Als zijn zanger van Jamaica plukken is 't wel ok.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik altijd bij Massive Attack.
Als er een film zou worden gemaakt over mijn trauma, zou Faithless inderdaad de soundtrack leveren.quote:
Goeie tip. Zal ik doen! Dank.quote:Je kunt 't ontwijken gelukkig.![]()
Auw,..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop regelmatig in de koelkast en wacht tot ik omval.![]()
Dat weet ik niet, dat ga ik morgen met de anesthetist bespreken. Maar ik vind het ook wel een beetje overdreven om helemaal knock-out te gaan van zo'n klein dingetje. Bovendien heb ik die avond nog een feestje, dus ik wil wel een beetje bij de tijd zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Krijg je een plaatselijke verdoving of narcose.
Ik maak mijn huiskamer zo warm mogelijk, blijf relatief dik gekleed en hoop dat dat genoeg is om verlichting te brengen als ik eenmaal mijn slaapkamer in ga.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef sig000 het volgende:
Ik steek mijn kop regelmatig in de koelkast en wacht tot ik omval.![]()
Laken over de kop en plaatselijk dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat ga ik morgen met de anesthetist bespreken. Maar ik vind het ook wel een beetje overdreven om helemaal knock-out te gaan van zo'n klein dingetje. Bovendien heb ik die avond nog een feestje, dus ik wil wel een beetje bij de tijd zijn
Oeh, nee! Als je mag kiezen zou ik echt narcose doen! Zelfs al blijf je een beetje duf (wat waarschijnlijk best mee zal vallen), je bent veel meer in je oude doen als je er niets van meemaakt, dan wanneer je de hele dag bewust doorgehaald hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat ga ik morgen met de anesthetist bespreken. Maar ik vind het ook wel een beetje overdreven om helemaal knock-out te gaan van zo'n klein dingetje. Bovendien heb ik die avond nog een feestje, dus ik wil wel een beetje bij de tijd zijn
Met wat voor dope doen ze nu zo'n algemene?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, nee! Als je mag kiezen zou ik echt narcose doen! Zelfs al blijf je een beetje duf (wat waarschijnlijk best mee zal vallen), je bent veel meer in je oude doen als je er niets van meemaakt, dan wanneer je de hele dag bewust doorgehaald hebt.
Hoe klein de ingreep ook is, een dag ziekenhuis is veel demotiverender dan even out geweest zijn, bij een feestje. Tenminste, dat is mijn overtuiging.
Ehm, in de mogelijke situatie dat je met een vrouw aan het praten bent op een willekeurig feestje, wat geeft meer mannelijkheid weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:45 schreef Tijn het volgende:
Maar dan voel ik me zo'n mietje, Lamon. Kben toch geen vrouw.
Holy shit! Waarom? Hoe lang heb je erover gedaan ook? 2 uur ofzo? Meer?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef Stranger het volgende:
Hoi tijn, ik heb net gelopen van nijmegen centraal naar mijn huis, gezellig he?
Dit is best overtuigendquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehm, in de mogelijke situatie dat je met een vrouw aan het praten bent op een willekeurig feestje, wat geeft meer mannelijkheid weer?
a) Ik heb vandaag een bultje laten wegsnijden, plaatselijk verdoofd, was lekker snel gebeurd.
b) Ik ben vandaag geopereerd, narcose, de hele mikmak, maar het gaat wel weer, ik wilde dit voor geen goud missen.
Tis lekker weer man.. hehequote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef Stranger het volgende:
Hoi tijn, ik heb net gelopen van nijmegen centraal naar mijn huis, gezellig he?
Geen bus en geld, maar wel een lekke band. Ik kwam om kwart voor 1 aan met de trein, dus 2 uur is een goede gok. Gelukkig hoef ik pas om 7 uur op te staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Holy shit! Waarom? Hoe lang heb je erover gedaan ook? 2 uur ofzo? Meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |