abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29882607
De uitermate lage cijfers van gisteren:

18:00 Thuis: 206.000 kijkers (ma. 6,2 %)
19:00 NSE: 203.000 kijkers (ma. 5,3 %)
19:30 Je Leven in de Steigers: 309.000 kijkers (ma. 7,0 %)
20:00 Samen: 413.000 kijkers (ma. 7,7 %)
20:30 5 Sterren: 209.000 kijkers (ma. 3,6 %)
21:30 Black Point: 297.000 kijkers (ma. 5,1 %)
23:20 TV-Competitie Nababbel: 119.000 kijkers (ma. 3,7 %)
23:50 Samen (hh): 88.000 kijkers (ma. 4,5 %)
00:20 Je Leven in de Steigers (hh): 336.000 kijkers (ma. 9,6 %)
00:50 Thuis (hh): 69.000 kijkers (ma. 12,8 %)
01:50 NSE (hh): 76.000 kijkers (ma. 25,1 %)

Overall marktaandeel: 5,1 % (8e zender van NL)

Talpa is aan het floppen.
pi_29882703
Het enige waar ik naar kijk bij Talpa is De Wedstrijden en Joling & Gordon over de vloer, de rest vind ik weinig aan eigenlijk
pi_29882709
quote:
Ellemijn denkt dat Talpa-komedie SAMEN mislukt...

Ze heeft zelf in rol in Samen, de komedie-serie van Talpa die vanaf vanavond vijf werkdagen per week om 20.00 uur de concurrentie met GTST aangaat. Maar Ellemijn is bepaald niet gerust op het feit dat zij met Samen GTST naar de kroon kan steken. Sterker nog: Ellemijn Veldhuijzen van Zanten is bang dat de comedyserie 'Samen' gaat mislukken.

"Hoe ga je in godsnaam iedere dag grappig doen?", vertelt zij aan Vara TV Magazine. Toch praat de comédienne zichzelf moed in. "Het gaat gewoon lukken. Verdomme." De actrice speelt in de serie op Talpa naast onder anderen Cees Geel en Johnny Kraaikamp junior.

Veldhuijzen van Zanten zegt blij te zijn dat ze de uitdaging is aangegaan. Een van de redenen hiervoor is het feit dat Harm Edens en Ger Apeldoorn de scriptschrijvers zijn. De actrice speelt in de serie de rol van Zinzi Ladderak. Zij is de 32-jarige serveerster van het café dat centraal staat. Zinzi deed in het verleden aan paaldansen, maar voedt nu haar 8-jarige zoon op.

'Samen' is vanavond, maandag, voor het eerst te zien bij Talpa.
Nog iets: het programma ´t Mannetje´ voor de maand September is gecanceld. In plaats daarvan komt de comedy 'Coupling'.
pi_29882710
Volgens mij wordt Expeditie Robinson ook zo'n programma dat minder zal scoren dan voorheen. Op Net5, op de zondagavond haalde het gemiddeld 1 miljoen kijkers. Ik zie Talpa dat eerlijk gezegd niet voor elkaar krijgen op de maandagavond.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:07:33 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29882720
ER gaat heus wel scoren hoor. Volgens mij is het typisch een programma dat een vaste groep kijkers heeft, dat ook wel op Talpa gaat kijken. Al zou het op RTL4 makkelijk de 2 miljoen halen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:08:41 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29882750
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Nog iets: het programma ´t Mannetje´ voor de maand September is gecanceld. In plaats daarvan komt de comedy 'Coupling'.
Ze gaan ook pas over 2 weken beginnen met de opnames volgens Fatima, dus in september beginnen lijkt me sowieso lastig.
pi_29882752
Dat cafe de sport is ook lachwekkend slecht trouwens.
pi_29882758
Wel raar dat er naar de herhaling je leven in de steigers meer mensen kijken dan naar de gewone uitzending. Maar ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar zijn die cijfers?
pi_29882836
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef JOHAN410 het volgende:
Wel raar dat er naar de herhaling je leven in de steigers meer mensen kijken dan naar de gewone uitzending. Maar ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar zijn die cijfers?
Het is best logisch dat er meer mensen naar de herhaling kijken. Want zowel RTL als SBS hebben een ijzersterkte vooravond. Om 19:30 uur piekt RTL met het RTL Nieuws en SBS met Shownieuws.

Op het tijdstip van de herhaling ondervindt Je Leven In De Stijgers minder concurrentie.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:13:20 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_29882900
Ben ik nu de enige die zich dood ergert aan Gordon, die telkens overal opduikt? Hij laat verdikkeme in "Thuis" niemand zijn zin afmaken -telkens weer een grapje ertussendoor- (en ja....zelf het hardst om je eigen grap lachen).

Jammer dat "Thuis" niet een gezellig programma wordt, het heeft er alle ingredienten voor. Het interesseert me alleen niks wat Gordon's moeder zoal op een dag doet....

Expeditie Robinson zal ik gewoon weer kijken, Talpa of Net5.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:15:47 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29882982
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:13 schreef Quoi het volgende:
Ben ik nu de enige die zich dood ergert aan Gordon, die telkens overal opduikt? Hij laat verdikkeme in "Thuis" niemand zijn zin afmaken -telkens weer een grapje ertussendoor- (en ja....zelf het hardst om je eigen grap lachen).

Jammer dat "Thuis" niet een gezellig programma wordt, het heeft er alle ingredienten voor. Het interesseert me alleen niks wat Gordon's moeder zoal op een dag doet....

Expeditie Robinson zal ik gewoon weer kijken, Talpa of Net5.
Ik vnd Thuis nog steeds een heel aardig programma. . Ok, het gaat nergens over en het is wat klungelig, maar rond 6 uur of rond 12en in de HH heel goed te doen.
pi_29883019
Ik vind Gordon in Thuis zo erg nog niet. Ik erger mij meer aan Victoria
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:17:42 #13
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29883031
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind Gordon in Thuis zo erg nog niet. Ik erger mij meer aan Victoria
Die vind ik dan weer geweldig. .
pi_29883271
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef BVO het volgende:

[..]

Die vind ik dan weer geweldig. .
Angela is geweldig
pi_29883359
Coupling Die serie is zooo grappig .

En Angela vind ik dan weer . Victoria en Gordon bij Thuis
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29883497
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
ER gaat heus wel scoren hoor. Volgens mij is het typisch een programma dat een vaste groep kijkers heeft, dat ook wel op Talpa gaat kijken. Al zou het op RTL4 makkelijk de 2 miljoen halen.
Dat zou je ook kunnen zeggen van '1 tegen 100'. Een programma dat bij de publieke omroep gemiddeld 2 miljoen kijkers haalde, en bij Talpa nog geen 700.000 kijkers.

Ze moeten die programma's gewoon op dezelfde dagen uitzenden als voorheen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:36:28 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_29883663
Ik vind Gordon ook een storende factor bij thuis hoor. overal doorheen blęren, continu flauwe grappen. Bij Joling en Gordon over de vloer is het nog wel leuk, maar verder moet hij dat niet doen. Je ziet de rest bij Thuis zich ook ergeren aan hem. Vooral gisteren was dat goed te zien.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29883852
Voor Gordon en Gerard Joling heb ik altijd al een fobie gehad (nee geen homofobie )
pi_29883958
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind Gordon ook een storende factor bij thuis hoor. overal doorheen blęren, continu flauwe grappen. Bij Joling en Gordon over de vloer is het nog wel leuk, maar verder moet hij dat niet doen. Je ziet de rest bij Thuis zich ook ergeren aan hem. Vooral gisteren was dat goed te zien.
Bij 5 tegen 5 had -ie zichzelf wel redelijk in de hand ... maar die flauwe grappen vind ik juist de reden om naar Thuis te kijken .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:45:40 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29883972
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat zou je ook kunnen zeggen van '1 tegen 100'. Een programma dat bij de publieke omroep gemiddeld 2 miljoen kijkers haalde, en bij Talpa nog geen 700.000 kijkers.

Ze moeten die programma's gewoon op dezelfde dagen uitzenden als voorheen.
Hm ja, dat is wel zo. Ik vind 1 tegen 100 ook echt een zondagavondprogramma. Net als ER inderdaad, daar heb je gelijk in.

Toch is er voor ER - op de uitzendavond na dan - niet zo heel veel veranderd. Nog steeds niet op een vooraanstaande zender (ook Net5 is geen RTL4) en nog steeds met reclame.
pi_29884016
Ik denk dat Expeditie Robinson in het begin onder de miljoen (900.000) zal scoren maar later wel omhoog zal gaan tot zo'n 1.2 miljoen per aflevering.
pi_29884178
quote:
Boerenfamilie beledigd door Gordon en Gerard

De eerste aflevering van Joling & Gordon over de vloer werd vorige week dinsdag gelijk goed bekeken op Talpa. Het duo was in de eerste aflevering te gast bij de varkensfokkerij van de familie Beerens. De familie voelt zich beledigd door het duo. "Die opmerking van Gordon dat mijn hutspot naar stront stonk, was kwetsend, maar dat ze later beweerden dat ons huis en onze kleren ook naar stront stinken, vind ik veel erger", vertelt moeder Miranda.

"In een varkensbedrijf ruikt het nu eenmaal naar varkens, maar iedereen zal kunnen beamen dat het in ons huis zeer proper is. Veel van onze vrienden en kennissen riepen dat we ze meteen op straat hadden moeten zetten, maar als de camera niet liep, waren ze een stuk minder irritant."

"We begrijpen best dat je wat entertainment in een programma moet brengen, maar je moet mensen waar je te gast bent, wel in hun waarde laten. Joling gaf ons een cd-tje van hemzelf. Hij verwachtte misschien dat we fans waren. Ik vertelde ze dat we zelden naar tv kijken, maar als zíj in beeld komen, altijd naar een andere zender zappen. Ik vond het vroeger al flauweriken. Waarop Gordon zei: 'Nou, die kunnen we in onze zak steken'."

Vader Coen vindt het jammer dat er zo weinig aandacht was voor het wel en wee van de varkenshouderij, want dat was voor hem de reden om mee te doen aan het Talpa-programma. "Nu draaide het vooral om de zogenaamde ontberingen van beide heren. Ik denk dat de stank meer tussen hun oren heeft gezeten dan in hun neus. Gordon en Joling hebben zichzelf te kakken gezet. Wij zijn te allen tijde onszelf gebleven, zij hebben het tv-publiek laten zien hoe kleinzielig en krenkend ze kunnen zijn. Met name Gordon heeft laten zien dat hij af en toe een onbeschofte kwast kan zijn. Wij hebben gelukkig geen fratsen nodig om tevreden te zijn met ons leven."

Volgens Talpa-woordvoerder Maarten van Rooijen heeft de omroep geen klachten van kijkers binnengekregen over de uitzending met de familie Beerens, die overigens twee keer herhaald is. "Misschien begrijpen de kijkers dat je die twee gasten niet al te serieus moet nemen. Als het echt zo vervelend is overgekomen, nemen we nog wel contact op met het gezin." De Limburger
pi_29884240
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef -Mk- het volgende:

[..]
Je moet ze inderdaad niet zo serieus nemen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:53:33 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29884243
quote:

[..]
Pf, wat een zeikerds zeg.
pi_29884293
quote:

[..]
Ik ben het volledig eens met de familie Beerens (/Berends)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')