De 1-1 van Fiore kwam er ook na voorbereidend werk van Toni (hoewel niet geheel zo bedoeld denk ik). Maar bij beide goals idd opmerkelijk hoe goed ie het licaam gebruikt en hoe gemakkelijk ie schiet en altijd weet waar de goal is, ok l doet ie het uit de draai of vanuit hele scherpe hoekquote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef Afunados het volgende:
Fiorentina voetbalt echt lekker vrij. Al erg lang niet meer zo'n goed Fiorentina gezien. Toni is echt een topspits
3-1 van Donadel mocht er ook wezen![]()
Welkom hier! Maar madonna mia, wat een clubs heb je toch in je sig staanquote:Op maandag 19 september 2005 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ben allang blij met de goede seizoenstart van Lazio, maar Milan moet te doen zijn. Als bijvoorbeeld Samp redelijk gemakkelijk weet te winnen, moet Lazio dit ook kunnen. Met een gelijkspel ben ik echter al (meer dan) tevreden.
Ieder zo zijn favorieten!quote:Op maandag 19 september 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welkom hier! Maar madonna mia, wat een clubs heb je toch in je sig staan
Idd, alleen Atletico is OK, de rest is banwaardig als ik daar m'n mening ongecensureerd op los laat.quote:Op maandag 19 september 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoe ontvang je Sky, DIGGER? Ik ga er vanuit dat je gewoon in NL woont?quote:Op zondag 18 september 2005 19:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Milan niet gezien, Samp heeft geen contract met Sky. Juve magertjes, maar wel een mooie free kick van Del Piero. Zlatan en Nedved o.a. misten een paar echt opgelegde kansen.
Sja eigenlijk relatief simpel: Je moet een bankrekening & adres in Italie hebben. Die heb ik met m’n schoonfamilie in overvloed. – kan wel een half dorp opgevenquote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Hoe ontvang je Sky, DIGGER? Ik ga er vanuit dat je gewoon in NL woont?
Gaat alweer lekker….quote:Primo tempo: Napoli-Torres 0-0
Dopo un minuto di recupero termina la prima frazione di gioco tra Napoli e Torres. Partita dominata sin dal primo minuto, e condotta in modo insufficiente dal direttore di gara.
Dopo un minuto di recupero termina la prima frazione di gioco tra Napoli e Torres. Partita dominata dai partenopei sin dal primo minuto di gioco, con gli ospiti che si limitano a chiudere tutti gli spazi e ripartire anche se con pochi calciatori.
Tutt'altro che perfetta la condotta del signor Velotto di Grosseto che ha annullato un primo gol di Calaiò per un presunto fallo di mano, negato un rigore eloquente per una trattenuta ai danni di Romito e, in collaborazione con l'assistente, un secondo gol a Calaiò partito in posizione regolare.
Met Lazio en Atlético is niets mis.quote:Op maandag 19 september 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn van Fiorentina om de CL te halen en ook mooi !quote:Op maandag 19 september 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Wel jammer voor Udinese, omdat Fiorentina een echte concurrent voor plek 4 zal zijn!
Die 1e goal was dus onterecht afgefloten, de 2e dubieus, maar ook een overduidelijke strafschopfout wer dniet gefloten, wat een drama die tyfus scheids.quote:
Ik hoop zelf dat Adriano niet nodig zal zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Goed nieuws voor sommigen: Adriano zou toch kunnen spelen, blessure bleek mee te vallen. (Vermoed wel dat ze voorzichtig zullen zijn en hem op de bank laten beginnen).
En Padova - Genoa gisteravond 1-1, Genoa nu met 1 zege, 2 gelijke spelen en 1 verliespot voorlaatste in de Serie C1A na 4 speelrondes ivm de puntenaftrek.
Veel te bescheiden. Dit jaar Europees voetbal en volgend jaar CL. sim-pel.quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef DIGGER het volgende:
Adriano 2 weken out met een enkelblessure.
En voor de Fiorentina fans: http://www.channel4.com/sport/football_italia/sep19e.html
quote:Udinese heeft topscorer Vincenzo Iaquinta uit de selectie gezet. Het contract van de 25-jarige aanvaller loopt komende zomer af en hij weigert zijn verbintenis te verlengen.
Udinese heeft direct aktie ondernomen en besloten hem uit de selectie te zetten. "Alle belangrijke spelers binnen onze selectie hebben hun vertrouwen in de club getoond door hun verbintenissen te verlengen. Iaquinta echter als enige niet", aldus algemeen directeur Pietro Leonardi op de officiële website van Udinese.
"Ik hoop dat hij zich positiever zal gaan opstellen. Tot zo lang zal de ruimte die hij achterlaat opgevuld worden door mensen die wél vertrouwen hebben in de plannen van de club."
De uitsluiting van Vincenzo Iaquinta komt als een complete verrassing. De Italiaans international scoorde vorige week in het Champions League-duel met Panathinaikos (3-0 winst) alle drie doelpunten.
Yep, Bojinov tegen z'n oude club en ook de Toni Goal-o-meter was weer in beweging.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Fiorentina duwt er effe zo 3 in !
Wordt lastig zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |