Vrouwpersonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.
cadeaupapier hebben we genoeg, met 2 creatief zijnde inpak-geile vrouwpersoonen in dit huis.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik moest een keer wat opzoeken voor school (ook christelijk), kwam ik terecht op de site van het reformatorisch dagblad (op zondag maak ik vaak werkstukken, toch een saaie dag) "Vandaag is de site gesloten, morgen weer."
Zit je daar.
Of mensen die geen JA-NEE brievenbussticker hebben maar een Reforsticker: "Wij wensen geen krant te ontvangen op zondag." en dan een kerkje en 'Reformatorisch dagblad' eronder. Je zal maar kranten lopen en alleen goed weer hebben op zondag. Of open gewoon je brievenbus niet op zondag: heb je er geen last van.
Ik ben ook inpak-geil als het om cadeautjes voor vriend(inn)en hoor. Ik heb zelfs lintjes/strikjes voor de finishing touch. Maar boeken kaften doe ik dit jaar voor het eerst, daarvoor deed mijn moeder het altijd in haar eentje, nu wilde ze het per se samen doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ben van schriften af gestapt, gebruik een multomap, en een stencilmap voor de losse stencils.
cadeaupapier hebben we genoeg, met 2 creatief zijnde inpak-geile vrouwpersoonen in dit huis.
ja?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:38 schreef -Trinity- het volgende:
En ik ben ook een vrouwspersoon natuurlijk.
dankje Trinityquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef -Trinity- het volgende:
Succes Casparovvv.
engquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dankje Trinity![]()
School, ja, s c h o o l.
Ach, voor mij is het gewoon een meneer die aan het aftellen is bij een bokswedstrijd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Gabry het volgende:
Ik heb het gevoel, alsof mn posts minder vriendelijk, doordacht en rustig overkomen met deze avatar
drumspullenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:18 schreef B_BOY het volgende:
ik ga me drumspullen maar es inpakken kjomen ze straks ophalen.
ik kan al boogschietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:20 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil leren boogschieten. Of schieten met handgeweer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, voor mij is het gewoon een meneer die aan het aftellen is bij een bokswedstrijd!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Gewoon toch, kruisbogen vind ik nep.
Dat eerste blonde meisje lijkt me wel cool als ze normaal kijktquote:
die met die bril...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat eerste blonde meisje lijkt me wel cool als ze normaal kijkt![]()
Maar wel voor verbetering vatbaar![]()
links is ze ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef -Trinity- het volgende:
Is dat blonde meisje trouwens links dat zij de boog anders vasthoudt dan alle andere, of legt ze wat uit?
Brechtje mag vooraan staanquote:
Dat kind is net 11 ofzo manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat eerste blonde meisje lijkt me wel cool als ze normaal kijkt![]()
Maar wel voor verbetering vatbaar![]()
misschien is ze linkshandig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef -Trinity- het volgende:
Is dat blonde meisje trouwens links dat zij de boog anders vasthoudt dan alle andere, of legt ze wat uit?
Hey moquote:
ja, en dan maar richtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |