Ja, en als ze dan even al mijn sproeten en mijn buik en het pukkeltje op mijn kin wegsoepen, en misschien ook nog een 'niet gemaakte' lach kunnen vervangen door een spontane lach, dan ben ik tevree.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
Ga je straks ook nog miepen over geen puistjes en littekens die je hebt Skaai?![]()
Mwoa Shark mocht er ook wezen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:47 schreef RonaldV het volgende:
Een waardig opvolger voor de broek met afgezakte pijpen van Shark.Bait van vorig jaar!
hmmmz, zoiets?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan even al mijn sproeten en mijn buik en het pukkeltje op mijn kin wegsoepen, en misschien ook nog een 'niet gemaakte' lach kunnen vervangen door een spontane lach, dan ben ik tevree.
leuker?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:56 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, ik heb echt veel sproeten op jullie foto's
Die vind ik dan weer leuker
Zo, dat shirt is best wel groen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Hoe is dit voor een bewerking?
[afbeelding]
Wacht maar tot PdeHoog met zijn foto's komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:56 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, ik heb echt veel sproeten op jullie foto's
Ja, nou is het wel weer leuk geweest, Skaai.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan even al mijn sproeten en mijn buik en het pukkeltje op mijn kin wegsoepen, en misschien ook nog een 'niet gemaakte' lach kunnen vervangen door een spontane lach, dan ben ik tevree.
mmmmzzz, misschien een idee voor een shootquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:47 schreef RonaldV het volgende:
Deze zomer draagt de modebewuste fotograaf een fel gekleurd t-shirt, bijvoorbeeld de kleur rood. Er onder geen sportbroekje, nee-nee! Een makkelijke, ruim zittende short. En om het helemaal af te maken: echte motorlaarzen!
Simpel, men zette alle logica opzij...quote:Fashion statement van met afstand de meest originele fotograaf van de meet (Hoe verzin je de foto's die jij verzint? Briljante ingevingen heb je!)
te veel eer, maar dank, dankquote:Uw warme applaus graag voor:Vliegvrager!
[afbeelding]
Een waardig opvolger voor de broek met afgezakte pijpen van Shark.Bait van vorig jaar!
You're under arrest. You have the right to remain silent. You have the right to an attorney. You're being accused of murder in the first degree to some individual commonly known as Dr_Flash. You're in serious trouble, lady.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, nou is het wel weer leuk geweest, Skaai.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:47 schreef RonaldV het volgende:
Deze zomer draagt de modebewuste fotograaf een fel gekleurd t-shirt, bijvoorbeeld de kleur rood. Er onder geen sportbroekje, nee-nee! Een makkelijke, ruim zittende short. En om het helemaal af te maken: echte motorlaarzen!
Fashion statement van met afstand de meest originele fotograaf van de meet (Hoe verzin je de foto's die jij verzint? Briljante ingevingen heb je!)
Uw warme applaus graag voor:Vliegvrager!
[afbeelding]
sproeten-contest volgende keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Wacht maar tot PdeHoog met zijn foto's komt
even een late, schaamteloze tvp van een niet-meeter
Sorry?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kom je aandacht tekort?
Ik heb nog 97 foto's van je NIET gepost
hebbie ff?
Oow joh ik bedoelde er niks negatiefs mee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry?
Ik doelde op de opmerkingen van Skaai over het wegsoepen van een litteken en een pukkeltje. Eén keer is leuk, maar na een keer of drie is toch echt de lol er wel af.
Ja ja, daarom zeg ik, één keer is leuk, maar nu vind ik het vervelend worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:20 schreef Rhanna het volgende:
Je hebt het ook wel een beetje zelf uitgelokt
O, dat dacht ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik dacht dat skaai gewoon een geintje maakte, niet dat het by any means een toespeling was op eerdere opmerkingen van Toeps of zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |