En daar hebben we dan weer Demo's voor...quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Klopt , en ook even zien hoe de Full game draait. Jericho draaide bij mij bv niet ( missing shaders 3) en Crysis draait weer wel. Dus Jericho wordt niet gekocht , Crysis wordt dus wel gekocht , en als UT3 goed draait wordt die ook gekocht.
Dus testen om te zien of het de moeite waard is te kopen.
ja tis nog nieuw hè, de meesten zitten op 2004 of ouderquote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat het niveau van 95% van de spelers bedroevend laag is...
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval gaat dat dus niet echt op voor de Onslaught fans. Die moeten wachten op de full game om te kijken of Warfare de moeite waard is.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En daar hebben we dan weer Demo's voor...
De laatste UT die ik veel heb gespeeld is UT'99, de rest vond ik echt niks. Maar gisteren had ik weinig weerstand online en ik ben nu zelfs een CS speler, heel iets andersquote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
ja tis nog nieuw hè, de meesten zitten op 2004 of ouder![]()
komt vast nog wel!
nope , Ik heb demo's gedraaid die perfect liepen en de full version liep voor geen meter. en anders om ook. lullig als je demo lekker loopt en de full game nieuw uit de winkel werkt niet. vervolgens wil je hem ruilen en de winkel doet moeilijk want je had de systeemeisen maar moeten lezen.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En daar hebben we dan weer Demo's voor...
Whatever dude.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nope , Ik heb demo's gedraaid die perfect liepen en de full version liep voor geen meter. en anders om ook. lullig als je demo lekker loopt en de full game nieuw uit de winkel werkt niet. vervolgens wil je hem ruilen en de winkel doet moeilijk want je had de systeemeisen maar moeten lezen.
Dus sindsdien. gewoon de full proberen ( niet uitspelen, maar puur even kijken of het lekker loopt ) en dan de versie in de winkel halen en gewoon officieel de patches downloaden via de officiele website.
En ik speel vaak de downloads als ik de full in de kast heb. Ben gewoon zuinog op de CD's /DVD;s
Een voorbeeld is dus UT3 , de Demo draaide fantastisch , De originele versie knalt eruit bij het introfilmpje van de campaine. Nou daar sta je dan als je het origineel gekocht hebt. Mooi dat die niet draait , terwijl de demo vlot soepel draait. Dus tief op met je moraal ridder geziek. Ik download ze zolang ik niet voor 100% er opaan kan als een demo draait dat het origineel dan ook vlot en soepel draaitquote:
Niet verder op ingaan.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Een voorbeeld is dus UT3 , de Demo draaide fantastisch , De originele versie knalt eruit bij het introfilmpje van de campaine. Nou daar sta je dan als je het origineel gekocht hebt. Mooi dat die niet draait , terwijl de demo vlot soepel draait. Dus tief op met je moraal ridder geziek. Ik download ze zolang ik niet voor 100% er opaan kan als een demo draait dat het origineel dan ook vlot en soepel draait
Gamestore/Gameshop (naam vergeten) in Den Haagquote:Op maandag 26 november 2007 09:08 schreef hornage het volgende:
waar heb je die vandaan? me wants me wants
Dit is waarschijnlijk wel te verklaren, waarom de volledige versie bij de een net zo goed draait en bij de ander niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:23 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Niet verder op ingaan.
Exhibit A:
Ik heb em vanmiddag gekocht. Na de demo en de niet-zo-legale-(hilarische)-gelekte-duitse-ut3.
Hij loopt bij mij juist een stuk beter dan de demo. Jammer dat dat niet voor iedereen zo werkt.
Supergame imho trouwens, een beetje wennen, maar ik denk dat deze wel een hele tijd meegaat. Wat meer maps zou wel leuk geweest zijn. Waar is Faces???
Faces zit er zeker in. Misschien in een aangepaste vorm maar het zit er zeker inquote:Op donderdag 29 november 2007 13:11 schreef Scorpie het volgende:
Zit Faces er niet in?! Wat!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |