Met die playstation controller vond ik het ook niet rilext, maar met de xbox controller gaat het prima. Altijd dat gezeur van muis is betr begrijp ik niet...is idd zo, maar met een xbox controller gaat het prima, en als iedereen er één gebruikt dan is het echt goed te doenquote:Op zondag 2 december 2007 14:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik heb UT99 voor de PS2 en indeed niet te spelen met zo'n controller, von ik zelf
Ik heb ut 2004 op, volgens mij, een xbox gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Met die playstation controller vond ik het ook niet rilext, maar met de xbox controller gaat het prima. Altijd dat gezeur van muis is betr begrijp ik niet...is idd zo, maar met een xbox controller gaat het prima, en als iedereen er één gebruikt dan is het echt goed te doen. Met xbox live was unreal op de xbox 1 iig echt leuk en stukken goedkoper voor velen dan een hele nieuwe pc kopen.
dan moet je idd misschien wat meer oefenen, ik kwam in sommige maps makkelijk op moster kills. Voordeel van de xbox vind ik wel dat xbox live zo gemakkelijk werkt met een hele handige friends list. Op een gegeven moment had ik een groepje mensen in mn lijst waar je altijd samen mee speelde, het werd zo echt een stuk competatiever.. Voordeel is ook dat iedereen gewoon met je praat, terwijl op de pc bijna niemand praat ookal hebben ze een microfoon. Just my 2 centsquote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb ut 2004 op, volgens mij, een xbox gespeeld.
Ik kwam niet verder dan doublekill. ;/
Met een muis kom ik makkerlijk aan holy shit.
Precies zelfde map, zelfde bots, zelfde moeilijkheidsgraad.
Binnenkort komen er wel cracked servers (hou deze pagina in de gaten )quote:Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...
Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...
Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...
[afbeelding]
Dit had ik ook bij de Demo, maar dat ligt aan hoe je filtert. Ga 1 scherm terug (scherm voor de server-lists) en zet bij filtering dat ie alle servers moet aangeven(ook lege en niet geverifieerde)quote:Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...
Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...
Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...
[ afbeelding ]
wat houdt dat oude project in ?quote:Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals aangegeven: een total conversion. Alleen wordt het meer een portfolio-stuk, aangezien er gewoon niets te verspreiden valt met die franchises zonder Fox achter je reet aan te krijgen... Zolang je het gesloten houdt is er vooralsnog niets aan de hand.quote:
Jammer is dat tochquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zoals aangegeven: een total conversion. Alleen wordt het meer een portfolio-stuk, aangezien er gewoon niets te verspreiden valt met die franchises zonder Fox achter je reet aan te krijgen... Zolang je het gesloten houdt is er vooralsnog niets aan de hand.
Beetje overdreven reactie vind je niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Boo-fucking-hoo, UT99 is echt niet heilig, ook al speelde het destijds gewoon lekker... Het is gewoon 9 jaar later, deal with it.
Die Hardquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie vind je niet?
Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
En toch denk ik dat het voornamelijk nostalgische gevoelens zijn, net als de CS community nog immer speelt met zijn oogkleppen op omdat het zo'n geweeeeldig spel zou zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie vind je niet?
Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
Kijk, ik heb counterstrike gespeeld toen het gewoon nog puur een mod was net als elke andere mod, toen maar een handje het maar speelde. Ook de welbekende 1.6 heb ik uren lang gespeeld, maar toch speel ik sinds dat cs : source uit is nooit meer een oudere versie. Ik vind Source gewoon duidelijk leuker!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het voornamelijk nostalgische gevoelens zijn, net als de CS community nog immer speelt met zijn oogkleppen op omdat het zo'n geweeeeldig spel zou zijn.
Don't get me wrong, UT99 was prima hoor, maar we zijn gewoon 9 jaar verder, en dan zit ik echt niet meer te wachten op een dergelijk spel.
UT3 is overigens VEEL te leeg op interent, talloze servers, meer dan 90% is gewoon leeg...
Je kan het wel spelen hoor. Ik heb precies de zelfde computer maar dan met 512MB RAM. En de demo speelde ik tussen Low en Mid. Dus dat moet wel lukken...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:22 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik heb ff een vraag over of mijn pctje dit nog aan kan, ik heb namelijk niet heel veel verstand betreffende de onderdelen en de snelhed daarvan:
1 gig ram
Geforce 6800 gt 256 ram
AMD 64 3200+
Hardeschijfruimte genoeg.
Windows XP
Draait dit voor geen meter, of kan ik het spelen, maar ziet het er niet meer uit??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |