Alleen niet zo constant als Kuijt. Robben kan nog geen team op sleeptouw nemen. Kuijt is belangrijker voor een team als Robben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Robben is een veel betere speler dan Kuyt.
Iets eerder :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef Cart_man het volgende:
Yadieyadieyada...gelul allemaal. Feit is dat Kuijt volgend seizoen wordt verkocht voor veel geld.
Einde discussie.
quote:Volgens het Rotterdams Dagblad is het vrijwel zeker dat Dirk Kuyt in de winterstop vertrekt. Vier grote clubs zouden de laatste dagen serieuze interesse hebben getoond voor de aanvaller. Het zou gaan om Tottenham Hotspur, Newcastle United, Liverpool en Everton. Liverpool en Newcastle komen volgens de krant zondag kijken bij Ajax-Feyenoord. Feyenoord zou Kuyt echter nu niet meer willen laten gaan. n de winterstop zal Feyenoord volgens de krant nog dezelfde transferprijs kunnen vangen voor de aanvaller en dan heeft Feyenoord de komende maanden nog om een vervanger te vinden.
Robben is dan ook een stukkie jonger...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen niet zo constant als Kuijt. Robben kan nog geen team op sleeptouw nemen. Kuijt is belangrijker voor een team als Robben.
Welk grote stuk tekst?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cartman heb je trouwens een link naar dat grote stuk tekst over Kuijt?
www.rd.nl ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cartman heb je trouwens een link naar dat grote stuk tekst over Kuijt?
OMG, het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een spits is een spits dat heeft niks met de speelstijl te maken.
Robben neemt Oranje op sleeptouw.... Kuijt ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen niet zo constant als Kuijt. Robben kan nog geen team op sleeptouw nemen. Kuijt is belangrijker voor een team als Robben.
Kuijt staat niet op zijn plek in Oranjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Robben neemt Oranje op sleeptouw.... Kuijt ook?
Wel je Fuck 020 shirt aan dan hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef hippo-clippo het volgende:
Een maat van me heeft inmiddels 2 losse kaarten geregeld, dus zondag ook naar die bak beton. Maar dan ook echt half 1 daar binnen en na het laatste fluitsignaal meteen weer weg![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel je Fuck 020 shirt aan dan hè.![]()
Omdat er betere opties zijn, we zijn er dus uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt staat niet op zijn plek in Oranje
Hé, ik moet vanavond tegen de cluppie van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Seydou Keita zou een goede aankoop kunnen zijn van Feyenoord, maar is als international van Mali wel erg vaak weg voor interlands natuurlijk. Olivier Thomert is een tot middenvelder omgeturnde spits.
Ik vind Kuijt op dit moment beter van RVNquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Omdat er betere opties zijn, we zijn er dus uit
Beide compenseren hun technische gebreken met heel erg hard werken, maar RvN is wel de betere afmaker van de twee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt op dit moment beter van RVN
Kuijt geeft meer assist en kan afronden buiten de 16.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Beide compenseren hun technische gebreken met heel erg hard werken, maar RvN is wel de betere afmaker van de twee.
Kuyt speelt tegen de verdedigers van bal op het dak, Ruud tegen chelsea en Arsenal etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt geeft meer assist en kan afronden buiten de 16.
Kuijt heeft daar meer vrijheid toe dan Ruud natuurlijk. En RvN scoort in de EPL, Kuijt in de HCE. de EPL is verdedigend niet de beste competitie van Europa, maar wel 3 klassen beter dan de HCE.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt geeft meer assist en kan afronden buiten de 16.
Kuijt heeft er vorig seizoen 5x zoveel ingelegd als RVN en ook nog eens na van Bommel de meeste assists gegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuijt heeft daar meer vrijheid toe dan Ruud natuurlijk. En RvN scoort in de EPL, Kuijt in de HCE. de EPL is verdedigend niet de beste competitie van Europa, maar wel 3 klassen beter dan de HCE.
En de seizoenen daarvoor? Trouwens, RvN scoorde ook absurd veel in de HCE, dus veel zeggen doet het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt heeft er vorig seizoen 5x zoveel ingelegd als RVN en ook nog eens na van Bommel de meeste assists gegeven.
Ik vind dat je Kuijt onderschat. Ja, het is geen topspits, maar zeker wel iemand die in een andere competitie dan de HCE kan floreren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kuijt heeft daar meer vrijheid toe dan Ruud natuurlijk. En RvN scoort in de EPL, Kuijt in de HCE. de EPL is verdedigend niet de beste competitie van Europa, maar wel 3 klassen beter dan de HCE.
Hoe kan je dat nou zeggen? Kuijt heeft nog geen enkele keer op het allerhoogste niveau mogen acteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind Kuijt op dit moment beter van RVN
Dat moet hij eerst maar eens laten zien. Punt blijft dat je op basis van prestaties in de HCE never nooit niet kan beweren dat hij een topper is (zoals hier nogal eens gebeurt).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik vind dat je Kuijt onderschat. Ja, het is geen topspits, maar zeker wel iemand die in een andere competitie dan de HCE kan floreren.
RVN is in potentie de beste spit van de 2. Maar op dit moment is Kuijt beter dan RVN.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En de seizoenen daarvoor? Trouwens, RvN scoorde ook absurd veel in de HCE, dus veel zeggen doet het niet.
Ik zou niet weten waarom, RvN scoort nu gewoon weer in de EPL toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
RVN is in potentie de beste spit van de 2. Maar op dit moment is Kuijt beter dan RVN.
Dat is helemaal waar. Maar aangezien Kuyt daar nooit in het centrum speelt, kan je op basis daarvan geen vergelijking maken.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar nooit in Oranje!
Dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik geef jullie wel veel kans.
Ik heb 1 euro op 3 - 4 gezetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik onszelf nietWe winnen bijna nooit in de Arena, en het team is nog in ontwikkeling. Denk 1-1 ofzo.
Tegen het hoeveelste?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Hé, ik moet vanavond tegen de cluppie van jou.
quote:Terug 24-08-2005: Gerucht: Feyenoord doet bod op Huntelaar Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens een gerucht, gemeld door de website Europesoccer.nl, heeft Feyenoord een bod gedaan op Sc Heerenveen-spits Klaas-Jan Huntelaar. Feyenoord wil niet op dit gerucht reageren, maar bronnen binnen Sc Heerenveen zouden bevestigen dat Feyenoord een openingsbod heeft gedaan.
Mochten de geruchten kloppen dan lijkt het voor de hand liggend dat Dirk Kuijt (in de winterstop) vertrekt uit de Kuip. De spits wordt de laatste dagen steeds vaker gelinkt aan het Tottenham Hotspur van Martin Jol. Ook Newcastle United, Liverpool en Everton worden genoemd. Dirk Kuijt, die eerder dit seizoen de aanvoerdersband overnam van Bart Goor, zou circa 13 miljoen op moeten brengen. Dit geld wil Feyenoord niet allemaal investeren. Het openingsbod op Huntelaar is dan ook beduidend lager, zo'n 4,5 miljoen euro.
Klaas Jan Huntelaar komt uit de PSV jeugd, maar wist bij PSV nooit door te breken in het eerste elftal. Na een mislukt avontuur bij jeugdliefde De Graafschap begon de inmiddels 22-jarige spits te scoren. Hij deed dit voor AGOVV en het afgelopen seizoen ook bij SC Heerenveen. Op dit moment is Huntelaar topscorer van de Nederlandse eredivisie. Eerder dit seizoen werd de boot door sc Heerenveen angstvallig afgehouden toen Glasgow Rangers informeerde naar de diensten van de spits. Of SC Heerenveen nu wel meer wil werken blijft dus maar de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |