Blijf in PUB dude!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:59 schreef Knoekie het volgende:
Niet dus
Hier is het voor "grote" mensenquote:
Hey! Naar bed toe kleintje...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier is het voor "grote" mensen
quote:
Ik ben ook grootquote:Op woensdag 24 augustus 2005
03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier is het voor "grote" mensen
Maar niet groot genoegquote:
Dan kan je toch nog wel klein zijn...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben precies groot genoeg hoor
Maar ik zou idd naar bed moeten gaan
Doch ook fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog wel klein zijn...
Mjah, zou... Als je nu net nog met de hond hebt gewandeld laat 'ie je misschien wel tot half 8 slapen...
Doe het beestje de groeten van me...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doch ook fijn![]()
Ze is geen jankerd dus met een beetje geluk kan ik tot 10 uur blijven liggen
Ben nu wel slapen
whoops
Goeie comeback, alleen wat laat...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben zelfs te groot voor dit topic
Ik ben alleen rond de late uurtjes op fokquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Goeie comeback, alleen wat laat...![]()
het spijt mequote:
Ah op die manier... Mijn tip voor de volgende keer: ga voor die quote-knop...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:31 schreef Karzeuler het volgende:
ja sorry, bovenstaande was n.a.v. wat er in het begin van het topic stond. Zag niet dat jullie al bij pagina 6 waren
Niets vergeleken metquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:31 schreef perezoso het volgende:
[..]
en jupiler, goorste bier van benelux
Pardon?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:31 schreef perezoso het volgende:
[..]
en jupiler, goorste bier van benelux
Kwakquote:
ja sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Ah op die manier... Mijn tip voor de volgende keer: ga voor die quote-knop...
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Kwakdaarentegen is een van de beste bieren die ik ken...
zoals ik al zeiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:35 schreef Knoekie het volgende:
Spa is prima om de kater weg te spoelen
Bier werkt daar stukken beter tegen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:35 schreef Knoekie het volgende:
Spa is prima om de kater weg te spoelen
Dat ken ik niet geloof ik...quote:
Bavaria (althans uit blik of fles, uit tap is nog enigszins te pruimen)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:34 schreef perezoso het volgende:
bedenk me nu in ene keer een goorder biertje
schulten brau
'Festivalbier'...quote:
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Coolbestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Bier werkt daar stukken beter tegen...
Is dat ook bier?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:38 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Coolbest
Ik vind het heel knap hoe die mensen de cheepnis van het bier in de smaak hebben kunnen verwerken...quote:
Nee, anti-katerdrank. Vruchtensap met oversosis vitaminenquote:
Dat verklaart een boel hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:39 schreef perezoso het volgende:
hoe knapper je bent hoe minder het smaakt waarschijnlijk
Ja, ik vind het ook goor, maar mijn maten van de radio vinden het lekker (denk eerder de prijs).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:38 schreef perezoso het volgende:
euh lust bijna alles alleen dat lidl (of aldi?) schulten brau krijg ik niet weg
Ik heb nog wat Kasteel en Duvelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:42 schreef perezoso het volgende:
heb eigenlijk wel zin in een spannend biertje, zit nu aan de wijn, zou wel een tripletje lusten waah
Zijn we al bijna bij hoofdstuk 7 dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:42 schreef whoops het volgende:
Een spannend biertje...
Ik open nog een saaie heineken om het volgende topic zo mee te openen...
Zeer zekers...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:44 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Zijn we al bijna bij hoofdstuk 7 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |