Moet kunnen, zeker nu ik al 5 kilo cadeau heb gekregen van 'mquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:04 schreef Funnie het volgende:
Is met zijn 3-en te optimistisch?
staat die weegschaal in Belgie niet goed afgesteld of zijn we echt afgevallen puur omdat we de beslissing hebben genomenquote:Op donderdag 1 september 2005 07:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet kunnen, zeker nu ik al 5 kilo cadeau heb gekregen van 'm![]()
Jij gaat eerst nog 14 dagen met je gat in de zon genieten, ophouden met bibberen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zorgen de zenuwen gewoon voor een snellere verbranding
Nog 19 dagen!!!! Bibber...![]()
je zat gewoon te wachten tot ik het zou posten hequote:
Bertquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Faat het volgende:
Troel wat een geweldig nieuws en zo op de valreep allemaal, geweldig zeg!! [afbeelding]
Maar euh...bij Bert intrekken? Toch niet bij deze Bert?
[afbeelding]
![]()
Puur toeval, want ik zat op mijn werkquote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Troel het volgende:
je zat gewoon te wachten tot ik het zou posten he
Naar het schijnt wordt de ingreep in het buitenland steeds minder gedaan, terwijl hij hier in Nederland juist erg populair is en veel verzekeraars alleen maar de maagband vergoedenquote:van de 100 mensen die een maagband krijgen zijn er maar 20 succesvol en zonder problemen of complicaties. De overige mensen hebben in meer of mindere mate complicaties en over het algemeen genomen worden maagbanden er grotendeels binnen een periode van 5 jaar weer uitgehaald ivm complicaties zoals lekkage van het reservoir. afstotingsverschijnselen door het lichaam als reactie op het siliconenmateriaal. niet of niet voldoende afvallen, veel moeten braken , niet goed kunnen eten of heel veel voedingsmiddelen( brood fruit vlees) niet kunnen eten. maagbanderosie. het ingroeien van de maagband in de maag. het vastgroeien van de maagband aan de lever, het beschadigd raken van de slokdarm, het verschuiven van de maagband, het ontwikkelen van een overmaag of pouch etc etc.
Funnie, probeer zo min mogelijk aan je scopinaro operatie te denken. Daar ben je nog langquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:01 schreef Funnie het volgende:
Ik ben vrij somber en vooral nog erg bang om het nog een keer te doen. Ik doe het wel maar dat staat buiten kijf. Maar goed.. *ril*
Nou moe, dat is wel heel apart!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef Funnie het volgende:
Ik merk wel dat als ik eet. bv 2 boterhammen. Dat ik daar ook echt een uur of 4 vol van zit. En dit gevoel heb ik nooit gehad met de band. Alleen dat er letterlijk niets meer inging. Maar totaal niet verzadigd zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |