Dat noem ik een niveau stijging van het homo topic!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit zijn weer hoogwaardige posts.
Vroeger was alles beter en zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:38 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat noem ik een niveau stijging van het homo topic!![]()
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter en zo.
Vroeger???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter en zo.
oud wijf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef TehRockstar het volgende:
Zeurmiep.
Nee toen koe nog met een korte oe geschreven werd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:43 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Vroeger???
toen de politie nog op varkens reed
Dat is nog langer geleden....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee toen koe nog met een korte oe geschreven werd.
troostquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb altijd een klotehumeur.
Door?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:56 schreef TehRockstar het volgende:
Getverdemme, werd ik gisteravond naar bed gejaagd
Wat moet jij met wiz?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:06 schreef TehRockstar het volgende:
Door een schreeuwende moeder die daarna de router uitramdeGeen kans om dag te zeggen tegen wiz.
Dat is idd wel zo aardig ja. Maar hoezo werd je naar bed gepleurd dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:19 schreef TehRockstar het volgende:
Niks, maar wel fatsoenlijk gedag zeggen.
Er werd gemekkert dat ik maar eens moest gaan slapen en toen ragden ze de router eruit, en ik kan dat ding niet weer aanzetten (staat in de kamer ernaast) zonder dat er iemand wakker wordt, aangezien zij hun kamerdeur open lieten staan. Snappu? Dus ik schreeuwde naar wiz dat ik over een kwartier weer terug was maar dat lukte dus niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo aardig ja. Maar hoezo werd je naar bed gepleurd dan?
Ik heb ook een eigen pc maar ben afhankelijk van de routerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:24 schreef anne1982 het volgende:
Ik snap wat je bedoeld rocky.. ik heb ook zo'n moeder... en geloof me zolang je thuiswoont houdt dat niet op....
gelukkig heb ik een eigen pc nu
en die staat op mijn kamer..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb ook een eigen pc maar ben afhankelijk van de router
Kleine jongens moeten ook op tijd in bed liggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er werd gemekkert dat ik maar eens moest gaan slapen en toen ragden ze de router eruit, en ik kan dat ding niet weer aanzetten (staat in de kamer ernaast) zonder dat er iemand wakker wordt, aangezien zij hun kamerdeur open lieten staan. Snappu? Dus ik schreeuwde naar wiz dat ik over een kwartier weer terug was maar dat lukte dus niet.
En een kleine 2.5 uur later was ik klaar wakker.quote:
Ik sliep die tijd nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
En een kleine 2.5 uur later was ik klaar wakker.
we gaan toch geen duits praten hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef TehRockstar het volgende:
Verdammtes drėdliches schweinchen!
Oh wacht...je was even aan het zwijmelen over blubberzwijn.quote:
Die is immers onze topic-hunk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh wacht...je was even aan het zwijmelen over blubberzwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |