abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2007 @ 17:53:38 #201
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_54994856
en ik heb ook de collectors edition! Na een tijdje zoeken konden ze bij de Free Record Shop nog eentje vinden! Yeah, me sa happy
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zondag 2 december 2007 @ 17:53:49 #202
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_54994864
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Ik heb UT99 voor de PS2 en indeed niet te spelen met zo'n controller, von ik zelf
Met die playstation controller vond ik het ook niet rilext, maar met de xbox controller gaat het prima. Altijd dat gezeur van muis is betr begrijp ik niet...is idd zo, maar met een xbox controller gaat het prima, en als iedereen er één gebruikt dan is het echt goed te doen . Met xbox live was unreal op de xbox 1 iig echt leuk en stukken goedkoper voor velen dan een hele nieuwe pc kopen.
pi_54997924
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef BaaiBaai het volgende:

[..]

Met die playstation controller vond ik het ook niet rilext, maar met de xbox controller gaat het prima. Altijd dat gezeur van muis is betr begrijp ik niet...is idd zo, maar met een xbox controller gaat het prima, en als iedereen er één gebruikt dan is het echt goed te doen . Met xbox live was unreal op de xbox 1 iig echt leuk en stukken goedkoper voor velen dan een hele nieuwe pc kopen.
Ik heb ut 2004 op, volgens mij, een xbox gespeeld.
Ik kwam niet verder dan doublekill. ;/
Met een muis kom ik makkerlijk aan holy shit.

Precies zelfde map, zelfde bots, zelfde moeilijkheidsgraad.
  zondag 2 december 2007 @ 23:21:50 #204
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_55003728
Na een tijdje de campaign gespeeld te hebben ben ik het spel nóg leuker gaan vinden. Het speelt lekker weg en het Unreal Tournament gevoel is iig aanwezig.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn:
  • Raketten zijn vrij gemakkelijk te ontwijken.
  • Je kunt soms best taktisch spelen...vanaf een hoger platform iemand (of een bot) bespringen en dan flak vol in z'n gezicht schieten. Genoeg plaatsen in veel levels om even achter te schuilen als je beschoten wordt.
  • De voertuigen reageren beter en zijn niet meer zo belachelijk licht dat ze bij elk schot door de lucht vliegen.
  • Bij de translocator mis ik de optie om na het teleporteren terug te switchen naar je wapen. (rechter muisknop inhouden en dan op de linker drukken)
  • Ik heb de "play card" optie nog niet geprobeerd bij de campaign... wat kun je daarmee?
  • Bots werken nog niet echt mee als je als vlagdrager op een hoverboard achter een voertuig meegetrokken wil worden. Is het al iemand gelukt btw?
  • Van een shock combo explosie is de afstand moeilijk in te schatten, lijkt vaak dichterbij.
  • Headshots zijn gemakkelijker dan in UT2004.
  • Bots hebben vaak de voorkeur voor de flak gun.

    Verder vind ik dat er in de configuratie menu's vrij weinig in te stellen is... vooral detail settings gaan heel "grof", en zijn niet zomaar per onderdeel (filtering, physics, shadows, enz..) te wijzigen.

    [ Bericht 3% gewijzigd door DemonRage op 02-12-2007 23:28:39 ]
  •   zondag 2 december 2007 @ 23:44:07 #205
    198607 BaaiBaai
    Zwaai Zwaai! :)
    pi_55004386
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Ik heb ut 2004 op, volgens mij, een xbox gespeeld.
    Ik kwam niet verder dan doublekill. ;/
    Met een muis kom ik makkerlijk aan holy shit.

    Precies zelfde map, zelfde bots, zelfde moeilijkheidsgraad.
    dan moet je idd misschien wat meer oefenen, ik kwam in sommige maps makkelijk op moster kills. Voordeel van de xbox vind ik wel dat xbox live zo gemakkelijk werkt met een hele handige friends list. Op een gegeven moment had ik een groepje mensen in mn lijst waar je altijd samen mee speelde, het werd zo echt een stuk competatiever.. Voordeel is ook dat iedereen gewoon met je praat, terwijl op de pc bijna niemand praat ookal hebben ze een microfoon. Just my 2 cents
      maandag 10 december 2007 @ 12:54:28 #206
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_55166548
    Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...

    Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...

    Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...

    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_55170483
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
    Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...

    Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...

    Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...

    [afbeelding]
    Binnenkort komen er wel cracked servers (hou deze pagina in de gaten )
    Die zullen het wel een beetje opvullem
    pi_55172664
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
    Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...

    Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...

    Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...

    [ afbeelding ]
    Dit had ik ook bij de Demo, maar dat ligt aan hoe je filtert. Ga 1 scherm terug (scherm voor de server-lists) en zet bij filtering dat ie alle servers moet aangeven(ook lege en niet geverifieerde)

    Dat hielp bij mij want ik kreeg ineens voor Deathmatch een hele grote lijst.
      maandag 10 december 2007 @ 19:07:21 #209
    177619 Duvel86
    Schuim op mn bek maar niet gek
    pi_55174548
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
    Veel servers. 90% leeg, 5% vol tot de nok en slechts een handvol waar normaal te spelen valt. Ik dacht, ik doe de beta-patch erover. Dan zie ik er vast meer. Helemaal niets. 2 servers per game-type, met een ping met 3 cijfers...

    Dan maar voorlopig SP spelen als training, kan ik ook wel gebruiken, maar toch is het bizar dat er eigenlijk maar zo weinig spelers zijn...

    Tevens binnenkort weer een oud projectje uit de kast trekken, kijken of er vrijwilligers voor te porren zijn...

    [ afbeelding ]
    wat houdt dat oude project in ?
      dinsdag 11 december 2007 @ 00:40:16 #210
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_55183013
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef Duvel86 het volgende:

    [..]

    wat houdt dat oude project in ?
    Zoals aangegeven: een total conversion. Alleen wordt het meer een portfolio-stuk, aangezien er gewoon niets te verspreiden valt met die franchises zonder Fox achter je reet aan te krijgen... Zolang je het gesloten houdt is er vooralsnog niets aan de hand.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      dinsdag 11 december 2007 @ 11:36:27 #211
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_55187823
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      dinsdag 11 december 2007 @ 11:41:29 #212
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55187933
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Zoals aangegeven: een total conversion. Alleen wordt het meer een portfolio-stuk, aangezien er gewoon niets te verspreiden valt met die franchises zonder Fox achter je reet aan te krijgen... Zolang je het gesloten houdt is er vooralsnog niets aan de hand.
    Jammer is dat toch Was er toch best benieuwd naar.

    Maar als je het nou een klein beetje anders doet met skins en namen en lettertype, dan kan het toch wel? Dat het zeg maar geïnspireerd is op?
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 11 december 2007 @ 12:03:21 #213
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_55188437
    Dat kan altijd nog. Ik wil met name gewoon een sfeerbeeld scheppen, gameplay uitbouwen binnen dit specifieke universum, en uiteindelijk het setje op schijf naar Fox toe sturen met documentatie. Plus dat er toch getest en gespeeld moet worden om het ding solide te krijgen
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_56265311
    Jammer dat hier zo weinig gepost word, zowieso volgens mij dat UT3 niet heel veel gespeeld wordt. Ik heb mijn copy nog niet binnen, net mailtje gehad dat bestelling niet goed door was gekomen en nu word mijn geld terug gestort
      donderdag 24 januari 2008 @ 08:46:53 #215
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56268408
    UT heeft geloof ik ook aardig onder verwachting verkocht. Ik speel het soms nog wel eens en het is wel prettige gameplay maar ik weet niet, de glorie is er een beetje vanaf.

    Wat het voor mij ook een beetje is, is dat ik fantasy shooters wel een beetje gezien heb. Al die futuristische wapens vind ik toch net niks. Misschien moet ik Armed Assault maar eens proberen.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_56281643
    Of CoD4? Leuk spelletje en genoeg servers.

    Maar dat eerste klopt wel ja. Komt ook omdat Epic volgens mij zo goed als geen reclame ervoor heeft gemaakt
      donderdag 24 januari 2008 @ 21:07:29 #217
    11839 DemonRage
    [ Eindhoven ]
    pi_56284308
    Ik heb ook UT3 maar ik vind UT2004 nog steeds leuker, vanwege o.a. populaire levels en crosshair keuze bij wapens (vooral bij instagib handig).

    Bij UT3 vind ik de besturing van de voertuigen een hele verbetering en de hoverboard is een leuke vinding. Orbs kunnen behoorlijk irritant zijn en het spel gaan domineren ipv nodes kapot schieten enzo.

    De translocator in UT3 zuigt in de zin dat met de muisknoppen rechts+links het laatst geselecteerde wapen niet terug komt.

    In UT3 heb ik ook minder last gehad van clipping... bijv. achter een klein richeltje blijven steken waardoor een sprong mislukt, wat bij UT2004 regelmatig voorkomt.
    pi_56321313
    UT3 is net als UT2004 niet de topper die UT99 wel was, echt jammer.
    Heb UT99 helemaal grijs gespeeld, veel in clanverband ook en zelfs meerdere LAN's gespeeld (toen was internet nog lang niet zo snel/groot als nu)

    UT99 > UT3 > UT2004
      zaterdag 26 januari 2008 @ 17:05:41 #219
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_56321629
    Boo-fucking-hoo, UT99 is echt niet heilig, ook al speelde het destijds gewoon lekker... Het is gewoon 9 jaar later, deal with it.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_56322462
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:
    Boo-fucking-hoo, UT99 is echt niet heilig, ook al speelde het destijds gewoon lekker... Het is gewoon 9 jaar later, deal with it.
    Beetje overdreven reactie vind je niet?

    Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
    Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
      zaterdag 26 januari 2008 @ 18:13:56 #221
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_56322902
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:52 schreef McGilles het volgende:

    [..]

    Beetje overdreven reactie vind je niet?

    Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
    Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
    Die Hard
    A.F.C. Ajax
      zaterdag 26 januari 2008 @ 19:08:38 #222
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_56324031
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 17:52 schreef McGilles het volgende:

    [..]

    Beetje overdreven reactie vind je niet?

    Als je kijkt is de gameplay van UT99 gewoon beter dan de 2 opvolgers, boeiend dat het spel oud is.
    Ik vind het gewoon jammer dat het niet is gelukt om 1 van biede opvolgers een beter deel te maken. Bij een film kan je toch ook gewoon vinden dat een bepaalde ouder deel beter is als een vervolg, wat is je probleem?
    En toch denk ik dat het voornamelijk nostalgische gevoelens zijn, net als de CS community nog immer speelt met zijn oogkleppen op omdat het zo'n geweeeeldig spel zou zijn.

    Don't get me wrong, UT99 was prima hoor, maar we zijn gewoon 9 jaar verder, en dan zit ik echt niet meer te wachten op een dergelijk spel.

    UT3 is overigens VEEL te leeg op interent, talloze servers, meer dan 90% is gewoon leeg...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_56324402
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    En toch denk ik dat het voornamelijk nostalgische gevoelens zijn, net als de CS community nog immer speelt met zijn oogkleppen op omdat het zo'n geweeeeldig spel zou zijn.

    Don't get me wrong, UT99 was prima hoor, maar we zijn gewoon 9 jaar verder, en dan zit ik echt niet meer te wachten op een dergelijk spel.

    UT3 is overigens VEEL te leeg op interent, talloze servers, meer dan 90% is gewoon leeg...
    Kijk, ik heb counterstrike gespeeld toen het gewoon nog puur een mod was net als elke andere mod, toen maar een handje het maar speelde. Ook de welbekende 1.6 heb ik uren lang gespeeld, maar toch speel ik sinds dat cs : source uit is nooit meer een oudere versie. Ik vind Source gewoon duidelijk leuker!

    Met UT3 vind ik het gewoon jammer dat het niet het gevoel geeft wat bijvoorbeeld Source wel tov 1.6 gaf. Ik speel momenteel UT99 niet meer en zal dit ook niet meer doen, maar ik zit gewoon te wachten op een snelle nieuwe shooter die mij wel vanaf het begin gaat boeien en dat is jammer genoeg UT3 niet.
    pi_56338664
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 14:22 schreef BaaiBaai het volgende:
    Ik heb ff een vraag over of mijn pctje dit nog aan kan, ik heb namelijk niet heel veel verstand betreffende de onderdelen en de snelhed daarvan:

    1 gig ram
    Geforce 6800 gt 256 ram
    AMD 64 3200+
    Hardeschijfruimte genoeg.
    Windows XP

    Draait dit voor geen meter, of kan ik het spelen, maar ziet het er niet meer uit??
    Je kan het wel spelen hoor. Ik heb precies de zelfde computer maar dan met 512MB RAM. En de demo speelde ik tussen Low en Mid. Dus dat moet wel lukken...
      maandag 7 april 2008 @ 11:30:12 #225
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_57885702
    Ligt het aan mij of is de game gewoon uitermate instabiel?

    Ik moet steeds een verse reboot doen om het spel te kunnen starten, en anders crasht ie domweg na de reclamefilmpjes van Nvidia en Intel...

    Toch jamme van zo'n topgame (want als het draait, dan draait ie goed) met bijna oneindige mod-mogelijkheden...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_57908446
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef McGilles het volgende:

    [..]

    Kijk, ik heb counterstrike gespeeld toen het gewoon nog puur een mod was net als elke andere mod, toen maar een handje het maar speelde. Ook de welbekende 1.6 heb ik uren lang gespeeld, maar toch speel ik sinds dat cs : source uit is nooit meer een oudere versie. Ik vind Source gewoon duidelijk leuker!

    Met UT3 vind ik het gewoon jammer dat het niet het gevoel geeft wat bijvoorbeeld Source wel tov 1.6 gaf. Ik speel momenteel UT99 niet meer en zal dit ook niet meer doen, maar ik zit gewoon te wachten op een snelle nieuwe shooter die mij wel vanaf het begin gaat boeien en dat is jammer genoeg UT3 niet.
    mango was het toch? wist niet dat jij deze game ook had!

    maar hoe zit het eigenlijk met de servers available. Ik zit te twijfelen om dit spel op steam te kopen en omdat ik toch nog wat dataverkeer over heb op mijn colobak zou ik ook wel een gameserver willen hosten. tenminste.. als d'r interesse is!

    [ Bericht 1% gewijzigd door Ericjuh op 08-04-2008 13:22:52 ]
    Dit keer zonder signature
    pi_57909367
    VOlgens mij is het aardig dood... tenminste, ik hield het 3 weken uit maar er kwam geen verbetering - nu heb ik hem al een tijdje niet op mijn computer..
    pi_57911956
    mmm ais het een gebrek aan (goede) server of een gebrek aan spelers?
    Dit keer zonder signature
      dinsdag 8 april 2008 @ 18:55:39 #229
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_57915749
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Ericjuh het volgende:
    mmm ais het een gebrek aan (goede) server of een gebrek aan spelers?
    Als jij van een gebrek aan goede servers een overschot aan lege maakt, maakt het niet uit.

    Epic shot and missed. Gameplay is aardig in orde, maar voor een game die een jaar lang uitgesteld is, is het resultaat in de details gewoon embarmelijk. (ik mis een gameplaymode, opties om zelf een server te kunnen draaien (listen) en een gebrekkige mod-support die wel beloofd/bewezen was met de vorige UT...)
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_57915830
    ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


    maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:25:58 #231
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_57917705
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    ik speel vaker ut 2004 online dan ut3, maar multiplayer gameplay = top.


    maar jammer genoeg heeft epic toegegeven dat ut3 een flop is, athans, dat las ik ergens.
    Nou, Epic ging net als het jongetje met de mooie skelter waarvan de ketting er steeds afliep met de vinger wijzen naar andere oorzaken dan onderhoud; Die andere jongens met iets mindere skelters hadden wel functioneel speelgoed, en dat lag dan weer aan de aandacht.

    Nee, Epic gaf de schuld aan alles behalve zichzelf, terwijl ze hun grootste fanbase deze iteratie gewoon verwaarloosd hebben.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_57922959
    Erg jammer, ik heb er eigenlijk wel spijt van dat ik hem heb gehaald. Ben een grote UT fan maar en had verwacht dat het wel zou meevallen met de hoeveelheid servers/spelers online. Maar toen ik voor het eerst online ging schrok ik wel, iets van 5 bemande deathmatch servers en dan nog eens niet allemaal met fatsoenlijke ping. Echt jammer voor zo'n grote franchise als UT. Hopelijk komt er nog eens een keer een goede online multiplayer shooter uit met fast paced actie want daar zit ik wel een beetje op te 'wachten'.
    pi_58402228
    Inderdaad erg jammer dat het blijkbaar weinig online gespeeld wordt, wilde hem nl. gaan halen nu dat ik mn nieuwe system specs heb draaien (xxodd )

    Heb zojuist de demo gespeeld op max. settings en ik moet zeggen, vin deze veel lekkerder wegspelen dan UT2004

    Misschien moeten we anders een keer een avondje afspreken (?)

    Edit: goeie site voor ut3 server tracker (gehele wereld)

    [ Bericht 11% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 30-04-2008 20:04:52 ]
    pi_58419954
    quote:
    25 servers met spelers erop, zelfs oldskool favorite Sof II heeft na 6 jaar nog ongeveer 4 keer zoveel servers....
      donderdag 1 mei 2008 @ 22:00:44 #235
    72602 Oo-blackgirl-oO
    Fade to Purple
    pi_58424339
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

    [..]

    25 servers met spelers erop, zelfs oldskool favorite Sof II heeft na 6 jaar nog ongeveer 4 keer zoveel servers....
    Het spel ligt dan ook pas 5 maanden in de winkel, oldskool favorite Sof II heeft er 6 jaar over gedaan, gewoon kwestie van tijd dus

    UT 3 (ik heb m vandaag gekocht) is eigenlijk UT 99 in een veel beter jasje. Kan niet wachten tot hier FUNNEL maps voor worden gemaakt
    pi_58425283
    Voor mods is helaas een actieve community een vereiste. Ik heb het spel sinds feb al niet meer aangeraakt.
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
      zaterdag 3 mei 2008 @ 22:23:08 #237
    72602 Oo-blackgirl-oO
    Fade to Purple
    pi_58461754
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 22:44 schreef switchboy het volgende:
    Voor mods is helaas een actieve community een vereiste. Ik heb het spel sinds feb al niet meer aangeraakt.
    Ik las in magazine "Playstation 3" dat er anders al zeer veel mods beschikbaar waren en dat het aantal nu snel groeit.

    Heb het zojuist weer gespeeld en k vind het echt een gaaf spel, zoals ik al eerder zei: precies UT99 maar dan in een veel beter jasje.

    Niet meer van die felle baby kleuren, achterlijk uitziende monsters als tegenstanders en geluiden/stemmen that made no point als in UT2004. Wat wel jammer is aan UT3 is dat er geen donkere vrouwelijke bots in zitten waar je uit kunt kiezen
    pi_60864463
    Hoeveel mensen hier spelen Warfare?

    Heb het sinds een maand ontdekt en ben mega verslaafd aan het worden
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:46:28 #239
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_60864954
    Ik speel het al tijden niet meer, zeker sinds ik CoD4 heb gekocht

    Wel is er onlangs weer een flinke patch uitgebracht.


    Patch updates Unreal Tournament 3 and includes bug fixes, AI improvements, UI enhancements and much more.

    Download the Unreal Tournament 3 v1.03 Patch (257 MB)

    Click continue for complete patch notes.
    Unreal Tournament III v1.03 Patch Notes:

    Gameplay:

    - Fixed overlay mesh showing up on hidden sniper rifle when un-zoomed.
    - UTGame.bNoCustomCharacters is now globalconfig.
    - Now hear own auto-taunts.
    - Fix for Liandri bots riding high in vehicles.
    - Fixed mutators disappearing between matches.
    - Fixed up PC DLC screenshots and player counts.
    - Vipers can no longer be driven around underwater if entered while underwater - they pop up out of the water, even if deep in it.
    - Fixed announcements not playing properly in WAR-MarketDistrict during the campaign.
    - Fixed manta crouch exploit.
    - Fixed loaded RL switching away before releasing load on net clients.
    - Fixed occasionally getting stuck when getting up from ragdoll.
    - Fixed ending zoom when go into feign death.
    - Fixed giving proper stats credit for translocator telefrags.
    - Fixed giving proper suicide stat credit for certain environmental suicides.
    - Fixed Hoverboard foot placement when watching other client get on.
    - Improved the turret controls on the rail turret with analog controller.
    - Fixed friendly fire mutator showing up as option for Duel.
    - Fixed bug where second enforcer wouldn't show up if picked up while switching to enforcer.
    - Fixed shock/instagib beams which were grabbed from emitter pool sometimes incorrectly having DPG_Foreground set.
    - Fixed "missing required file for demo playback" error message.
    - Fixed redeemer explosion on client when shot down.
    - Fixed big head mutator head scaling popping out at distance.
    - End the match right away in duel if a player leaves.
    - Fixed not getting kismet node destroyed event when node captured by orb.
    - Fixed effect showing up for disabled weapon lockers.
    - Don't modify power core damage caused by kismet.
    - Fixed scavenger legs disappearing in kill volumes.
    - Deployables can no longer be deployed onto hover/flying vehicles.
    - Fixed Hoverboard script warnings and possible crash if hoverboard fails to spawn.
    - Fixed impact hammer impact camera shake for low gore clients.

    Engine/Rendering:

    - Added motion blur menu option for PC (defaults to off).
    - Fixed zero extent collision bug in octree code (finding nodes in Z axis).
    - LOD Hysteresis / LOD Decision making bug fix.
    - Fixed default mesh not having proper LOD settings.
    - Fixed rare darkwalker physics crash.

    User Interface:

    - Added player name list to server browser.
    - Added midgame map voting, with serverside config options in UTGame.ini:
    - bMidGameMapVoting: Enables/Disables midgame map voting
    - MapVotePercentage: The percentage of votes required to initiate a map switch, counts down based upon VoteDuration;
    - NOTE: When VoteDuration=0, votes for a single map must exceed this percentage, but when VoteDuration is not 0, the number of players voting must exceed this percentage
    - MinMapVotes: The minimum number of players that must vote in order to initiate a map switch.
    - InitialVoteDelay: Delays the enabling of map voting for this many seconds
    - Fixed History being saved for servers joined via cmdline and console.
    - Fixed leading vote count indicator when map voting underway.
    - Don't show muted talking player portraits on HUD.
    - Simple crosshair tweaks.
    - Added the number of files left to download to the package downloading message.
    - Fixed Krall portrait.
    - Fixed clipping vehicle HUD beacon when not visible.
    - Fixed endgame timer so that it isn't affected by changes in game speed (also fixes vote timer)
    - Fixed SPMA deploy icon offset.

    Networking:

    - Always sort relevant actors by priority. Should fix the weird actors/properties never getting replicated issues.
    - Fixed gibs not showing for clients of listen server if the gibbed player wasn't visible to the server player.
    - Fixed gibs not showing for clients of low-gore listen server.
    - New dynamic netspeed adjustment system for listen servers. Improves network performance for listen servers which typically have limited upstream bandwidth by dividing available bandwidth between clients. Configurable through new properties in UTGame.ini:
    - TotalNetBandwidth=32000 (total upstream bandwidth to be apportioned)
    - MaxDynamicBandwidth=7000
    - MinDynamicBandwidth=4000
    - Fixed "you have lost the match" messages to spectators at end of duel match.
    - Fixed cases where GameSettings cache in the GameInfo wasn't properly getting NULL'd out on DestroyOnlineGame().
    - HTTP redirect with compression now falls back to the uncompressed case if the compressed file could not be found.
    - Fixed erroneous "connection failed" error when performing non-seamless travelling.
    - Fixed hoverboard link failure sound playing in the world and being replicated.
    - Fixed low gore clients seeing gibbed players as headless if playing on full gore server.
    - Increased tracked turret net priority.
    - Fixed Hoverboard networking replication issues (hoverboard now smoother in net games).
    - Fixed network vulnerability.

    Server administration:

    - UWeb fixes for WebAdmin.
    - Fixed downloaded cooked maps not being loaded correctly in some cases when requested by the server at initial connect time.
    - Fixed net object count problem when using the conformed/cooked audio packages in PS3ModTools. Fixes some networking issues for custom maps.
    - Final fix for packagemap problem with going from DLC -> RTM maps.
    - Fixed properly showing number of players needed for match to start when minplayers is set and bots are enabled on the server.
    - Fixed bug with PlayerID being reused for bots after a seamless travel.

    Mod support:

    - Added support for Interactions to have a PostRender call (to render to canvas).
    - Added support for Interactions to have exec functions be called on them.
    - Added cut/copy/paste support to the console.
    - Added Deproject() to canvas.
    - Fixed base InventoryManager implementation of GetWeaponRatingFor().
    - Fixed crash when placing a new UINumericEditBox in UI editor.
    - Fix for custom factions in the UI.
    - Added optional flag for ScriptedTextures to skip next clear so that a ScriptedTexture client doesn't need to draw every texel of the ST every update.
    - Added support for -mod commandline option so that a TC mod can have a .ini file "sandbox" - where they can have new content paths, new startup maps, etc..
    - Improved system for getting camera death effect.
    - Implemented fix from Aegia for an NxFluid crash.
    - Fixed beams not rendering in Cascade.
    - Fixed crash when updating a UIPrefab.

    Map specific:

    - Fixed CTF-Searchlight black boxes before match starts.
    - Fixed CTF-Searchlight search lights.
    - Fixed CTF-Hydrosis collision issues.
    - Fixed DM-Morbias collision issues.
    - Fixed collision issue in DM-Deck.

    AI improvements:

    - Fixed bots not using link gun beam on enemies.
    - Better bot celebration management.
    - Fixed bots doing multiple end of match celebration taunts.
    - Improved impact hammer AI.
    - Improved darkwalker AI support for crouching under obstacles.
    - Improved bot hoverboard AI.
    - Fixed bots sometimes not picking up flags/orbs they dropped.
    - Fixed bots never spawning in if initially not enough playerstarts

    Official Unreal Tournament 3 Site: www.unrealtournament3.com
    Worthplaying: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54736
    UT-Fun.de: http://ut-fun.de/download.php?view.185
    Beyond Unreal: http://download.beyondunreal.com/fil.../ut3patch3.exe
    UT-X: http://www.ut-x.net/View-document-de...Patch-1.3.html
    Geektips: http://nuky.geektips.org/UT3/UT3Patch3.exe
    k-files.de: http://www.k-files.de/download.php?s...ails&dlid=8595
    UT Zone: http://www.utzone.de/include.php?pat...contentid=7108
    Say Unkle: http://www.sayunkle.com/UT3files/ut3patch3.exe
    Internode: http://games.internode.on.net/fileli...edetails=19853
    Patches-Scrolls: http://www.patches-scrolls.de/unreal_tournament3.php
    UT Instagib: http://www.ut-instagib.de/downloads/...=download&id=8
    Multiplay: http://www.fileplay.net/file/3707

    [ Bericht 48% gewijzigd door Elegy op 15-08-2008 21:54:39 ]
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_75806152
    Schopje.
    Wordt dit nog een beetje gespeeld op FOK!? Heb jaren geleden veel UT gespeeld en ben kort geleden begonnen met UT3 omdat ik een nieuwe PC heb gekocht. Speel voornamelijk instagib eik. Hoe is het met het UT enthousiasme op FOK!?
    pi_75806444
    Keb hem toen gekocht op steam toen hij 8 euro was. Paar keer gedaan en was wel leuk. Nu wou ik hem vorige week opstarten en elke server die ik join is leeg (tenminste de 4 a 5 server die ik joinde). terwijl de serverbrowser toch echt aangeeft dat er mensen op zitten.

    dus na 10 min. klote maar weer afgesloten.. nu een fail game dus.
    Dit keer zonder signature
      zaterdag 19 december 2009 @ 16:24:10 #242
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_75806605
    Mjah, die bug vind ik ook onverkoopbaar: een bevolkte server wordt aangegeven, blijkt ie vol te zitten met bots

    Jammer, want de engine zelf had mijn hart toch sneller kunnen laten kloppen. Het wachten is nu op modwerk op basis van de UDK.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_75806700
    Ja ik heb hem ook voor iets van 7 euro gekocht inderdaad. Gewoon ergens besteld op internet.

    Die lege servers waar je op doelt, staat er dan een + voor in de serverbrowser? Dat zijn namelijk bots. Ik speel zelf vaak op dezelfde servers en ik ken inmiddels ook wat mensen die daar vaak spelen, dus meestal is er wel een potje te spelen.
    pi_75806748
    quote:
    Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
    Mjah, die bug vind ik ook onverkoopbaar: een bevolkte server wordt aangegeven, blijkt ie vol te zitten met bots

    Jammer, want de engine zelf had mijn hart toch sneller kunnen laten kloppen. Het wachten is nu op modwerk op basis van de UDK.
    Is dat een bug? Het verschil is toch wel duidelijk te zien: +3/10 betekent een server die leeg is, maar waar wel 3 bots zitten. 4+3/10 betekent 4 echte spelers en 3 bots. Maar ben het wel met je eens dat het een beetje irritant is.

    Wat is UDK? Ik ben er een tijdje uit geweest.
    pi_75806774
    quote:
    Op zaterdag 19 december 2009 16:27 schreef Thomas B. het volgende:
    Ja ik heb hem ook voor iets van 7 euro gekocht inderdaad. Gewoon ergens besteld op internet.

    Die lege servers waar je op doelt, staat er dan een + voor in de serverbrowser? Dat zijn namelijk bots. Ik speel zelf vaak op dezelfde servers en ik ken inmiddels ook wat mensen die daar vaak spelen, dus meestal is er wel een potje te spelen.
    Moet eerlijk zeggen dat ik me te weinig in de game heb verdiept. Weet zelfs niet wat de meest aantrekkelijkste gamemodes zijn (er zijn d'r zoveel...). En welke server speel jij meestal dan? zal ik daar eens checken.
    Dit keer zonder signature
    pi_75806874
    Ik speel meestal op een paar vaste DM/TDM insta servers. Soms ook in een priveserver als ik uitgenodigd word. Maar de meesten vind ik gewoon via de serverbrowser. Kan straks wel even een paar ip's opzoeken.
      zaterdag 19 december 2009 @ 18:44:39 #247
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_75810872
    quote:
    Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef Thomas B. het volgende:

    [..]

    Is dat een bug? Het verschil is toch wel duidelijk te zien: +3/10 betekent een server die leeg is, maar waar wel 3 bots zitten. 4+3/10 betekent 4 echte spelers en 3 bots. Maar ben het wel met je eens dat het een beetje irritant is.

    Wat is UDK? Ik ben er een tijdje uit geweest.
    Werkelijk nooit op gelet, maar het is ook niet zo 1-2-3 zichtbaar dat het bots betreft...

    UDK is de Unreal Development Kit, waarmee je anno nu gewoon volledige beschikking hebt over de Unreal Engine, waarmee je gratis games kunt ontwikkelen/proberen. Bevalt het en wil je je product alsnog uitbrengen, dan ben je genoodzaakt een licentie te nemen
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      Moderator / Redactie FP dinsdag 29 december 2009 @ 15:35:22 #248
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_76183084
    Zo, ik heb hem nu ook gekocht, lag voor 6,99 bij de Intertoys
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
      Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2010 @ 11:16:51 #249
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_76473933
    Wel zuur dat ik online gewoon een dikke 3 sec lag heb
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
      woensdag 6 januari 2010 @ 13:14:16 #250
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_76478971
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Wel zuur dat ik online gewoon een dikke 3 sec lag heb
    Heb je de titanpack en nieuwe patch al overheen geflikkerd?

    http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=703041
    *Hosselcopter*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')