abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30848511
Trezeguet is veel meer de killer, Alex moet het meer hebben van standaard situaties, Zlatan goocheld nog te veel, is nog te weinig die pure killer die een Top-spits moet zijn.

Overigens vanavond 22.30 uur Ned 2 in het sportjournaal een portret van Luce Toni.
Weet niet wat ze exact laten zien maar voor veel mensen is deze spits toch vrijwel uit het niets ineens gekomen, dus hopelijk niet alleen beelden van de afgelopen 2 maanden maar ook wel van wat verder terug voor een goed beeld.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:06:42 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30852192
Ik hoop wel dat Angelo Peruzzi eerste doelman blijft, wordt. Eerste doelpunt van Sheva was onhoudbaar, maar bij de tweede ging Matteo Sereni niet vrijuit. Toch zonde, als het 1-0 blijft, speel je toch een hele andere wedstrijd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30852266
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
Overigens vanavond 22.30 uur Ned 2 in het sportjournaal een portret van Luce Toni.
Weet niet wat ze exact laten zien maar voor veel mensen is deze spits toch vrijwel uit het niets ineens gekomen, dus hopelijk niet alleen beelden van de afgelopen 2 maanden maar ook wel van wat verder terug voor een goed beeld.
Oo dan kan ik misschien eindelijk ook eens iets meer over die speler te weten komen! Als ik thuis ben maar ff de videorecorder instellen...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30853431
quote:

Thnx voor de tip. Eens kijken of ze er wat van gemaakt hebben..
pi_30853570
Zal wel een gesprek met hem zijn, zoals ze dat wel vaker bij het SJ met spelers doen.
That's all folks!
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:19:20 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30854172
quote:
Ik leerde hem kennen in de tijd dat hij voor Brescia speelde en Roberto Baggio daar ook nog actief was, zijn overgang naar Palermo vond ik destijds vreemd, maar het heeft goed uitgepakt. Fiorentina heeft goed gedaan, door Luca Toni te kopen, samen met Valeri Bojinov een superduo voorin! Vanavond even opnemen dan maar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30859823
Luca Toni goeie speler die opeens echt tot zijn bloei is gekomen !
WIl ik vanavond wel eens zien
pi_30861346
Nou opeens.... 30 Goals in de Serie B is al een heuse karrevracht, 20 vorig seizoen ook al, hij speelt al heel lang erg goed, alleen niet voor een hele grote, in het oog springende club.

Dan krijg je, om het te vergelijken, altijd het idee van "Bij Heerenveen doet ie het best goed, maar kan ie ook het echte grote werk aan".

En dat beantwoordt Toni met een volmondig ja door middel van z'n voeten. En met Bojinov naast hem die nog erg jong is en dus ook veel van Toni kan leren, heeft Fiorentina nu een heel goed spitsenkoppel, maar voor de toekomst ook.

Ik kom trouwens net van de tel. af met FIPA, een grote jachtbouwer in Italie, waarvan m'n contactpersoon ook groot Luca Toni fan is
pi_30866743
Ik kende Luca van zijn begintijd bij Vicenza, toen ie volgens mij met Pasquale Luiso samen speelde.

Hij was in 2001 al clubtopscorer van Vicenza in de Serie A met 8 goals, samen met Kallon.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30870475
Wat korte nieuwtjes:

- Juve speelt tegen Parma met iig Mutu in de basis, aldus Capello, maar de halve verdediging is geblesseerd (Kovac, Birindelli, Thuram, Zebina, Pessotto).

- Zul je altijd zien, is Javier Zanetti al een tijdje geblesseerd out, komt Cristiano heb vergezellen in de lappenmand, die speelt ook de komende 4 weken niet ivm liesproblemen.

- Iaquinta zit ook niet bij de selectie voor Reggina uit en ondertussen is er een lekkere media oorlog bezig, waarbij van de buitenstaanders eigenlijk niemand Udinese begrijpt.

- Cufre voor Roma waarschijnlijk 3 maanden out, problemen met lies en dijbeen.

- Nonda maakt zich populair bij Roma door in een interview aan te geven destijds Juve afgewezen te hebben om bij Roma te spelen.

- Zonder te spelen is Genoa nu toch 3 punten rijker, in een beroep werd de papieren 3-0 nederlaag bij Ravenna, een wedstrijd die op het veld met 1-3 gewonnen werd, teruggedraaid daar het hof oordeelde dat Ghomsi, die een schorsing nog had staan vanuit het jeugdelftal van Salernitana in de Serie B vorig jaar, niet geldig was in de Serie C.

Grootste kraker dit weekend: Inter - Fiorentina (Avondwedstrijd zondag).
Vermoedelijke opstellingen:
Inter: Julio Cesar; Cordoba, Materazzi, Samuel, Favalli; Figo, Cambiasso, Veron, Stankovic; Cruz, Martins
Fiorentina: Frey; Ujfalusi, Gamberini, Dainelli, Pancaro; Brocchi, Donadel, Pazienza, Fiore; Bojinov, Toni

Reggina - Udinese is zaterdag 18.00 uur, Parma - Juve zaterdag 20.30 uur, de rest zondag op het vaste tijdstip van 15.00 uur.
pi_30872218
Ik hoop dat Adriano weer niet nodig is.
En Cristiano is een nuttige speler en 1 van mijn favorieten.. jammer van de blessure.

ZOmeteen dat van Luca Toni op tv
pi_30873621
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Adriano weer niet nodig is.
En Cristiano is een nuttige speler en 1 van mijn favorieten.. jammer van de blessure.

ZOmeteen dat van Luca Toni op tv
Toni
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30874174
Leuk stukje
pi_30882180
Mooie column van onze vriend David Endt over Luca Toni ook, vandaag in AD Sportwereld. Zijn vrouw heeft hem behouden voor het voetbal.
www.thuisuiteten.nl
pi_30884608
Plaats hem ff voor de mensen die geen toegang hebben tot de AD site MM
pi_30884699
quote:
Udinese face Iaquinta law suit

Udinese could be sued for 'illegally' freezing Vincenzo Iaquinta out of the squad, claim the Italian Players’ Association.

“Udinese’s behaviour is illegal,” slammed AIC President Sergio Campana. “The FIGC is starting an investigation and we have already prepared to face this issue in the next Federal meeting.”

The Stadio Friuli side has locked Iaquinta out of the first team as punishment for his refusal to sign a contract extension. The striker’s current deal does not expire until 2007, but the club insists it will sell him as soon as the transfer window opens up in January.

“I can certainly say that a club cannot ban a player from undertaking his work in competitive football in order to convince him to sign a new contract,” added AIC Chief Campana. “It is an illegal tactic under both regular contract laws and the rules of the Sports justice system.”

It is a decision that has split Italian sport in two, from those coming out in favour of Iaquinta and those who agree with Udinese’s actions.

It seems that Serse Cosmi is also undecided on what to think of the issue, as Iaquinta has been excluded from the side set to face Reggina this evening and will probably skip Tuesday’s Champions League visit to Barcelona.

“Everyone has given their opinion on Iaquinta’s situation – all except me. I am the only Coach here who has been damaged by this and I don’t want to talk about it, even if you know that I am in line with the club’s position,” he told the Gazzetta dello Sport.
pi_30885466
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
Mooie column van onze vriend David Endt over Luca Toni ook, vandaag in AD Sportwereld. Zijn vrouw heeft hem behouden voor het voetbal.
Ik vind David Endt een ontzettende eikel...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30894963
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef DIGGER het volgende:
Plaats hem ff voor de mensen die geen toegang hebben tot de AD site MM
Dan moet ik daar ook een wachtwoord aanvragen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30919912
Cagliari - AS Roma 0-0
Empoli - Lecce 1-0 (Pozzi)
Livorno - Ascoli 2-0 (Palladino, Lucarelli (pen); Cudini rood)
Sampdoria - Chievo 1-2 (Flachi; Franceschini, Obinna)
Siena - Messina 4-2 (Locatelli 2, Chiesa 2; Zoro Kpolo, Di Napoli)
Treviso - AC Milan 0-2 (Shevchenko (pen), Gilardino)
Lazio - Palermo 4-2 (Rocchi 2, Pandev, Manfredini; González, Caracciolo)
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 september 2005 @ 19:39:06 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30923805
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Lazio - Palermo 4-2 (Rocchi 2, Pandev, Manfredini; González, Caracciolo)
Van 0-2 naar 4-2, nu op tien punten uit vijf wedstrijden en vijfde in de Serie A, boven AS.
pi_30925479
Inter nu tegen het sterke Fiorentina
pi_30925629
Yes 1-0 hopen dat Inter nu alles dicht kan houden achterin

Martins !

Mooi uitgespeeld doelpunt !

[ Bericht 30% gewijzigd door the_legend_killer op 25-09-2005 22:25:55 ]
pi_30929138
jajaja
Mooie overwinning.

Had alleen makkelijk 4-0 kunnen worden

[ Bericht 21% gewijzigd door the_legend_killer op 25-09-2005 23:28:05 ]
pi_30934492
Vandaag iets hoogst opmerkelijks bij Pistoiese - Napoli.

Zoals ik hier al wel vaker heb aangegeven, sinds de verplichte degradatie van vorig jaar, hangen er bij elke wedstrijd van Napoli spandoeken anti Carraro, de voorzitter van de voetbalbond en dus de gebeten hond.

Met name het enorm grote spandoek "Carraro Infame" met ook een grote foto van hem, valt in het oog en Napoli krijgt al bijna anderhalf seizoen nu na elke wedstrijd hiervoor een rekening gepresenteerd van 3000 euro.

Wat gebeurde er ineens vandaag? De scheidsrechter weigerde te spelen zo lang die doeken er hingen. Aanvoerder Montervino ging de fans nog vragen de doeken te verwijderen, maar deze weigerden.
Na 20 minuten en een steeds vijandelijker wordende sfeer rond het stadion (De Napoli fans hadden zowel 1 korte alss 1 lange zijde in hun bezit en waren dus met veel meer (3500) dan de thuisploeg). koos de scheids toch eieren voor z'n geld en floot de wedstrijd op gang.

Wedstrijd was gewoon kut, Pistoiese scoorde hun 1e seizoenstreffer, Napoli slikte z'n 1e en speelde te slap om meer af te dwingen dan de uiteindelijke 1-1.

En volgens de geruchten dreigt Napoli nu uit het eigen stadion verbannen te gaan worden ivm die spandoeken...
pi_30937992
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
jajaja
Mooie overwinning.

Had alleen makkelijk 4-0 kunnen worden
Het was indd niet veel van onze kant. Als volgend weekend Livorno maar even op z'n plaats wordt gezet..
pi_30938211
Zonde dat Toni niet scoorde tegen Inter.....
en Messina tegen Siena N.B.
pi_30946729
Adriano blijft tot 2010
  maandag 26 september 2005 @ 18:40:20 #278
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30949970
Alleen maar gunstig voor ons

Ze vormen toch wel een bedreiging

[ Bericht 20% gewijzigd door the_legend_killer op 26-09-2005 19:31:03 ]
pi_30959228
Carraro heeft zelfs di Laurentiis een brief geschreven over die spandoeken aan zijn adres, als ie maar niet denkt dat de fans na 45 wedstrijden ineens geen beledigende doeken aan z'n adres meer zullen ophangen

Zondag trouwens derby time: Napoli - Juve Stabia.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:04:07 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30964201
Zondag ook Juventus - Internazionale, maar ook Fiorentina - Livorno en Udinese - Lazio zijn mooie wedstrijden in de zesde speelronde. Zal Adriano de Oude Dame weten te verslaan?
pi_30977389
We zijn de afgelopen keren succesvol tegen Juve geweest.
Ik hoop dat dat zondag weer zo zal zijn !
Zal wel lastig worden
pi_30996273
Udinese wil minimaal 11 miljoen Euro hebben voor Iaquinta.
pi_30996300
Ergens anders lees ik 8 miljoen.
That's all folks!
pi_31002442
Ik vind het slecht wat hij nu doet..
Ik hoop best wel dat hij faalt ergens anders , want Udinese is gewoon een prima club voor hem !
pi_31005796
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ergens anders lees ik 8 miljoen.
Ponden dan wellicht?
pi_31005852
Dat klopt wel ja.
That's all folks!
pi_31005874
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het slecht wat hij nu doet..
Ik hoop best wel dat hij faalt ergens anders , want Udinese is gewoon een prima club voor hem !
Waarom is het slecht wat hij doet? Het is niet dat die z'n contract niet wil verlengen omdat ie komende zomer weggaat voor nop, hij heeft gewoon nog bijna 2 jaar aan contractsduur staan hoor.

Het is toch belachelijk dat een club zich dan zo opstelt?
pi_31006839
Precies, ze verzwakken doelbewust de eigen kern.
www.thuisuiteten.nl
pi_31007127
Ik vind het ook belachelijk dat ze hun topspits er zomaar uitzetten, die gaat vast nog wel voor wat geld weg, zeker als die zo door zou blijven spelen.
Nu maken ze het elkaar alleen heel lastig
pi_31018184

pi_31029568
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Waarom is het slecht wat hij doet? Het is niet dat die z'n contract niet wil verlengen omdat ie komende zomer weggaat voor nop, hij heeft gewoon nog bijna 2 jaar aan contractsduur staan hoor.

Het is toch belachelijk dat een club zich dan zo opstelt?
Ik zat even verkeerd ik dacht dat hij zelf niet voor de club wilde uitkomen. ( hoe ik erop er op kwam weet ik even ook niet )
Dus slecht van de club , maar ze hebben hem weer bij de kern gehaald.
pi_31031910
Iaquinta is inmiddels weer in genade aangenomen, hij gaat z'n contract met een goede instelling uitdienen. Udinese gaat hem niet proberen te verkopen.
That's all folks!
pi_31043369
Maximale capaciteit van San Paulo was de laatste weken 40.000 ivm grote werkzaamheden aan het stadion, is voor zondag gelukkig al weer 55.250, en da's maar goed ook, want Juve Stabia komt al met 6.000 man en Napoli heeft incl. seizoenkaarthouders ook al 40.000 kaarten verkocht.

Dit weekend ook de topmatch in de Serie B tussen de nr's 1 en 2. Dat Atalanta goed zou draaien was wel verwacht, maar dat Mantova de huidige nummer 1 is, had een maand geleden niemand durven voorspellen.
pi_31043946
Ook hier even de vraag.
Ik wil graag het shirt van Fiorentina aan mijn verzameling toevoegen.

Weet iemand waar ik hem kan krijgen ?
Ik heb OV dus reizen is geen probleem
pi_31044181
Meeste sportzaken willen hem toch zeker wel bestellen voor je
pi_31044326
Geen idee.
Bij ons is het meestal van wat in de winkel ligt dat heb je.

Je ziet hier ook bijna niks van Italiaanse clubs.
Juve en Milan dan nog wel , maar de rest is echt lastig.

Maar ik moet binnekort ook eens een kijkje nemen en navragen , maar ik heb uit ervaring te horen gekregen wat in de eerste zin staat.
pi_31055023
Stukje over Diego en dancing with the stars

http://www.tuttonapoli.net/vis.php?idnotizia=12189

En benieuwd of Inter, dat afgelopen jaar 2 keer won, ditmaal Juve minimaal punten af weet te snoepen morgen. Denk allen nog even aan de Serie A toto!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:19:00 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31057305
Redelijk verrassende ontwikkeling in soap Iaquinta:
quote:
Iaquinta pens new Udinese deal

The Vincenzo Iaquinta saga has come to an end after the player extended his Udinese contract until 2009.

Iaquinta has been at war with the Bianconeri for the past two weeks for initially rejecting to renew his deal, which previously expired in 2007.

The Italian international was frozen out of the squad as a consequence, with a January sale looking increasingly likely.

However, after being reintegrated into the squad on Wednesday, the 26-year-old has now put pen to paper on a new agreement.

"The situation has been resolved with satisfaction from both sides," stated club patron Giampaolo Pozzo.

The former Pescara attacker has also secured himself a healthy pay rise, seeing as he will now net almost £900,000 a season – more than doubling his previous wage.

Nevertheless, whispers suggest that the Azzurri squad regular will still be sold in the New Year.

The club are ready to cash in on him if they receive an offer of around £8m for the powerful target man.

Barcelona failed in an approach for him last January, while Fiorentina, Roma, Juventus and Milan have also been linked with his services.
pi_31057433
Zo, dat is zeker verrassend.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')