abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29881117
Ik denk dat de titel de lading al dekt.
Ik zoek een goede fotograaf voor een fotosessie van erotische foto's en wat glamourachtige foto's.
De erotische foto's hoeven niet alles te laten zien, het mag spannend zijn, maar er zullen ook echt erotische foto's tussen moeten zitten.
Het liefst iemand die een soort van studio (ter beschikking) heeft.
Het mag ook buiten (als het weer het een beetje toelaat)

Als het eventueel mogelijk is ergens hoog in Nederland in de provincie Noord Holland.

Ben benieuwd of iemand me hiermee kan/wil helpen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:28:07 #2
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29881455
Er zijn er hier vast wel wat fotografen in geintresseerd. Ik zou het verder wel via msn of mail laten lopen, lijkt me dat je dit verders prive wilt houden. Ik zelf zit in Noord Brabant dus dat is me wat te ver weg. Je kunt ook ff op de modellen / fotografen ontmoetings site kijken. Moet je je wel als model ff aanmelden enzo. Er is ergens een linkje naartoe, ik zal eens kijken of ik die kan vinden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:30:17 #3
112998 rustig
come wander with me
pi_29881516
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Er zijn er hier vast wel wat fotografen in geintresseerd. Ik zou het verder wel via msn of mail laten lopen, lijkt me dat je dit verders prive wilt houden. Ik zelf zit in Noord Brabant dus dat is me wat te ver weg. Je kunt ook ff op de modellen / fotografen ontmoetings site kijken. Moet je je wel als model ff aanmelden enzo. Er is ergens een linkje naartoe, ik zal eens kijken of ik die kan vinden
http://model.emielhollander.nl/
Those who do not feel the music think the dancer mad.
pi_29881595
En hoe kan ik op die site inloggen?
Ik zie wel staan 'hallo kleintje'
Maar als ik verder wil gaan, en kijken naar de fotograven in mijn regio, dan kan ik dus niet verder en moet ik me eerst inloggen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:36:08 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29881664
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:16 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de titel de lading al dekt.
Ik zoek een goede fotograaf voor een fotosessie van erotische foto's en wat glamourachtige foto's.
De erotische foto's hoeven niet alles te laten zien, het mag spannend zijn, maar er zullen ook echt erotische foto's tussen moeten zitten.
Het liefst iemand die een soort van studio (ter beschikking) heeft.
Het mag ook buiten (als het weer het een beetje toelaat)

Als het eventueel mogelijk is ergens hoog in Nederland in de provincie Noord Holland.

Ben benieuwd of iemand me hiermee kan/wil helpen.
Kun je even naar mijn MSN komen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:37:02 #6
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29881687
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Kleintje het volgende:
En hoe kan ik op die site inloggen?
Check Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IV), wellicht vind je daar al wat van je gading. Dat topic is er speciaal voor bedoeld om fotografen en modellen met elkaar in contact te laten komen.

Voor een login voor de modellensite kun je het beste even mailen naar fok@emielhollander.nl, dan maak ik een login voor je aan.
pi_29881698
meld je aan op dutchheaven.nl , daar zitten redelijk wat goede erotisch fotografen oa rene de haan etc
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:44:41 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29881927
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
meld je aan op dutchheaven.nl , daar zitten redelijk wat goede erotisch fotografen oa rene de haan etc
hier ook wel hoor...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:47:25 #9
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29882003
Plaats even een oproepje in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IV), daar komen de meeste fotografen die geïnteresseerd zijn in modelfotografie.

Deze kan dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')