En dat doet een TECHNISCHE opleidingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
niet echt, hoe werkt dat Picture in Picture op je oude TVIk krijg wel 2 plaatjes, maar die blijven steeds op dezelfde zender staan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
niet echt, hoe werkt dat Picture in Picture op je oude TVIk krijg wel 2 plaatjes, maar die blijven steeds op dezelfde zender staan
Die dikke zijn pa had vroeger een TV met 2 tuners.... dat is best handig als je iets aan het kijken bent en er komt reclame...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]Krijgt een tv en nog commentaar ook !
![]()
Nee Gijs, je PiP heeft een externe bron nodig... dus bv een andere videorecorder of iets degerlijks. Tv's hadden en hebben niet 2 tuners geloof ik. Hij moet dat signaal ergens vandaan trekken.
Maar,... waarom eigenlijk.... wat heb je er aan
Valt best meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet nu naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He.... een pluisje !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Die dikke zijn pa had vroeger een TV met 2 tuners.... dat is best handig als je iets aan het kijken bent en er komt reclame...kan je precies zien wanneer het weer begonnen is
owquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]Krijgt een tv en nog commentaar ook !
![]()
Nee Gijs, je PiP heeft een externe bron nodig... dus bv een andere videorecorder of iets degerlijks. Tv's hadden en hebben niet 2 tuners geloof ik. Hij moet dat signaal ergens vandaan trekken.
Maar,... waarom eigenlijk.... wat heb je er aan
Ik hoop dat je de game nu wel een beetje gaat begrijpenquote:
ja iddquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, fiets is 'gemaakt'Kijken hoe hij het vanavond uithoudt als ik naar mn werk ga en anders evt morgen naar de fietsenmaken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat doet een TECHNISCHE opleiding
een fiets repareren is totaal niet technisch namelijkquote:
He Magneet, nieuwe usericon?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef kepler het volgende:
[..]
een fiets repareren iets totaal niet technisch namelijk
Giiiiiiiiiiiiiiijssssssssquote:
tussen de blommen ookquote:
neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weer beetje gewend aan het Nederlandse weer Gijs
Ach, je hebt de skyline van Rotterdam nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef kepler het volgende:
[..]
neeik heb heimwee terug naar Canada en NY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |