Heeft twist een meissiequote:
Ja, mn bitch, jeweettoch.quote:
denk je ook nog een beetje aan jezelf?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, mn bitch, jeweettoch.
Voel me vandaag eindelijk alsof het weer wat beter gaat.Niet zo verschrikkelijk moe meer.
Straks even langs school om wat formulieren te droppen, door naar Arnhem even met Melis afgesproken. Daarna naar mn ouders en dan een verjaardag van een vriendin die daar in de buurt woont. *zucht* Ik heb het ook zo druk.![]()
quote:
jawel hoor. Ik zeg op die verjaardag ook gewoon dat ik zoooo verschrikkelijk moe ben dat ik op tijd naar huis moet. Dat ik geen zin in die verjaardag heb heeft daar ook helemaal niet mee te maken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je ook nog een beetje aan jezelf?
dan begin ik daar ook eens mee![]()
goedzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
jawel hoor. Ik zeg op die verjaardag ook gewoon dat ik zoooo verschrikkelijk moe ben dat ik op tijd naar huis moet. Dat ik geen zin in die verjaardag heb heeft daar ook helemaal niet mee te maken!![]()
Je ogen open doen zou misschien een verbetering zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo, zit ik even te werken krijg je dit, kan gewoon niet eens meer reageren (misschien omdat ik weer eens in een gesloten topic zat)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ogen open doen zou misschien een verbetering zijn.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat even een traktatie afhalen
Ik kan wel lief zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef nixxx het volgende:
braaf twistje... ik heb heerlijk geslapen zo zonder dat geflits![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |