abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 16:46:58 #151
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_54784244
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Klopt , en ook even zien hoe de Full game draait. Jericho draaide bij mij bv niet ( missing shaders 3) en Crysis draait weer wel. Dus Jericho wordt niet gekocht , Crysis wordt dus wel gekocht , en als UT3 goed draait wordt die ook gekocht.

Dus testen om te zien of het de moeite waard is te kopen.
En daar hebben we dan weer Demo's voor...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_54786702
Jammer dat het niveau van 95% van de spelers bedroevend laag is...
  donderdag 22 november 2007 @ 19:15:38 #153
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_54786830
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat het niveau van 95% van de spelers bedroevend laag is...
ja tis nog nieuw hè, de meesten zitten op 2004 of ouder
komt vast nog wel!
pi_54787274
Ik heb de full verson nu eindelijk! gewoon bij de Bart Smith gehaald voor 49 EUR.. kassa trutje zei nog dat ik het na 4 weken nog kon inruilen mocht het een foute buy zijn (misschien heeft het ermee te maken dat ik zei dat het een cadeau is??), vond het maar vreemd...
pi_54789366
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval gaat dat dus niet echt op voor de Onslaught fans. Die moeten wachten op de full game om te kijken of Warfare de moeite waard is.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_54790145
Ik heb het ook gespeeld. De bots zijn ook wat agressiever dan in UT2004 en UT'99.

Op m'n nieuwe laptop (C2D T7700 @ 2,4GHz, ATI Mobility Radeon HD2600 + 256MB GDDR3) draait-ie lekker op 1920x1200 en hoge graphics settings.
pi_54795619
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

ja tis nog nieuw hè, de meesten zitten op 2004 of ouder
komt vast nog wel!
De laatste UT die ik veel heb gespeeld is UT'99, de rest vond ik echt niks. Maar gisteren had ik weinig weerstand online en ik ben nu zelfs een CS speler, heel iets anders
pi_54795721
nog maar weinig servers, of komt dat omdat het 9 uur is?
pi_54797649
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

nope , Ik heb demo's gedraaid die perfect liepen en de full version liep voor geen meter. en anders om ook. lullig als je demo lekker loopt en de full game nieuw uit de winkel werkt niet. vervolgens wil je hem ruilen en de winkel doet moeilijk want je had de systeemeisen maar moeten lezen.
Dus sindsdien. gewoon de full proberen ( niet uitspelen, maar puur even kijken of het lekker loopt ) en dan de versie in de winkel halen en gewoon officieel de patches downloaden via de officiele website.

En ik speel vaak de downloads als ik de full in de kast heb. Ben gewoon zuinog op de CD's /DVD;s
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 23 november 2007 @ 11:39:29 #160
12888 Skull-splitter
pi_54798337
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:02 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

nope , Ik heb demo's gedraaid die perfect liepen en de full version liep voor geen meter. en anders om ook. lullig als je demo lekker loopt en de full game nieuw uit de winkel werkt niet. vervolgens wil je hem ruilen en de winkel doet moeilijk want je had de systeemeisen maar moeten lezen.
Dus sindsdien. gewoon de full proberen ( niet uitspelen, maar puur even kijken of het lekker loopt ) en dan de versie in de winkel halen en gewoon officieel de patches downloaden via de officiele website.

En ik speel vaak de downloads als ik de full in de kast heb. Ben gewoon zuinog op de CD's /DVD;s
Whatever dude.
pi_54816318
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Whatever dude.
Een voorbeeld is dus UT3 , de Demo draaide fantastisch , De originele versie knalt eruit bij het introfilmpje van de campaine. Nou daar sta je dan als je het origineel gekocht hebt. Mooi dat die niet draait , terwijl de demo vlot soepel draait. Dus tief op met je moraal ridder geziek. Ik download ze zolang ik niet voor 100% er opaan kan als een demo draait dat het origineel dan ook vlot en soepel draait
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 24 november 2007 @ 01:23:53 #162
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_54816603
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 01:09 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Een voorbeeld is dus UT3 , de Demo draaide fantastisch , De originele versie knalt eruit bij het introfilmpje van de campaine. Nou daar sta je dan als je het origineel gekocht hebt. Mooi dat die niet draait , terwijl de demo vlot soepel draait. Dus tief op met je moraal ridder geziek. Ik download ze zolang ik niet voor 100% er opaan kan als een demo draait dat het origineel dan ook vlot en soepel draait
Niet verder op ingaan.

Exhibit A:
Ik heb em vanmiddag gekocht. Na de demo en de niet-zo-legale-(hilarische)-gelekte-duitse-ut3.

Hij loopt bij mij juist een stuk beter dan de demo. Jammer dat dat niet voor iedereen zo werkt.
Supergame imho trouwens, een beetje wennen, maar ik denk dat deze wel een hele tijd meegaat. Wat meer maps zou wel leuk geweest zijn. Waar is Faces???
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  zondag 25 november 2007 @ 12:48:44 #163
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54822229

Speelt fijn weg
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 25 november 2007 @ 13:36:13 #164
12888 Skull-splitter
pi_54823093
Krijg ik morgen/overmorgen binnen

[ Bericht 73% gewijzigd door Skull-splitter op 25-11-2007 13:45:20 ]
  zondag 25 november 2007 @ 13:44:45 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54823245
Dit is de SE/CE. De gewone versie heeft gewoon een wit dvd hoesje.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 25 november 2007 @ 13:46:30 #166
12888 Skull-splitter
pi_54823279
Ik zag het
  maandag 26 november 2007 @ 09:08:19 #167
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_54841479
waar heb je die vandaan? me wants me wants
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 26 november 2007 @ 11:09:14 #168
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54843548
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:08 schreef hornage het volgende:
waar heb je die vandaan? me wants me wants
Gamestore/Gameshop (naam vergeten) in Den Haag
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:54:13 #169
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_54871408
Zijn er trouwens ook al mensen aan het klooien met editor?

Ik vond de video's die bij de CE zaten erg handig. Ben zelf geen held in zoiets, maar met die video's leer je snel. Men begint echt basic en herhaalt alle handelingen totdat het bijna irritant wordt, maar je leert het wel met al die herhaling. In een half uurtje heb je al een leuk kamer met inrichting gemaakt.
Alleen jammer dat de editor wel eens wil crashen bij het compilen...misschien toch maar weer meer RAM gaan kopen, standaard gebruikt het programma tijdens het editen (als beginner, dus niet met een mega map of zo) al een kleine Gigabyte aan RAM. Tel daar Vista nog bij en zoveel ruimte heb ik niet meer met m'n 2GB. (Waarom heb ik nu een DDR3 moederbord......geheugen is veeeeel te duur )
pi_54917779
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 01:23 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Niet verder op ingaan.

Exhibit A:
Ik heb em vanmiddag gekocht. Na de demo en de niet-zo-legale-(hilarische)-gelekte-duitse-ut3.

Hij loopt bij mij juist een stuk beter dan de demo. Jammer dat dat niet voor iedereen zo werkt.
Supergame imho trouwens, een beetje wennen, maar ik denk dat deze wel een hele tijd meegaat. Wat meer maps zou wel leuk geweest zijn. Waar is Faces???
Dit is waarschijnlijk wel te verklaren, waarom de volledige versie bij de een net zo goed draait en bij de ander niet.

In de UT3 demo kun je de schuiven van world/texture-detail o.i.d. helemaal naar rechts (max) verplaatsen, maar de textures in de demo zijn dan lang niet zo optimaal als in de volledige versie. Iemand met niet zo heel veel geheugen op de videokaart kan wel eens tegen een performanceverschil aanlopen als de hoge kwaliteits textures in de volledige versie opeens niet meer genoeg hebben aan het videogeheugen. In dat geval wordt het normale geheugen gebruikt en dat is trager.

Ik heb zelf een ATI Mobility Radeon HD 2600 met 256MB GDDR3 geheugen en ik verwacht ook dat er een performancekloof zal zitten tussen bepaalde instellingen van texturekwaliteit.
pi_54917949
Zit Faces er niet in?! Wat!?
pi_54918167
Instagib en CTF-FaceClassic zijn toch wel een must idd... maar die zullen wel opduiken in bonus packs.

Hoop ik...
  donderdag 29 november 2007 @ 13:25:19 #173
12888 Skull-splitter
pi_54918306
Ik vind de servers ook akelig leeg, negen van de tien keer...
  donderdag 29 november 2007 @ 13:45:23 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54918793
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:11 schreef Scorpie het volgende:
Zit Faces er niet in?! Wat!?
Faces zit er zeker in. Misschien in een aangepaste vorm maar het zit er zeker in

Insta ook trouwens. Zet de servers maar eens niet op "Pure", dan krijg je de rest ook te zien
pi_54918869
Ik heb nog niet iedere map gespeeld, maar welke map moet dan "Faces" zijn? Of moet je nog maps unlocken met de singleplayer ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')