En ze zijn lekker ondeugend.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Doe normaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Wat een lieve beesten!!!!!!
Ik dacht ik ga op een dag een hond nemen maar zo'n kat... OEI OEI![]()
![]()
[..]
* Ruzbeh smelt weg.
Kan je me trouwens vertellen welke rassen Rocky en Rambo zijn? Ik zit hier een beetje rond te kijken, maar dat schiet niet op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:33 schreef MrWes het volgende:
[..]
En ze zijn lekker ondeugend.
Toen ik net uit bed kwam en naar ze toe ging hebben ze eerst al knorrend 20 min rond met benen gelopen![]()
Nu spelen ze hier op me pc kamer rond me stoel![]()
Zijn gewoon europese kortharen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kan je me trouwens vertellen welke rassen Rocky en Rambo zijn? Ik zit hier een beetje rond te kijken, maar dat schiet niet op.
Heej tonja, bedankt hè!quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:03 schreef tonja het volgende:
@ Urnie: Misschien is deze http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html url iets voor Elmo
Harry vindt het iig helemaal geweldig..
zie: http://members.lycos.nl/estera70/harryflashballen1.jpg
Het lijkt wel of Xena haar pootjes expres verstoptquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Oowww wat een gave foto's weer
Voetenwerk vraagt om een Xena-antwoord... zodra ze straks ff ligt probeer ik het
Niet gelukt... alleen dit wel
Op tafel mag niet. Ook niet zonder flits
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maar sneaky proberen terwijl ze op het bovenste treetje ligt te slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef tonja het volgende:
Het lijkt wel of Xena haar pootjes expres verstopt![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:39 schreef sleepflower het volgende:
Dit is Tora, ze is drie jaar:
[...]
Haha, dank je wel. Boschjesman heeft Tora al een paar keer live ontmoet, volgens mij wil hij haar katnappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Panthera1984 het volgende:
wat een prachtige kat!
zonder slijm
Dat geeft trouwens best een wazig geluid, dat duimen.quote:
Ja, maf hè? Ze zuigt op het onderste kussentje/uitstekende dingetje op haar poot. Haar moeder doet het ook (daar heeft ze het van "geleerd") en haar twee zusjes blijkbaar ook (heb ik me laten vertellen). En een lawaai dat het maakt! Smak smak smak...quote:
lijkt meer dan wat het is..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |