Coldplayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Sugababes - Hole in the head
Ik weet uit gekkigheid niet wat ik moet opzetten
Lang niet zo hilarisch als het eerste kassameisjesliedjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
De Kassameisjes - Houdios
Heb je me gezien ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
Felix Da Housecat - Madame Hollywood
[..]
Was jij op Lowlands?
Als je bij Roisin Murphy en Maximo Park was. Vrijdag in een shirt met "Ondeugend" erop.quote:
Ik was daar niet, maar natuurlijk heb ik dat zelfde shirt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je bij Roisin Murphy en Maximo Park was. Vrijdag in een shirt met "Ondeugend" erop.
DMX Krew - You Can Do It!
Oh, oké. Ik wist niet dat dat een populair shirt was...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was daar niet, maar natuurlijk heb ik dat zelfde shirt.
Geen idee.... ze zijn er in 'geil', 'stout', 'ondeugend' enz...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik wist niet dat dat een populair shirt was...
Dakar & Grinser - Professional Slackers
Je vergeet ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Van halen - Why cant this be love?
Ik dacht dat L binnen GCSC bleefquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kinderen voor Kinderen - Tietenlied![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |