft geroken; vooral metaal doet het altijd leuk; ze doet haar bekkie een beetje open en verandert in een vampier:![]()
[afbeelding]
ik vind het heel schattig, een duimende katquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:51 schreef QueenR het volgende:
hey allemaal, hier even een lijstje van al mijn kleintjes van het moment, vanmiddag komt er nog eentje bij die ik ook snel online zal zetten. Ze zijn allemaal op zoek naar een nieuw huisje, dus mocht iemand een fijn huisje kunnen bieden. Ik mag ze van de stichting voor 25 eur wegdoen zonder entingen op eigen risico, maar liever over 1,5-2 weken voor 50 eur en dan zijn ze geent en gechipped.
ze zijn 5-6 weken oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor deze 2 duurt het nog wat langer, die zijn momenteel 2,5 week ongeveer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een onwijs mooie kat is dat. Zoeen wil ik ook!. Mijn 2 theemutsen zijn ook lief en mooi, maar dat is echt een schitterende panter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef tonja het volgende:
Om op te vreten die kittens..![]()
Hier weer uw (bijna) dagelijkse portie Hrry spam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mooi!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef DarkElf het volgende:
weer eens een fotootje van Eva
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef tonja het volgende:
Harry is nog steeds kitten, hij is van 11 januari.
En om antwoord te geven op je vraag: Ja, zie: http://members.chello.nl/tbvrene/harley/harley.htm
die vond ik ook zo ontzettend cute!!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:09 schreef tonja het volgende:
Ja, maar je hebt nog wel een decoder nodig![]()
wat een droppie, tis net een mogwai weet je wel van de gremlins. Snuitig hoor!quote:
Hm, dan vind ik Harry knapperquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat een droppie, tis net een mogwai weet je wel van de gremlins. Snuitig hoor!
[afbeelding]
Zo te zien een korthaar, blauwe russen hebben een langer koppie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef tonja het volgende:
Britse korthaar? of blauwe rus?
Britse Korthaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef tonja het volgende:
Britse korthaar? of blauwe rus?
Wat een hummeltjequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo te zien een korthaar, blauwe russen hebben een langer koppie.
Dit is over 2 maanden mijn katertje:
[afbeelding]
Pap was blijkbaar niet zo lekker
[afbeelding]
Lekker triomfantelijk in het schoteltje eten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Net eten gehad
[afbeelding]
Hij had ff ruzie met het shirtje van mijn zus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft een lichte voorkeur voor de schoot van vrouwen.
Het was iig erg gezellig bij mijn zus op schoot.
Wel beetje crosspost met Kittentopic, maar er zijn vast mensen die de foto's nog niet gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |