abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32147465
Bottleon

Foto van je vrouwelijke roommates natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32148937
Moet ik straks ff op mijn andere HD kijken die ik thuis heb.
pi_32149476
ok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32150961
Mijn Nederlandse huisgenote die inmiddels alweer naar huis is heeft trouwens haar eigen weblog.
http://www.muts.tk
pi_32182137
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Bottleon

Foto van je vrouwelijke roommates natuurlijk
http://www.budseed.com/malaga/DSCF2868.jpg

Die linkse is die Canadese, die weer weg is. En die andere zat bij mij in de klas.

Nee....het was niet veel soeps toen
pi_32210484
Geef effe de leukste discotheken voor vanavond
pi_32253685
Hoe waren de discotheken? Waar ben je geweest?

Sorry heb in het weekend geen internet.
  dinsdag 15 november 2005 @ 04:10:00 #58
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32277740
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef jochem8 het volgende:
Nee ik doe de long term course http://www.spanishcourses(...)/longtermcourses.asp
en ik heb een centre apartment S.R. http://www.spanishcourses(...)centreapartments.asp
Ik heb ff naar de prijzen zitten kijken , maar begrijp ik het goed dat je voor de long term course (12wk) 990 betaald en dan voor 12 weken een single room appt 1080 , dus in totaal voor 12 weken curses en huisvesting 2000 euro??
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32281162
Dat klopt.
Niet de goedkoopste, maar zéker niet de duurste school (dat heb ik natuurlijk goed uitgezocht voor ik hier kwam).
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:34:40 #60
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32281391
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:26 schreef jochem8 het volgende:
Dat klopt.
Niet de goedkoopste, maar zéker niet de duurste school (dat heb ik natuurlijk goed uitgezocht voor ik hier kwam).
En hoe vaak/hoe lang heb je dan les???
en wat is het instap nivo?
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32283215
Je kunt op alle niveaus instappen. Van absolute beginner die geen no of si kan zeggen, tot vergevorderd.

Bij de long term course heb je 5 dagen per week les.
Van 9:00 - 10:40, dan 20 minuten pauze, 11:00-12:40.
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:47:17 #62
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32283252
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:45 schreef jochem8 het volgende:
Je kunt op alle niveaus instappen. Van absolute beginner die geen no of si kan zeggen, tot vergevorderd.

Bij de long term course heb je 5 dagen per week les.
Van 9:00 - 10:40, dan 20 minuten pauze, 11:00-12:40.
Ik vind het nog wel meevallen....

Als je deze cursus in April doet, komt het mooie weer er ook al weer aan...

2000 euro voor 12 weken en dan nog je levensonderhoud....leuk hoor...
|X|
|X|
pi_32303327
Ik ben nog niet in Malaga op stap geweest maar ik ben nog op zoek naar een leuke discotheek voor electronische muziek
pi_32310908
Zal er vast wel zijn, Málaga is groot. Maar ik ben er nog geweest. Hoe niet van electronische muziek
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:49:39 #65
130777 laurienesss
spanje here we come!
pi_34270992
Hola..
Mijn vriedn en ik willen ook naar malaga... eigenlijk fuengirola of liefst misschien zelfs nog wel carihuela... heb jij daar ook enige info over... ik denk niet dat jij een app. huurt he, jij hebt app. aan school toch? dat willen wij niet wij willen dit los van elkaar en daar gaan werken erbij... enig idee info... enzp... ohja hoe open ik een nieuw topic??? wonen in fuengirola????
grtz. laura&mark
pi_34273529
Hoi Laurienesss,

Voor wat algemene informatie verwijs ik je door naar http://emigrerennaarspanje.startbewijs.nl/, http://www.gratisspaans.startbewijs.nl/. Op die sites staat ENORM veel informatie over Spanje. De man die deze websites heeft gemaakt ken ik persoonlijk, woont al een aantal jaar in Spanje en heeft in de loop der jaren alle bruikbare en nuttige links op 1 website ondergebracht. Het is een bron van informatie!

Persoonlijk vind ik Fuengirola niet zo leuk. Het is zo ontzettend toeristisch, in tegenstelling tot Malaga, waar je bij lange na niet zoveel toeristen vindt en (ik) nog het echte Spaanse gevoel heb.
Maar als je iets wilt gaan doen in de toeristische sector dan kun je beter naar Fuengirola gaan inderdaad.

Mijn appartement gaat inderdaad via de school, maar huren kun je uiteraard ook los doen.

Een nieuw topic openen doe je zo (als je in dit forum wilt posten):
- Ga hierheen http://forum.fok.nl/forum/29
- En dan aan de rechterkant zie je een knopje "Nieuw Topic"
- Voer onderwerp en je bericht in, en klaar is kees.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:31:32 #67
130777 laurienesss
spanje here we come!
pi_34276349
thnx dit is tenminste een relax antwoord.. pff..
fuengirola hebben we nou juist uitgekozen omdat we het daaaaar super vinden!!! haha
Maare jij hebt toevallig geen links voor het h uren van app./studio te spanje?
grtz. laura&mark
pi_34308553
Hier kun je wellicht wat vinden: http://woneninspanje.startbewijs.nl/
pi_34922265
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Bottleon
Botellon bedoel je
pi_38119362
Hallo forummers,

Eind mei (ongeveer 28, 29 of 30 mei) vertrek ik met mijn auto naar Nederland voor zomervakantie. Ik reis in mijn eentje dus ik heb nog plaats over in de auto. 3 Mensen passen er nog gemakkelijk bij, 4 past ook net. Ik prefereer om mensen in de omgeving Malaga op te pikken en dan mee te nemen naar Nederland.

De kosten zullen de benzinekosten + tol gedeeld door het aantal personen dat meereist, zijn. Bij elkaar schat ik dit op ongeveer 400 euro.

Als ik iemand hier blij mee kan maken dan mag die mij een mail sturen of in dit topic reageren.

Grt. Jochem
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:06:40 #71
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38119714
400 euro pp? Of totaal?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_38135164
In totaal natuurlijk
pi_39361109
Kick! Ik wil ook een taalcursus gaan doen in Malaga, maar ik heb inmiddels zoveel gelezen over verschillende scholen dat ik het niet zo goed meer weet. Malaca Instituto schijnt goed en groot te zijn, maar lijkt me een beetje ver van het centrum af.

@ jochem8: Jij bent dus naar Babel Idiomas geweest. Het lijkt me dat het wel goed is bevallen als ik het allemaal zo lees. Hoeveel studenten zijn er ongeveer op die school? En denk jij dat je beter in het centrum kan zitten of beter in Pedregalejo/El Palo?
pi_39431118
Hey,

Malaca Instituo is vrij goed. Het is echter meer een soort 'leerfabriek'. Het is heel groot (eigen campus, dus onderkomen vlakbij school) maar daardoor erg onpersoonlijk. Soms wel meer dan 15 man per klas.

Babel Idiomas is me supergoed bevallen. Het is een kleine school, daardoor weinig leerlingen, maar zeer veel individuele aandacht. Het appartement van de school ligt op 10 minuten loopafstand, in het centrum.

Pedregalejo/El Palo heeft een leuk strand. Eigenlijk was dat het wel.
Als je uitgaat is het toch meer in het centrum te doen, in Pedregalejo/El Palo eigenlijk niks, alleen een aantal barretjes. Verder zijn de winkels in het centrum, ook niet in die buitenwijken.
pi_39433957
OK, bedankt voor je antwoord! Dan zal ik nog eens even kijken wat ik ga doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')