http://model.emielhollander.nl/quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Er zijn er hier vast wel wat fotografen in geintresseerd. Ik zou het verder wel via msn of mail laten lopen, lijkt me dat je dit verders prive wilt houden. Ik zelf zit in Noord Brabant dus dat is me wat te ver weg. Je kunt ook ff op de modellen / fotografen ontmoetings site kijken. Moet je je wel als model ff aanmelden enzo. Er is ergens een linkje naartoe, ik zal eens kijken of ik die kan vinden
Kun je even naar mijn MSN komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:16 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de titel de lading al dekt.
Ik zoek een goede fotograaf voor een fotosessie van erotische foto's en wat glamourachtige foto's.
De erotische foto's hoeven niet alles te laten zien, het mag spannend zijn, maar er zullen ook echt erotische foto's tussen moeten zitten.
Het liefst iemand die een soort van studio (ter beschikking) heeft.
Het mag ook buiten (als het weer het een beetje toelaat)
Als het eventueel mogelijk is ergens hoog in Nederland in de provincie Noord Holland.
Ben benieuwd of iemand me hiermee kan/wil helpen.
Check Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IV), wellicht vind je daar al wat van je gading. Dat topic is er speciaal voor bedoeld om fotografen en modellen met elkaar in contact te laten komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Kleintje het volgende:
En hoe kan ik op die site inloggen?
hier ook wel hoor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
meld je aan op dutchheaven.nl , daar zitten redelijk wat goede erotisch fotografen oa rene de haan etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |