Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
t was trouwens wel enorm heet in de Juliet, tijdens de 3 LLuni's ben k zowat leeggezweet
Dan heb je veel goeds gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb echt amper iets gezien van al jullie top 10's. Alleen Pete Philly & QOTSA zo'n beetje
Ik heb niets van jou hele top 10 gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er dan niemand naar Bonnie 'Prince' Billy en Matt Sweeney geweest? Heb het nog geen 1 keer voorbij zien komen..
ja echt bizar heet daarbinnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijdens Jelle Reumer zijn er bijna mensen flauwgevallen door de hitte, toen hebben we de tent aan de achterkant een beetje open gezet, dat hielp alleen niet heel veel
jij was dus ook van de eventsupport die maar ff één keer 8 uur hoefden te werken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef Jan-jaap het volgende:
vraag me af of er nog mensen zijn lastig gevallen door mijik stond bij de berm bij Camping vier mesnen weg te sturen die lastig waren
.
gelukkig alleen op vrijdag de rest van de tijd lekker gefeest met veel leuke bands en andere dingen
Yepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Bij Ronald Plasterk zaten wij vlak bij die microfoondus dat ben jij
Dat die pc uitviel kon hij niets aan doen, die had wel meer kuren.quote:Wubbo vond k echt erg dat was gewoon een promotiepraatje, geweldig hoe hij praat over nieuwe technologie en hitech dingen en vervolgens valt die pc uit
Ik heb 3 dagen bij Juliet gestaan en die hele Alpha tent niet gehoord. Die staat lekker ver weg en nog achter een heuvel ook. Juliet had het meeste last van Charlie, een klein beetje van Grolsch als daar een harde band speelde en vooral op de vrijdag van Lima, toen stond de wind verkeerd en kregen we de herrie daar vandaanquote:idd en de Juliet heeft ookal last van de Alpha
Your loss!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb niets van jou hele top 10 gezien
Of jullie......quote:
Gentleman en Beef één pot natquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zondag zat ik tussen de 2 podia met een mix van aan de ene kant Gentleman (of Beef, whatever, toch allemaal 1 pot nat)
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima scorequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of jullie......
Cheb Labowski
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zeker 15 goede optredens gezien en maar 2 slechte, dat lijkt mij een prima score![]()
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Gentleman en Beef één pot natLOL!!! Ik zou je oren maar eens uit laten spuiten.
Sorry hoor, maar je praat echt poep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen
Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
Die vond ik heel saai. Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan en wat geouwehoerd...toen iedereen begon te applaudiseren merkte ik pas dat ik de muziek niet gehoord had (zo saai dus).quote:
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb minder gezien dan het plan was, dankzij een kapotte vriendin, maar wat ik gezien heb was allemaal best oké, niets slechts gezien iig![]()
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je praat echt poep.
Gentleman was well leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks mis met mijn oren..alle liedjes dezelfde 3 akkoorden, dezelfde gimmicks, dezelfde ritmes, dezelfde nep-jamaicanen
Het is lastiger om uit te leggen wat er verschillend is, lijkt mij.
Dat is jouw meningquote:
Ow dat laatste vertrouw ik ook wel op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Maar goed, laten we voorop stellen dat ik geen liefhebber van het genre ben, maar dat ik verschil in liedjes nog wel redelijk kan bemerken.
Nee, morgen gaat de dokter er nog even goed naar kijken, maar waarschijnlijk is ze er nog wel een hele tijd zoet mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat van je vriendin is wel jammer.. gaat het al beter met haar?
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaakquote:Overigens is 1 van jouw toppers mijn dieptepunt...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaak![]()
Ik zeg enkel: Radioheadquote:
Dat ontkracht jouw Jij-bak....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |