Ga eens langs je plaatselijke feest/fopwinkelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef wonderer het volgende:
Oef, die is wel heel groot. Het punt is, ik ga met mijn vader naar een gekostumeerd bal, en ik ga als rattenvanger (vandaar die ratten) en hij als rat (vandaar de neus etc).
En bedankt voor je compliment
http://www.sillyjokes.co.uk/p-jokes/critters/glow-rat.html <-- zoiets. En dan in Nederland
Yeah, ga ik ook doen. Maar internet is ook handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga eens langs je plaatselijke feest/fopwinkel
waar is je broer, ik moet zijn vriendje iets vragen?quote:
Oeh! ik herken hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken genoeg mensen op wie ik pissig ben om een heel telefoonboek mee te vullen.
Van zuipen word ik agressief.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh! ik herken het
Zullen we gaan zuipen?
Dan mag je daarna langskomen op onze afdelingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van zuipen word ik agressief.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef Sunjammer het volgende:
Van agressief zijn ga ik zuipen.
Ik kwam net nog langs je huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef Sunjammer het volgende:
Van agressief zijn ga ik zuipen.
Ik wou je net hetzelfde vragen.quote:
hmm.. dan maar herrie draaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik wou je net hetzelfde vragen.
@ Wonderer: jij durft
Ik ben een bikkelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik wou je net hetzelfde vragen.
@ Wonderer: jij durft
Mag ik hem dan? Pwease?quote:
Ik ben verlegen!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij praat niet tegen me als je me ziet![]()
hoi VLARP![]()
Jij date een agent??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, hij's in gebruik enzo. Beroepsmatig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |