Niet dat ik weetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij zit toch bij Erasmusch in een team?
ha ha haquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef OreO het volgende:
*A'dam waar lech dat dan!*
heeft dat met het IQ van de feyenoorders te maken?
Ik denk dat Guimareaes wel een goede tegenstander is. Die Oostblokclubs zijn altijd irritant en het is altijd vervelend voetballen in hun land. Dus dan ben je met een Portugees land het beste af. Rennes is waarschijnlijk de sterkste van de 5.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
45. Rennes Fra 16,325 U 1
52. Guimaraes Por 14,740 U 1
61. Groclin Pol 11,930 U Q2
68. Rapid Rom 8,101 U Q1
77. NK Domzale Slo 3,190 U Q2
Tegen 1 van deze 5 teams zal Feyenoord morgen loten. Laten we hopen op Domzale (veruit de makkelijkste). Rapid, Groclin en in mindere mate Guimaraes moeten ook te doen zijn. Rennes moet je niet hebben, dan heb je maximaal 50% kans om door te gaan vrees ik....
Let's hope for the best (Domzale)![]()
Waar staat dat?? normaal is de voorloting vrijdag ochtend.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:25 schreef Greetings het volgende:
45. Rennes Fra 16,325 U 1
52. Guimaraes Por 14,740 U 1
61. Groclin Pol 11,930 U Q2
68. Rapid Rom 8,101 U Q1
77. NK Domzale Slo 3,190 U Q2
Tegen 1 van deze 5 teams zal Feyenoord morgen loten. Laten we hopen op Domzale (veruit de makkelijkste). Rapid, Groclin en in mindere mate Guimaraes moeten ook te doen zijn. Rennes moet je niet hebben, dan heb je maximaal 50% kans om door te gaan vrees ik....
Let's hope for the best (Domzale)![]()
Het is vrijdagochtendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:29 schreef xfile_ het volgende:
[..]
Waar staat dat?? normaal is de voorloting vrijdag ochtend.....
Doenquote:Zaterdag naar de training!
Zondag staat - al na twee speelrondes - De Klassieker op het programma. Eén van de twee wedstrijden van het jaar waar elke Feyenoord-supporter naar uitkijkt, zal duidelijk moeten maken hoe de verhoudingen op het veld liggen. Aan ons natuurlijk de taak om het elftal maximaal te steunen, om de ploeg naar een overwinning tegen de aartsrivaal te schreeuwen. Met een uitverkocht uitvak, 1.600 supporters, moet het mogelijk zijn om de F-side te overtreffen. Hopelijk krijgen we zelfs de trommeltjes op Vak 410 stil.
Om het elftal op scherp te zetten, roepen wij iedereen op om de training van zaterdag te bezoeken. De laatste training voor de wedstrijd wordt om 10h30 afgewerkt op het trainingsveld naast De Kuip. Door massaal aanwezig te zijn, laten we zien dat we het elftal steunen en laten we merken dat ze zondag tot het uiterste moeten gaan. Het gras moet opgevreten worden!
18 miljoen voor Kuyt...zo een prijs kan niet geweigerd worden...quote:GEORDIES LAND £9M LUQUE - NOW FOR KUYT
By Alan Nixon
NEWCASTLE have finally agreed a deal for a striker, but it is Spaniard Alberto Luque on his way to St James's, not Michael Owen.
Boss Graeme Souness still hopes a deal can be done for Real Madrid's Owen, but will be relieved to have added Luque to his squad.
After a week-long chase Deportivo La Coruna announced a £9million deal for their Spain international last night, a figure that also includes a hefty sum to the player as a sweetener.
Souness has been desperate to relieve the pressure on veteran Alan Shearer, and hopes Luque, who has yet to undergo his medical, will be just the first of several arrivals before the end of next week.
Luque has already played at St James' this season, coming on as a second half sub when Deportivo knocked Newcastle out of the
Newcastle also plan a £12million move for Dutch hit man Dirk Kuyt of Feyenoord today - if Owen refuses to join them
Mainz is nog we te doen vanuit mijn uithoek, uurtje of 3 met de auto....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Nieuwe ploegen volgens de UEFA site:
1. FSV Mainz 05 (GER)
Vitória FC (POR)
Hibernian FC (SCO)
AFC Rapid Bucuresti (ROU)
NK ¦iroki Brijeg (BIH)
Dikgedrukt wil ik heen.
Dat zal dan wel volgende week bekend gemaakt worden denk ik, na de Klassieker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doen
[..]
18 miljoen voor Kuyt...zo een prijs kan niet geweigerd worden...
Feijenoord zal niet weigeren, klopt. Zouden ze gek zijn als ze weigeren. Kuijt zal zelf beslissen of hij naar Newcastle wil of niet. Hangt dus allemaal van hem af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef DivineJester het volgende:
18 niljoen gaat Feyenoord niet weigeren hoor, dat is een absolute hoofdprijs.
Maar dat gaat dus alleen door als Owen blijft weigeren voor Newcastle te spelen.
Dat zou ik wel een stunt vinden van Dirk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord zal niet weigeren, klopt. Zouden ze gek zijn als ze weigeren. Kuijt zal zelf beslissen of hij naar Newcastle wil of niet. Hangt dus allemaal van hem af.
Ik denk dat voor Kuyt vooral mee zal spelen of ie volgend jaar naar het WK kan. Bij Feyenoord speelt ie, en bij Newcastle is dat niet helemaal zeker natuurlijk, hoewl die ook geen 18 miljoen neer zullen leggen voor een bankzitter. Maar Dirk weet ook wel, dat als het dit jaar bij Feyenoord minder gaat en hij nog geen 10-15 doelpunten maakt de interesse en dus de mogelijkheid om naar een grote buitenlandse club te gaan weg is.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:21 schreef Dorus_ het volgende:
Het zou wel echt een heeele grote teleurstelling zijn als ie nu nog vertrekt. Zou het ook echt zonde vinden want als ie nog een jaartje blijft weet ie zeker dat ie altijd speelt, mee gaat naar Duitsland, misschien nog wel wat wint met Feyenoord, an alsnog naar een hele grote club kan... Voor nog meer geld.
Ik denk dat Dirk bij NUFC zeker wel voldoende aan spelen toekomt om voor zichzelf selectie voor het WK veilig te stellen - en ook qua supportersfanatisme is NUFC wel een mooie club. Maar qua trainer en prestaties: niet best.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Kuyt vooral mee zal spelen of ie volgend jaar naar het WK kan. Bij Feyenoord speelt ie, en bij Newcastle is dat niet helemaal zeker natuurlijk, hoewl die ook geen 18 miljoen neer zullen leggen voor een bankzitter. Maar Dirk weet ook wel, dat als het dit jaar bij Feyenoord minder gaat en hij nog geen 10-15 doelpunten maakt de interesse en dus de mogelijkheid om naar een grote buitenlandse club te gaan weg is.....
Het zal mij benieuwen.
Zlatan werd ook voor 18 miljoen euro verkocht aan Juventus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef DivineJester het volgende:
18 niljoen gaat Feyenoord niet weigeren hoor, dat is een absolute hoofdprijs.
Maar dat gaat dus alleen door als Owen blijft weigeren voor Newcastle te spelen.
Het verschil tussen Zlatan en Kuijt is dat wij Kuijt voor 1 miljoen hebben gekocht en ajaks Zlatan voor veel meer heeft aangekocht (weet niet hoeveel). Volgens mij is Zlatan niet voor 18 miljoen maar voor 15 miljoen verkocht. Ook is Zlantan verkocht in delen. Juve moet ajaks 5 jaar lang 3 miljoen euro betalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zlatan werd ook voor 18 miljoen euro verkocht aan Juventus.
Hoe dan ook vind ik het een vors bedrag wat Feyenoord incasseert. Met 15 miljoen mogen ze al blij zijn, maar 18 miljoen is helemaal fantastisch. De vraag luidt alleen of Feyenoord met dat geld een goede opvolger kan halen, want Lazovic is ook al weg. Dat betekent dat als Kalou geblesseerd raakt, Feyenoord geen scorend vermogen meer heeft.
Da's zeker geen makkie neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord-Rapid Boekarest...
Lastig.
Ze spreken alleen van 12 miljoen Pond, wat vertaalt naar Euro's 18 miljoen euro is. 18 miljoen Pond is nooit aan de orde geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef Doc het volgende:
Als NUFC daadwerkelijk 18M pound zou bieden zou F'noord Dirk wel willen verkopen- en ik denk dat Dirk dan misschien wel doet omdat F'noord het wil. Hij zou persoonlijk overigens maf zijn als-ie voor die middenmoter, die ook niet Europees speelt wil gaan spelen. Zou zonde zijn.
Overigens denk ik niet dat bedrag door NUFC geboden gaat worden: dat doen ze alleen voor Owen. maar wellicht dat F'noord al door 12M pound in de verliding komt. Als dat vlak voor de transfer dealine gebeurt en F'noord een half jaar niets met dat geld kan doen is dat alleen maar positief - maar voor Dirk zou ik het zonde vinden.
Ujpest is gewoon weer een satellietje, dus mogen wij ws het salaris doorbetalen.quote:
die 18M pound komt van het bod op Owenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ze spreken alleen van 12 miljoen Pond, wat vertaalt naar Euro's 18 miljoen euro is. 18 miljoen Pond is nooit aan de orde geweest.
Alles waar Rapid voor staat is over het algemeen as voetbal. Ruig en verdedigend en zeker saai.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord-Rapid Boekarest...
Lastig.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef Kaap het volgende:
[..]
Alles waar Rapid voor staat is over het algemeen as voetbal. Ruig en verdedigend en zeker saai.
Vliegen is ¤295 vanaf IJdorp met KLM.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ujpest is gewoon weer een satellietje, dus mogen wij ws het salaris doorbetalen.
Boekarest lijkt me wel chill met de trein, anderhalve dag in een coma. Maar is minstens 200-250e geloof ik.
En zodra Heerenveen ziet dat Feyenoord de hoofdprijs heeft gevangen, willen ze meteen de helft daarvan weer incasseren voor Huntelaar. Of heeft die gast een gelimiteerde transfersom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:30 schreef Dorus_ het volgende:
Nou, ik mag aannemen dat als ie wordt verkocht, wat ik niet zie gebeuren, er dan iemand aangetrokken wordt waar ze dan ook nu al mee bezig zijn. Bijv. Huntelaar, ik zeg maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |