Haha, dank je wel. Boschjesman heeft Tora al een paar keer live ontmoet, volgens mij wil hij haar katnappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Panthera1984 het volgende:
wat een prachtige kat!
zonder slijm
Dat geeft trouwens best een wazig geluid, dat duimen.quote:
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak...quote:
lijkt meer dan wat het is..quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak....
Prachtig gezicht, die tandjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Tirulaiter het volgende:
Dit is Minima als ze net iets vies heeft geroken; vooral metaal doet het altijd leuk; ze doet haar bekkie een beetje open en verandert in een vampier:![]()
[afbeelding]
ik vind het heel schattig, een duimende katquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:51 schreef QueenR het volgende:
hey allemaal, hier even een lijstje van al mijn kleintjes van het moment, vanmiddag komt er nog eentje bij die ik ook snel online zal zetten. Ze zijn allemaal op zoek naar een nieuw huisje, dus mocht iemand een fijn huisje kunnen bieden. Ik mag ze van de stichting voor 25 eur wegdoen zonder entingen op eigen risico, maar liever over 1,5-2 weken voor 50 eur en dan zijn ze geent en gechipped.
ze zijn 5-6 weken oud:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor deze 2 duurt het nog wat langer, die zijn momenteel 2,5 week ongeveer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een onwijs mooie kat is dat. Zoeen wil ik ook!. Mijn 2 theemutsen zijn ook lief en mooi, maar dat is echt een schitterende panter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef tonja het volgende:
Om op te vreten die kittens..![]()
Hier weer uw (bijna) dagelijkse portie Hrry spam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mooi!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef DarkElf het volgende:
weer eens een fotootje van Eva
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef tonja het volgende:
Harry is nog steeds kitten, hij is van 11 januari.
En om antwoord te geven op je vraag: Ja, zie: http://members.chello.nl/tbvrene/harley/harley.htm
die vond ik ook zo ontzettend cute!!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:09 schreef tonja het volgende:
Ja, maar je hebt nog wel een decoder nodig![]()
wat een droppie, tis net een mogwai weet je wel van de gremlins. Snuitig hoor!quote:
Hm, dan vind ik Harry knapperquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat een droppie, tis net een mogwai weet je wel van de gremlins. Snuitig hoor!
[afbeelding]
Zo te zien een korthaar, blauwe russen hebben een langer koppie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef tonja het volgende:
Britse korthaar? of blauwe rus?
Britse Korthaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef tonja het volgende:
Britse korthaar? of blauwe rus?
Wat een hummeltjequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo te zien een korthaar, blauwe russen hebben een langer koppie.
Dit is over 2 maanden mijn katertje:
[afbeelding]
Pap was blijkbaar niet zo lekker
[afbeelding]
Lekker triomfantelijk in het schoteltje eten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Net eten gehad
[afbeelding]
Hij had ff ruzie met het shirtje van mijn zus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft een lichte voorkeur voor de schoot van vrouwen.
Het was iig erg gezellig bij mijn zus op schoot.
Wel beetje crosspost met Kittentopic, maar er zijn vast mensen die de foto's nog niet gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |