quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik probeer het nu ook steeds maar het lukt me niet meer
Nee, ik ben de invoer-sneltoets vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ze hebben de bug eruit gehaald
Ik ben niet verder dan 1.64 gekomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben er wel groot mee geworden...
Qua posts dan.
Je spreekt voor mij nu Russischquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, ik ben de invoer-sneltoets vergeten
En ik ben er trots opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je spreekt voor mij nu Russisch
Leg eens uit waar je het over had please?quote:
Dahquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:57 schreef Duncan-Death het volgende:
Russisch is een lelijke kuttaal.
Athans, ik begrijp er de ballen van.
Je kon toch een toetsencombinatie doen zodat je je bericht invoerde, ivp handmatig op invoeren drukken zegmaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg eens uit waar je het over had please?
Tsssssssk, en dan zeg je geen Russisch te kennenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Alleen da.
Zover ik weet dan.
Dan doen we het volgens mij elk op een andere manierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kon toch een toetsencombinatie doen zodat je je bericht invoerde, ivp handmatig op invoeren drukken zegmaar
Je noemde net het woord dat ik wel wist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tsssssssk, en dan zeg je geen Russisch te kennen
Ik weet het allemaal niet meer, ik ga slapen, weltrusten PSquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan doen we het volgens mij elk op een andere manier
Dnjepprquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je noemde net het woord dat ik wel wist.
Maakt niets uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer, ik ga slapen, weltrusten PS![]()
![]()
Daquote:
en het russisch roulette natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:17 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Kutrussisch.
Enige coole uit rusland was Omega Red.
Mits een automatisch geweer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
en het russisch roulette natuurlijk![]()
Oe, alle spelers in een keer downquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mits een automatisch geweer.
Scheelt je muren verven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oe, alle spelers in een keer down
Djenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:26 schreef djenneke het volgende:
geweldadig hiero...
Mits blauw bloedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Scheelt je muren verven.
Alliesch rood.
Watjequote:
zoals met pasenquote:
Sorry?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja zeg, hee ik hou gewoon niet van pijn...
hai
tegen pijn aan, dat is wel geilquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sorry?
Beetje pijn kan best okay zijn![]()
Thats my pointquote:
jah, maar dan is het net geen pijn, (of net wel, op het randje dus, das anders danquote:
Of wel echt pijn maar dan lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
jah, maar dan is het net geen pijn, (of net wel, op het randje dus, das anders dan)
![]()
Weten is maar een bijzaak.quote:
of stroomstotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of wel echt pijn maar dan lekker
Dus geen stomp op je oog
quote:
lievquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ff mijn wandelpuppie uitlaten
Ze is echtquote:
dag PS!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze is echt
Ik ben slapen mensen
Morgen weer optijd op voor puppie
Tot later![]()
Ja ik zwaaide c
Bah, zwaaien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze is echt
Ik ben slapen mensen
Morgen weer optijd op voor puppie
Tot later![]()
Ja ik zwaaide c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |