Ben ik weer eens! Ik denk ik zal weer eens wat van me laten horen. Nog steeds heb ik het hartstikke naar mijn zin hier. Minimaal 1x per week ga ik met studenten en leraressen uit hier in het centrum van Málaga, of in de plaatsen er omheen. Zo ook afgelopen vrijdag. Ik ben toen een Spaanse studente tegengekomen die voor haar afstudeerproject een site moest maken die te maken had met educatie. Vanochtend moest ik er opeens weer aan denken en ging eens een kijkje nemen. Het is een site die waarop je woordjes Spaans kunt leren (
http://www.allspanishvocab.com ) dus ook leerzaam voor mij, want mijn vocabulaire is nog niet zo groot (helaas). Het doel is om de site jaar lang draaiende te houden.
De dag erna met een enorme kater opgestaan en helemaal niks uitgevoerd. En afgelopen zondag ben ik met mijn Duitse huisgenoot de bergen in gegaan, lopend. Tering dat was een eind zeg...we zochten de dam, of een groot waterreservoir, maar we konden het niet vinden. Na ruim 2 uur lopen zijn we maar weer omgedraaid want het was echt niet vol te houden, ook hartstikke warm.
En Monus: Waar ergens woon je in Málaga? Centrum of erbuiten? En wat brengt je hier...werk, vrouwelijk schoon?