Naast extreem eng lijkt het me ook prettig-spannend hoorquote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Te laat, maar niet minder gemeend: veel succes Troel en Rewimo!!! Geweldig dat het eindelijk zo ver is, al is het doodeng natuurlijk.
Het is geen extreme makeover. Dat nieuwe lijf is er niet meteen hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef anneja het volgende:
[..]
Naast extreem eng lijkt het me ook prettig-spannend hoorHallo, nieuw lijf
ervaringen zijn natuurlijk fijn, maar metingen zijn fijner. Ik hou zelf niet echt van fora als bron van objectieve informatie (wel als bron van ervaringen natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zorgen sussenEr wordt een vraag gesteld, ik ga op zoek naar informatie, kom op dat forum een topic tegen met ervaringen van patienten en dit is een ervaring.
Ow sorry, dan heb ik je intentie verkeerd gelezen.quote:Ik wil helemaal niets sussen hoor, ik zou niet weten waarom. En waarom een arts zou willen sussen, is me helemaal niet duidelijk, eerlijk gezegd.
nee, na twee jaar, maar het begint wel meteenquote:Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is geen extreme makeover. Dat nieuwe lijf is er niet meteen hoor.
uit een pilot hierover (Gerrits EG, Ceulemans R, van Hee R, Hendrickx L, Totte E., Obes Surg. 2003 Jun;13(3):378-82.):quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
DUS OOK DE PIL worden gewoon volledig door he lichaam opgenomen
Ok ik snap...quote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef anneja het volgende:
[..]
Er is een (veel) korter stuk dunne darm, de concentratie opgenomen stof is ongetwijfeld afhankelijk van het beschikbare absorptie-oppervlak, medicijnen zijn ontworpen voor een gemiddelde grootte daarvan, dus het is wel lief eventuele zorgen te willen sussen maar dat neemt niet weg dat ik een probleem zie (ook als ik een willekeurig medisch tekstboek opensla trouwens).
Het probleem met de vitamines zit overigens meer in de vetoplosbaarheid van sommige daarvan, en vet wordt natuurlijk helemaal slecht opgenomen (dat is immers het doel van de operatie). Dus juist van die vitamines ontstaat een tekort.
En ik heb inderdaad geen medische achtergrond zoals Isabeau, maar heb wel modules humane fysiologie en medische biologie e.d. gedaan. Daarnaast zijn medische handboeken en artikelen nou ook weer niet zo onbegrijpelijk.
Haha dat is toch gewoon dit topic!!quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef jessie het volgende:
Snik, ik heb in t oude scorpi nog wat topic gepost. Hopelijk hebben jullie daar ook nog gelezen dat ik jullie heel veel sterkte wenste. Ik duim voor jullie, denk aan jullie en hoop dat alles voorspoedig zal gaan
Volgens mij vinden artsen het sowieso geen goed idee je te opereren als je niet eerst met ander eet- en beweegpatroon hebt geprobeerd blijvend af te vallen, dus ja. Ten tweede is dit misschien wel een betere (dieten is helemaal niet zo heel goed voor je, zie post van Isabeau hoger in dit draadje)en in elk geval meer permanente (met dieet sla je vaak aan het jojoen en zijn veel mensen na een jaar of 5 uiteindelijk zelfs zwaarder dan voor ze begonnen met dieet, met zo'n operatie ben je gemiddeld genomen na 5 jaar nog de helft oid van je overgewicht kwijt) manier om af te vallen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Doen jullie zon operatie omdat jullie niet gewoon kunnen afvallen?
Hahahaha daar kom ik nu ook achter. Het topic is alleen van naam veranderdquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha dat is toch gewoon dit topic!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |