Ahhhhhhh, zeg dat dat meteenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:05 schreef thabit het volgende:
Nakinderen, mensen, zijn kinderen die na voorkinderen zijn geboren. Voorkinderen daarentegen zijn kinderen die voor nakinderen zijn geboren.
En gewone kinderen zijn dus kinderen die tussen voorkinderen en nakinderen in zijn geboren, aaaight?quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:05 schreef thabit het volgende:
Nakinderen, mensen, zijn kinderen die na voorkinderen zijn geboren. Voorkinderen daarentegen zijn kinderen die voor nakinderen zijn geboren.
Nu ik de daadwerkelijke betekenis heb gelezen, klinkt het net alsof je zelf niet eens wist wat het isquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:05 schreef thabit het volgende:
Wat is er incorrect aan wat ik zei?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nu ik de daadwerkelijke betekenis heb gelezen, klinkt het net alsof je zelf niet eens wist wat het is
Je was niet incorrect, maar je was onvolledig. Je had het beste de betekenissen erbij kunnen zetten zoals Alecks heeft gedaan, dat is immers de taak van een TS.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat is er incorrect aan wat ik zei?
Dat vind ik dan erg frappant. Je zou toch van ouders verwachten dat ze, alvorens aan de kinderen te gaan, zich eerst wat meer in het onderwerp gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef texelonia het volgende:
Incorrect misschien niet, onvolledig wel. Toen ik jouw uitleg las had ik nog geen idee wat het nou precies was.
Ik heb zelf geen nakinderen. Sterker nog, ik heb helemaal geen kinderen. Ik was slechts benieuwd naar de omgang met nakinderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
thabit, het is wel genoeg met die interessantdoenerij nu.
Wel of niet aan kinderen gaan beginnen heeft helemaal niets te maken met weten wat voor of nakinderen zijn.
Ga je zelf nog on-topic reageren? As in: TS begint? Of blijft het hierbij... dan is een slotje namelijk zo gezet...
En in welke zin dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef thabit het volgende:
Ik heb zelf geen nakinderen. Sterker nog, ik heb helemaal geen kinderen. Ik was slechts benieuwd naar de omgang met nakinderen.
Nou ja... we reageren mss een beetje kribbig, maar ten eerste is er de 'ongeschreven' regel op Fok dat de TS begint, en daarnaast weet werkelijk niemand wat je nou precies wil of bedoelt met dit topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:58 schreef thabit het volgende:
Je kan hier niet eens een vraag stellen zonder meteen een kruisverhoor over je heen te krijgen zeg. Ik zal nog eens een keer een topic hier openen.
Ik ben het onderwerp een keer tegengekomen in een artikel in het Volkskrant Magazine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om het kruisverhoor voort te zetten... hoe kom je eigenlijk op deze vraag...
En toen wist je niet wat de term betekende en dacht je: Goh, ik zal een interessant doen in Oud?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ben het onderwerp een keer tegengekomen in een artikel in het Volkskrant Magazine.
een nanakind .... jeweetwel, van nananananaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef nikky het volgende:
Maar wat als je voor de derde keer zwanger raakt en het derde kind is van een andere vader in een nieuwe relatie. Hoe heet dat dan?
tzp
Een achternakind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef nikky het volgende:
Maar wat als je voor de derde keer zwanger raakt en het derde kind is van een andere vader in een nieuwe relatie. Hoe heet dat dan?
tzp
Kind van een sloerie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef nikky het volgende:
tzp
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef jessie het volgende:
Mogen er ook voorkinderen naar de naschoolse opvang?
Nopa's en Noma'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:13 schreef Dinus het volgende:
Hebben nakinderen ook opa's en oma's, en hoe heten die dan?
Het lijkt me niet dat het nakind-zijn enige restricties legt op de namen van de grootouders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:13 schreef Dinus het volgende:
Hebben nakinderen ook opa's en oma's, en hoe heten die dan?
Hebben ze in de UK ook afterkids?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Fantastisch onderwerp dit. Vooral zo doorgaan
![]()
Ach is weer eens wat anders dan praten over serieuze (zwangerschaps)toestandenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:58 schreef thabit het volgende:
Je kan hier niet eens een vraag stellen zonder meteen een kruisverhoor over je heen te krijgen zeg. Ik zal nog eens een keer een topic hier openen.
Oe, dat is schrikken, komt er nog 1 achternaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:47 schreef Grijs het volgende:
Een nakind is een kind dat met de nageboorte of met de naweeën geboren wordt.
Ik had ooit een miniscule kans om nakind te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet zeker dat ik nooit nakind word
Inderdaad ja. Ik open een serieus topic en vervolgens komen er allemaal onzinnige reacties. Maar goed, ik zal wel geen humor hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:58 schreef Alecks het volgende:
Maar goed.. op de vraag van de TS wordt niet echt geantwoord..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik open een serieus topic en vervolgens komen er allemaal onzinnige reacties. Maar goed, ik zal wel geen humor hebben.
Je hebt in ieder geval wel zelfkennisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef thabit het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal wel geen humor hebben.
Ah mooi! Dat geeft me alvast een voorsprong op enkele niet nader te noemen users hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis![]()
Niemand hier kan jouw grenzeloze slimheid evenaren, daarom reageren ze allemaal zo onzinnigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik open een serieus topic en vervolgens komen er allemaal onzinnige reacties. Maar goed, ik zal wel geen humor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |