Stel je voor dat die tijdens een wedstrijd in elkaar zaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef JustJunior het volgende:
Vraag je je toch af hoe het zit met die vermeende hartproblemen![]()
Niks aan de hand, dat zei de medische staf van ajax, die hebben ng nit wat ged gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef JustJunior het volgende:
Vraag je je toch af hoe het zit met die vermeende hartproblemen![]()
je 'o' is kapotquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks aan de hand, dat zei de medische staf van ajax, die hebben ng nit wat ged gedaan
Kunnen we wéér een minuut stilte houden, en dat hebben we afgelopen jaar nogal es gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Stel je voor dat die tijdens een wedstrijd in elkaar zakt
Dat ging dacht ik over een luie spits van Anderlecht die alleen maar zorgde voor een slechte sfeer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef ASSpirine het volgende:
Maar hadden ze het al niet eens ooit Koné bekeken en gezegd dat die waarschijnlijk niet zo goed in de groep zou passen qua mentaliteit?
Of was dat over een andere speler toen?
Ik meen een interview te hebben gezien waarin Hiddink dat zei.
Inderdaad, nu je het zegt, vorig jaar heb ik ontelbaar veel rouwbanden gezien...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kunnen we wéér een minuut stilte houden, en dat hebben we afgelopen jaar nogal es gedaan
Heb wel wat beters te denquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dan copy/paste je die maar iedere keer
Ach, zOlang je maar geen lange lappen tekst gaat typen is dat gOed voor mij.quote:
Inderdaad, een andere Arounaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef PirE het volgende:
Dat ging dacht ik over een luie spits van Anderlecht die alleen maar zorgde voor een slechte sfeer.
0veral waar nu een 0 staat h00rt een Oquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ach, zOlang je maar geen lange lappen tekst gaat typen is dat gOed voor mij.
Want Om dat uit te gaan zOeken wat je allemaal zegt is me teveel werk.
Wat een nerd ben je zeg, wie typt er nu een 0 ipv een Oquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
0veral waar nu een 0 staat h00rt een O.
Ajax 0wns yuquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wat een nerd ben je zeg, wie typt er nu een 0 ipv een O
jij bent zeker zo'n type dat altijd r0x0rz zegt
of n00b
Wat zijn/is r0x0rz?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wat een nerd ben je zeg, wie typt er nu een 0 ipv een O
jij bent zeker zo'n type dat altijd r0x0rz zegt
of n00b
Dat is het taaltje dat V0reG gebruiktquote:
doe datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax 0wns yu
Ik ga maar met ctrl+v werken
typt wel verschrikkelijk irritantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
doe dat
ctrl + v is niet zoveel werk
Ik neem aan dat je een nieuwe gaat halen binnenkort?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
typt wel verschrikkelijk irritant
Ik ben allang blij dat het de o is en niet de a of e enz enz.
Ik weet het niet dat ding weigerde opeens dienstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een nieuwe gaat halen binnenkort?
Wat heb je gedaan met je O eigenlijk?
Cyberseks en teveel OOOOH's gebruikt?
laatste reply van slowchat, anders krijg ik een boze Glfer op mij of een kwade Dutchgner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |