abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2007 @ 17:53:38 #201
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_54994856
en ik heb ook de collectors edition! Na een tijdje zoeken konden ze bij de Free Record Shop nog eentje vinden! Yeah, me sa happy
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zondag 2 december 2007 @ 17:53:49 #202
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_54994864
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Ik heb UT99 voor de PS2 en indeed niet te spelen met zo'n controller, von ik zelf
Met die playstation controller vond ik het ook niet rilext, maar met de xbox controller gaat het prima. Altijd dat gezeur van muis is betr begrijp ik niet...is idd zo, maar met een xbox controller gaat het prima, en als iedereen er één gebruikt dan is het echt goed te doen . Met xbox live was unreal op de xbox 1 iig echt leuk en stukken goedkoper voor velen dan een hele nieuwe pc kopen.
pi_54997924
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef BaaiBaai het volgende:

[..]

Met die playstation controller vond ik het ook niet rilext, maar met de xbox controller gaat het prima. Altijd dat gezeur van muis is betr begrijp ik niet...is idd zo, maar met een xbox controller gaat het prima, en als iedereen er één gebruikt dan is het echt goed te doen . Met xbox live was unreal op de xbox 1 iig echt leuk en stukken goedkoper voor velen dan een hele nieuwe pc kopen.
Ik heb ut 2004 op, volgens mij, een xbox gespeeld.
Ik kwam niet verder dan doublekill. ;/
Met een muis kom ik makkerlijk aan holy shit.

Precies zelfde map, zelfde bots, zelfde moeilijkheidsgraad.
  zondag 2 december 2007 @ 23:21:50 #204
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_55003728
Na een tijdje de campaign gespeeld te hebben ben ik het spel nóg leuker gaan vinden. Het speelt lekker weg en het Unreal Tournament gevoel is iig aanwezig.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn:
  • Raketten zijn vrij gemakkelijk te ontwijken.
  • Je kunt soms best taktisch spelen...vanaf een hoger platform iemand (of een bot) bespringen en dan flak vol in z'n gezicht schieten. Genoeg plaatsen in veel levels om even achter te schuilen als je beschoten wordt.
  • De voertuigen reageren beter en zijn niet meer zo belachelijk licht dat ze bij elk schot door de lucht vliegen.
  • Bij de translocator mis ik de optie om na het teleporteren terug te switchen naar je wapen. (rechter muisknop inhouden en dan op de linker drukken)
  • Ik heb de "play card" optie nog niet geprobeerd bij de campaign... wat kun je daarmee?
  • Bots werken nog niet echt mee als je als vlagdrager op een hoverboard achter een voertuig meegetrokken wil worden. Is het al iemand gelukt btw?
  • Van een shock combo explosie is de afstand moeilijk in te schatten, lijkt vaak dichterbij.
  • Headshots zijn gemakkelijker dan in UT2004.
  • Bots hebben vaak de voorkeur voor de flak gun.

Verder vind ik dat er in de configuratie menu's vrij weinig in te stellen is... vooral detail settings gaan heel "grof", en zijn niet zomaar per onderdeel (filtering, physics, shadows, enz..) te wijzigen.

[ Bericht 3% gewijzigd door DemonRage op 02-12-2007 23:28:39 ]
  •   zondag 2 december 2007 @ 23:44:07 #205
    198607 BaaiBaai
    Zwaai Zwaai! :)
    pi_55004386
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik heb ut 2004 op, volgens mij, een xbox gespeeld.
    Ik kwam niet verder dan doublekill. ;/
    Met een muis kom ik makkerlijk aan holy shit.

Precies zelfde map, zelfde bots, zelfde moeilijkheidsgraad.
    dan moet je idd misschien wat meer oefenen, ik kwam in sommige maps makkelijk op moster kills. Voordeel van de xbox vind ik wel dat xbox live zo gemakkelijk werkt met een hele handige friends list. Op een gegeven moment had ik een groepje mensen in mn lijst waar je altijd samen mee speelde, het werd zo echt een stuk competatiever.. Voordeel is ook dat iedereen gewoon met je praat, terwijl op de pc bijna niemand praat ookal hebben ze een microfoon. Just my 2 cents
      maandag 10 december 2007 @ 12:54:28 #206
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_55166548
    Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...

Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...

Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_55170483
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
    Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...

Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...

Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...

[afbeelding]
    Binnenkort komen er wel cracked servers (hou deze pagina in de gaten )
    Die zullen het wel een beetje opvullem
    pi_55172664
    quote:

[ afbeelding ]
    Dit had ik ook bij de Demo, maar dat ligt aan hoe je filtert. Ga 1 scherm terug (scherm voor de server-lists) en zet bij filtering dat ie alle servers moet aangeven(ook lege en niet geverifieerde)

Dat hielp bij mij want ik kreeg ineens voor Deathmatch een hele grote lijst.
      maandag 10 december 2007 @ 19:07:21 #209
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_55174548
    quote:

[ afbeelding ]
    wat houdt dat oude project in ?
      dinsdag 11 december 2007 @ 00:40:16 #210
    12888 Skull-splitter
    pi_55183013
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

wat houdt dat oude project in ?
    Zoals aangegeven: een total conversion. Alleen wordt het meer een portfolio-stuk, aangezien er gewoon niets te verspreiden valt met die franchises zonder Fox achter je reet aan te krijgen... Zolang je het gesloten houdt is er vooralsnog niets aan de hand.
      dinsdag 11 december 2007 @ 11:36:27 #211
    12888 Skull-splitter
    pi_55187823
      dinsdag 11 december 2007 @ 11:41:29 #212
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55187933
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zoals aangegeven: een total conversion. Alleen wordt het meer een portfolio-stuk, aangezien er gewoon niets te verspreiden valt met die franchises zonder Fox achter je reet aan te krijgen... Zolang je het gesloten houdt is er vooralsnog niets aan de hand.
    Jammer is dat toch Was er toch best benieuwd naar.

Maar als je het nou een klein beetje anders doet met skins en namen en lettertype, dan kan het toch wel? Dat het zeg maar geïnspireerd is op?
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 11 december 2007 @ 12:03:21 #213
    12888 Skull-splitter
    pi_55188437
    Dat kan altijd nog. Ik wil met name gewoon een sfeerbeeld scheppen, gameplay uitbouwen binnen dit specifieke universum, en uiteindelijk het setje op schijf naar Fox toe sturen met documentatie. Plus dat er toch getest en gespeeld moet worden om het ding solide te krijgen
    pi_56265311
    Jammer dat hier zo weinig gepost word, zowieso volgens mij dat UT3 niet heel veel gespeeld wordt. Ik heb mijn copy nog niet binnen, net mailtje gehad dat bestelling niet goed door was gekomen en nu word mijn geld terug gestort
      donderdag 24 januari 2008 @ 08:46:53 #215
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56268408
    UT heeft geloof ik ook aardig onder verwachting verkocht. Ik speel het soms nog wel eens en het is wel prettige gameplay maar ik weet niet, de glorie is er een beetje vanaf.

Wat het voor mij ook een beetje is, is dat ik fantasy shooters wel een beetje gezien heb. Al die futuristische wapens vind ik toch net niks. Misschien moet ik Armed Assault maar eens proberen.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_56281643
    Of CoD4? Leuk spelletje en genoeg servers.

Maar dat eerste klopt wel ja. Komt ook omdat Epic volgens mij zo goed als geen reclame ervoor heeft gemaakt
      donderdag 24 januari 2008 @ 21:07:29 #217
    11839 DemonRage
    [ Eindhoven ]
    pi_56284308
    Ik heb ook UT3 maar ik vind UT2004 nog steeds leuker, vanwege o.a. populaire levels en crosshair keuze bij wapens (vooral bij instagib handig).

Bij UT3 vind ik de besturing van de voertuigen een hele verbetering en de hoverboard is een leuke vinding. Orbs kunnen behoorlijk irritant zijn en het spel gaan domineren ipv nodes kapot schieten enzo.

De translocator in UT3 zuigt in de zin dat met de muisknoppen rechts+links het laatst geselecteerde wapen niet terug komt.

In UT3 heb ik ook minder last gehad van clipping... bijv. achter een klein richeltje blijven steken waardoor een sprong mislukt, wat bij UT2004 regelmatig voorkomt.
    pi_56321313
    UT3 is net als UT2004 niet de topper die UT99 wel was, echt jammer.
    Heb UT99 helemaal grijs gespeeld, veel in clanverband ook en zelfs meerdere LAN's gespeeld (toen was internet nog lang niet zo snel/groot als nu)

UT99 > UT3 > UT2004
      zaterdag 26 januari 2008 @ 17:05:41 #219
    12888 Skull-splitter
    pi_56321629
    Boo-fucking-hoo, UT99 is echt niet heilig, ook al speelde het destijds gewoon lekker... Het is gewoon 9 jaar later, deal with it.
    pi_56322462
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:
    Boo-fucking-hoo, UT99 is echt niet heilig, ook al speelde het destijds gewoon lekker... Het is gewoon 9 jaar later, deal with it.
    Beetje overdreven reactie vind je niet?

Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
    Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
      zaterdag 26 januari 2008 @ 18:13:56 #221
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_56322902
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
    Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
    Die Hard
    A.F.C. Ajax
      zaterdag 26 januari 2008 @ 19:08:38 #222
    12888 Skull-splitter
    pi_56324031
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

En toch denk ik dat het voornamelijk nostalgische gevoelens zijn, net als de CS community nog immer speelt met zijn oogkleppen op omdat het zo'n geweeeeldig spel zou zijn.

Don't get me wrong, UT99 was prima hoor, maar we zijn gewoon 9 jaar verder, en dan zit ik echt niet meer te wachten op een dergelijk spel.

UT3 is overigens VEEL te leeg op interent, talloze servers, meer dan 90% is gewoon leeg...
    pi_56324402
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En toch denk ik dat het voornamelijk nostalgische gevoelens zijn, net als de CS community nog immer speelt met zijn oogkleppen op omdat het zo'n geweeeeldig spel zou zijn.

Don't get me wrong, UT99 was prima hoor, maar we zijn gewoon 9 jaar verder, en dan zit ik echt niet meer te wachten op een dergelijk spel.

UT3 is overigens VEEL te leeg op interent, talloze servers, meer dan 90% is gewoon leeg...
    Kijk, ik heb counterstrike gespeeld toen het gewoon nog puur een mod was net als elke andere mod, toen maar een handje het maar speelde. Ook de welbekende 1.6 heb ik uren lang gespeeld, maar toch speel ik sinds dat cs : source uit is nooit meer een oudere versie. Ik vind Source gewoon duidelijk leuker!

Met UT3 vind ik het gewoon jammer dat het niet het gevoel geeft wat bijvoorbeeld Source wel tov 1.6 gaf. Ik speel momenteel UT99 niet meer en zal dit ook niet meer doen, maar ik zit gewoon te wachten op een snelle nieuwe shooter die mij wel vanaf het begin gaat boeien en dat is jammer genoeg UT3 niet.
    pi_56338664
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 14:22 schreef BaaiBaai het volgende:
    Ik heb ff een vraag over of mijn pctje dit nog aan kan, ik heb namelijk niet heel veel verstand betreffende de onderdelen en de snelhed daarvan:

1 gig ram
    Geforce 6800 gt 256 ram
    AMD 64 3200+
    Hardeschijfruimte genoeg.
    Windows XP

Draait dit voor geen meter, of kan ik het spelen, maar ziet het er niet meer uit??
    Je kan het wel spelen hoor. Ik heb precies de zelfde computer maar dan met 512MB RAM. En de demo speelde ik tussen Low en Mid. Dus dat moet wel lukken...
      maandag 7 april 2008 @ 11:30:12 #225
    12888 Skull-splitter
    pi_57885702
    Ligt het aan mij of is de game gewoon uitermate instabiel?

Ik moet steeds een verse reboot doen om het spel te kunnen starten, en anders crasht ie domweg na de reclamefilmpjes van Nvidia en Intel...

Toch jamme van zo'n topgame (want als het draait, dan draait ie goed) met bijna oneindige mod-mogelijkheden...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')