Oo dan kan ik misschien eindelijk ook eens iets meer over die speler te weten komen! Als ik thuis ben maar ff de videorecorder instellen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
Overigens vanavond 22.30 uur Ned 2 in het sportjournaal een portret van Luce Toni.
Weet niet wat ze exact laten zien maar voor veel mensen is deze spits toch vrijwel uit het niets ineens gekomen, dus hopelijk niet alleen beelden van de afgelopen 2 maanden maar ook wel van wat verder terug voor een goed beeld.
Thnx voor de tip. Eens kijken of ze er wat van gemaakt hebben..quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
Overigens vanavond 22.30 uur Ned 2 in het sportjournaal een portret van Luce Toni.
Weet niet wat ze exact laten zien maar voor veel mensen is deze spits toch vrijwel uit het niets ineens gekomen, dus hopelijk niet alleen beelden van de afgelopen 2 maanden maar ook wel van wat verder terug voor een goed beeld.
Ik leerde hem kennen in de tijd dat hij voor Brescia speelde en Roberto Baggio daar ook nog actief was, zijn overgang naar Palermo vond ik destijds vreemd, maar het heeft goed uitgepakt. Fiorentina heeft goed gedaan, door Luca Toni te kopen, samen met Valeri Bojinov een superduo voorin! Vanavond even opnemen dan maar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Adriano weer niet nodig is.
En Cristiano is een nuttige speler en 1 van mijn favorieten.. jammer van de blessure.
ZOmeteen dat van Luca Toni op tv
quote:Udinese face Iaquinta law suit
Udinese could be sued for 'illegally' freezing Vincenzo Iaquinta out of the squad, claim the Italian Players’ Association.
“Udinese’s behaviour is illegal,” slammed AIC President Sergio Campana. “The FIGC is starting an investigation and we have already prepared to face this issue in the next Federal meeting.”
The Stadio Friuli side has locked Iaquinta out of the first team as punishment for his refusal to sign a contract extension. The striker’s current deal does not expire until 2007, but the club insists it will sell him as soon as the transfer window opens up in January.
“I can certainly say that a club cannot ban a player from undertaking his work in competitive football in order to convince him to sign a new contract,” added AIC Chief Campana. “It is an illegal tactic under both regular contract laws and the rules of the Sports justice system.”
It is a decision that has split Italian sport in two, from those coming out in favour of Iaquinta and those who agree with Udinese’s actions.
It seems that Serse Cosmi is also undecided on what to think of the issue, as Iaquinta has been excluded from the side set to face Reggina this evening and will probably skip Tuesday’s Champions League visit to Barcelona.
“Everyone has given their opinion on Iaquinta’s situation – all except me. I am the only Coach here who has been damaged by this and I don’t want to talk about it, even if you know that I am in line with the club’s position,” he told the Gazzetta dello Sport.
Ik vind David Endt een ontzettende eikel...quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
Mooie column van onze vriend David Endt over Luca Toni ook, vandaag in AD Sportwereld. Zijn vrouw heeft hem behouden voor het voetbal.
Dan moet ik daar ook een wachtwoord aanvragen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef DIGGER het volgende:
Plaats hem ff voor de mensen die geen toegang hebben tot de AD site MM
Van 0-2 naar 4-2, nu op tien punten uit vijf wedstrijden en vijfde in de Serie A, boven AS.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Lazio - Palermo 4-2 (Rocchi 2, Pandev, Manfredini; González, Caracciolo)
Het was indd niet veel van onze kant. Als volgend weekend Livorno maar even op z'n plaats wordt gezet..quote:Op zondag 25 september 2005 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
jajaja
Mooie overwinning.
Had alleen makkelijk 4-0 kunnen worden
Ponden dan wellicht?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ergens anders lees ik 8 miljoen.
Waarom is het slecht wat hij doet? Het is niet dat die z'n contract niet wil verlengen omdat ie komende zomer weggaat voor nop, hij heeft gewoon nog bijna 2 jaar aan contractsduur staan hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het slecht wat hij nu doet..
Ik hoop best wel dat hij faalt ergens anders , want Udinese is gewoon een prima club voor hem !
Ik zat even verkeerd ik dacht dat hij zelf niet voor de club wilde uitkomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom is het slecht wat hij doet? Het is niet dat die z'n contract niet wil verlengen omdat ie komende zomer weggaat voor nop, hij heeft gewoon nog bijna 2 jaar aan contractsduur staan hoor.
Het is toch belachelijk dat een club zich dan zo opstelt?
quote:Iaquinta pens new Udinese deal
The Vincenzo Iaquinta saga has come to an end after the player extended his Udinese contract until 2009.
Iaquinta has been at war with the Bianconeri for the past two weeks for initially rejecting to renew his deal, which previously expired in 2007.
The Italian international was frozen out of the squad as a consequence, with a January sale looking increasingly likely.
However, after being reintegrated into the squad on Wednesday, the 26-year-old has now put pen to paper on a new agreement.
"The situation has been resolved with satisfaction from both sides," stated club patron Giampaolo Pozzo.
The former Pescara attacker has also secured himself a healthy pay rise, seeing as he will now net almost £900,000 a season – more than doubling his previous wage.
Nevertheless, whispers suggest that the Azzurri squad regular will still be sold in the New Year.
The club are ready to cash in on him if they receive an offer of around £8m for the powerful target man.
Barcelona failed in an approach for him last January, while Fiorentina, Roma, Juventus and Milan have also been linked with his services.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |