We be rollin' them SUV, nigga whuuut!quote:
geloof me, ik doe hard mn bestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
We be rollin' them SUV, nigga whuuut!![]()
Nu aardig doen.
Nee, want ik heb me al teruggetrokken als organisator toen de eerste commentaren kwamen: Oh dat vind ik te duur! Oh dat is wel ver weg! Oh daar heb ik geen tijd voor! Dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:56 schreef Cybart het volgende:
in plaats van dat je dat meedeelt had je die tijd ook kunnen gebruiken om het op te lossen!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik bespuur hier een azijnoverschot alcoholtekort
Is daar sprake van dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
zal ik vast vrij vragen voor ALS Belle evt dinsdag in eindhoven komt
ja, dat betekend dat je een menselijke kant hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ben gewoon chaggo.
Is een dodenlijst bijhouden een gezonde bezigheid?
Misschien moet ik er dan maar eens aan gaan beginnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat betekend dat je een menselijke kant hebt
Ik wil naar haar concert, ik wil geen playbackquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
de kans zit er in, maar dan gaat het om een playback optreden van alleen QVLV
3 schrijfmappen vol moet lukken.....toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet ik er dan maar eens aan gaan beginnen.
dan wachten op de HMH, al is daar verder nog niks over bekendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik wil naar haar concert, ik wil geen playback![]()
Kijk...zie je wel dat je Homo bent. Niks Bi....Als je 14 bent en je shopped al in de PC, dan ben je gewoon ubernicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
PC Hooftstraat: niks. Haarlemmerweg:![]()
Google es naar Onitsuka Tiger Mexico.
Chassė wel, dat word februari!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wachten op de HMH, al is daar verder nog niks over bekend
Waar denk je dat we heen waren met vakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijk...zie je wel dat je Homo bent. Niks Bi....Als je 14 bent en je shopped al in de PC, dan ben je gewoon ubernicht.
De PCH is trouwens achtelijk duur...als je daar een beetje gaat shoppen kan je serieus beter een retourtje Rome kopen en dan daar gaan shoppen...dan ben je letterlijk goedkoper uit.![]()
Ik begin opeens een newfound respect voor je te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar denk je dat we heen waren met vakantie.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |