Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef peaceman het volgende:
Ben ook niet zo weg van Alpha, Grolsch vind ik veel leuker, al is het maar omdat het meer bij de rest van het terrein betrokken is door de locatie.
heeft Ane Brun nog de hand geschud![]()
Oh, opzich vond ik ze wel fijn, vooral ook omdat ze óveral stonden, je hoefde nooit ver te lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso ben ik geen fan van pisbakken. Maar ja, je moet wat met die enorme rijen voor de WC's steeds.
Ik vond het leuk dat ik het op de camping (2) net zo goed hoorde als op de eerste rijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, Grolsch vond ik ook de leukste tent.. En de India had mooie lichten enzo op het podium.
Charlie vond ik 3x niets.
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
En dan nog een laatste ding waar ik me aan ergerde, maandag ochtend staat iedereen in de rij te wachten op de bussen, zijn er van die josti's die denken dat ze vooraan aan konden sluiten.[afbeelding]
Als je van die kant naar voren liep stond je zo vooraan, terwijl het aan de open kant proppen wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
Alpha vind ik ook vrij kut. Ik sta liever in Grolsch of voor Charlie. De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was![]()
Bij ons stonden een paar jongens die halflege blikjes bier probeerde te gooien, maar die misten helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die mensen werden wel lekker uitgejouwd en bekogeld met weet ik veel wat.. Volkomen terecht, ook.
.
Huhquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die bussen waren zo ontzettend vreselijk slecht geregeld.. Bij Werchter stonden er zowat continu 4 bussen klaar om de stroom mensen naar het station te brengen, maar hier had je geluk als er na een kwartier weer een bus kwam ofzo.
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkantquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef icebliss het volgende:
De Bravo vond ik trouwens ook best een leuke tent (Niet zo vaak in geweest) en die was wat knusser, omdat die aan één kant dicht was![]()
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef RichardQuest het volgende:
HuhIk zag er de hele tijd een paar staan (rond 10 uur). Jij moet 's naar Dour gaan, waar je een uur in de regen wacht
.
Da's toch mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was juist kut, de linkerhelft van de tent was daarom steeds harstikke leeg, terwijl de rechterkant juist veels te druk was. D'r was trouwens een kleine achteringang. Kon je zo doorlopen naar voren aan de linkerkant
Wow. Volgend jaar eerder gaan dan, ik weet niet beter want ik vertrek altijd vroeg, we hebben met z'n tweeën de treuzelaars in de groep later laten gaan want het duurde me te lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Ja, op zich wel als dat weet.quote:
Ik stond er om 11 uur en half 12 zat ik in een bus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wij waren er wat later (ik denk dat we om 11.30 bij de uitgang waren en dat we om 14.00 in een bus zaten.
Da's waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, op zich wel als dat weet.
Maar organisatorisch technisch is het natuurlijk niet zo handig![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef koston het volgende:
Heeft er iemand foto's van Juliette & The Licks? Jezus, wat een wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |