abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 16:36:49 #201
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30699288
Op Cagliari-Messina na, staat alles 2-1 danwel 1-2
pi_30699455
De toto deze week kan ik wel vergeten zo te zien...

Milan mag van mij ook gerust winnen als ze even hun best doen...
pi_30699508
Fiorentina ook nog ff op 3-1 zeg, netjes had ik echt niet verwacht
pi_30699655
4-1 nu!!

Fiorentina voetbalt echt lekker vrij. Al erg lang niet meer zo'n goed Fiorentina gezien. Toni is echt een topspits

3-1 van Donadel mocht er ook wezen
  zondag 18 september 2005 @ 16:59:20 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30699948
Milan verloren
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30704046
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef Afunados het volgende:

Fiorentina voetbalt echt lekker vrij. Al erg lang niet meer zo'n goed Fiorentina gezien. Toni is echt een topspits

3-1 van Donadel mocht er ook wezen
De 1-1 van Fiore kwam er ook na voorbereidend werk van Toni (hoewel niet geheel zo bedoeld denk ik). Maar bij beide goals idd opmerkelijk hoe goed ie het licaam gebruikt en hoe gemakkelijk ie schiet en altijd weet waar de goal is, ok l doet ie het uit de draai of vanuit hele scherpe hoek

De 3-1 was wel opmerkelijk vond ik, naar mijn mening werd de 2-2 van Iaquinta onterecht afgekeurd, de verdediging van Fiorentina (Dainelli) tastte gewoon mis, maar de scheids trapte in de plots omvallende Dainelli die deed alsof ie onreglementair geduwd was, terwijl ie eigenlijk gewoon onder de bal door ging.
Direct uit de tegenaanval ontstond de free kick voor de 3-1, waarbij Donadel en Bojinov duidelijk ruzie maakten wie zou nemen.
De pingel voor de 4-2 was dan wel weer een cadeautje voor Udinese, maar een beetje te laat.

Milan niet gezien, Samp heeft geen contract met Sky. Juve magertjes, maar wel een mooie free kick van Del Piero. Zlatan en Nedved o.a. misten een paar echt opgelegde kansen.

Lazio met moeite naar 3-1 met een enorme blunder weer van de scheids die bij 2-1 en het slotoffensief van Treviso een echt ongelooflijk duidelijke schwalbe van Lazio zijde beloonde met een pingel + rood (en daar Treviso al 3 keer gewisseld had was het dus meteen einde wedstrijd).
Stadion was trouwens echt bizar leeg.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30704099
Napoli overigens uitgesteld tot morgen 15.00 uur ivm een onbespeelbaar veld, maar de mede koploper liet vanmiddag 2 punten liggen op Sicilie tegen Acireale, dus op zich geen slechte dag.

En let op, de volgende Serie A speelronde is a.s. WOENSDAG. (met o.a.Milan - Lazio en Udinese - Juve)
pi_30705267
Juve nu alleen aan kop
  maandag 19 september 2005 @ 08:58:45 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30718566
Ik ben allang blij met de goede seizoenstart van Lazio, maar Milan moet te doen zijn. Als bijvoorbeeld Samp redelijk gemakkelijk weet te winnen, moet Lazio dit ook kunnen. Met een gelijkspel ben ik echter al (meer dan) tevreden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30718830
quote:
Op maandag 19 september 2005 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ben allang blij met de goede seizoenstart van Lazio, maar Milan moet te doen zijn. Als bijvoorbeeld Samp redelijk gemakkelijk weet te winnen, moet Lazio dit ook kunnen. Met een gelijkspel ben ik echter al (meer dan) tevreden.
Welkom hier! Maar madonna mia, wat een clubs heb je toch in je sig staan

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 september 2005 @ 09:35:18 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30719040
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ieder zo zijn favorieten!

Julio Ricardo Cruz is overigens ook érg goed bezig, is El Jardinero dan tóch die topper, die hij ooit leek te zijn toen hij bij Feyenoord kwam?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30719637
quote:

[..]

Idd, alleen Atletico is OK, de rest is banwaardig als ik daar m'n mening ongecensureerd op los laat.
  maandag 19 september 2005 @ 10:18:21 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30719830
Eigenlijk hoort ook Club Atlético Boca Juniors er nog bij, ook afgekeurd zeker?
pi_30720173
Boca is altijd OK

pi_30725878
Adriano 2 weken out met een enkelblessure.

En voor de Fiorentina fans: http://www.channel4.com/sport/football_italia/sep19e.html
pi_30725903
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Milan niet gezien, Samp heeft geen contract met Sky. Juve magertjes, maar wel een mooie free kick van Del Piero. Zlatan en Nedved o.a. misten een paar echt opgelegde kansen.
Hoe ontvang je Sky, DIGGER? Ik ga er vanuit dat je gewoon in NL woont?

Ik heb Samp-Milan op een Chinese zender zitten kijken. Was zeer de moeite waard, al blijft het voetbal kijken via de PC niet ideaal. Op het einde krijg ik last van mijn ogen. Ik snap niet dat die Kaladze trouwens het oneindige krediet blijft krijgen. Hij ging weer gruwelijk in de fout bij de 2-1, dit terwijl Nesta dus gewoon op de bank zat. Ik zou altijd opteren voor een centrum Stam-Nesta met Maldini als linksback.

Aanstaande woensdag zijn er wel een aantal leuke wedstrijden weer. Milan zal moeten winnen en Udinese krijgt de Oude Dame op bezoek.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_30726586
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Peter83 het volgende:

[..]

Hoe ontvang je Sky, DIGGER? Ik ga er vanuit dat je gewoon in NL woont?
Sja eigenlijk relatief simpel: Je moet een bankrekening & adres in Italie hebben. Die heb ik met m’n schoonfamilie in overvloed. – kan wel een half dorp opgeven

Abonnement wordt van de Italiaanse rekening afgeschreven, Correspondentie verloopt via dat adres, maar alles wordt dus gewoon daarvandaan doorgesluisd hier heen. (Decoder, Smartcard), dat regelen een aantal ooms. Bovendien komen wij/m’n schoonfamilie al dan niet gezamenlijk zeker 3, 4 keer per jaar naar Italie.

Er zijn schotelboeren die je hiermee helpen, die regelen zelf via contacten een adresje voor je in het buitenland waarlangs alle correspondentie loopt – maar je betaald hier wel voor uiteraard.
Echter, ik weet niet of er zijn die dit met Italie/SKY Italia doen, maar wel met de Engelse SKY. Zie bv. http://www.msat.nl/ (Zoeken op SKY DIGITAL).
Dit is 1 van de grootste, meest gerenommeerde schotelboeren van NL en zij maken iig gebruik van Engelse adressen om klanten hier het Engelse SKY aan te kunnen bieden (als je niet zelf een adresje in de UK hebt)

Wellicht dat zij je kunnen helpen aan info hoe als Nederlander zonder bankrekening/connecties met Italie toch aan SKY Italia te komen?
Anders zou ik het niet weten, maar misschien anderen hier wel: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php
pi_30728684
quote:
Primo tempo: Napoli-Torres 0-0
Dopo un minuto di recupero termina la prima frazione di gioco tra Napoli e Torres. Partita dominata sin dal primo minuto, e condotta in modo insufficiente dal direttore di gara.

Dopo un minuto di recupero termina la prima frazione di gioco tra Napoli e Torres. Partita dominata dai partenopei sin dal primo minuto di gioco, con gli ospiti che si limitano a chiudere tutti gli spazi e ripartire anche se con pochi calciatori.

Tutt'altro che perfetta la condotta del signor Velotto di Grosseto che ha annullato un primo gol di Calaiò per un presunto fallo di mano, negato un rigore eloquente per una trattenuta ai danni di Romito e, in collaborazione con l'assistente, un secondo gol a Calaiò partito in posizione regolare.
Gaat alweer lekker….
pi_30728863
quote:

[..]

Met Lazio en Atlético is niets mis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30735557
Wel jammer voor Udinese, omdat Fiorentina een echte concurrent voor plek 4 zal zijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30735611
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Gaat alweer lekker….
pi_30737159
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Wel jammer voor Udinese, omdat Fiorentina een echte concurrent voor plek 4 zal zijn!
Zou wel knap zijn van Fiorentina om de CL te halen en ook mooi !
pi_30748638
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef ASroma het volgende:

[..]

Die 1e goal was dus onterecht afgefloten, de 2e dubieus, maar ook een overduidelijke strafschopfout wer dniet gefloten, wat een drama die tyfus scheids.
En die slagers van Sassari Torres presteerden het om meer dan 45 overtredingen te maken
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:57:24 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30751868
Mooie wedstrijden deze week:

Ascoli - Siena
Chievo - Inter
Empoli - Cagliari
Lecce - Fiorentina
Messina - Livorno
Milan - Lazio
Palermo - Reggina
Roma - Parma
Treviso - Sampdoria
Udinese - Juventus

Vooral Milan - Lazio (kijken of óók Lazio het Milan lastig kan maken, Milan-legende Gianni Rivera spreekt al voorzichtig over een crisis), Udinese - Juventus (dé topper van speelronde vier), Roma - Parma (cruciaal voor beide ploegen, vinden zij aansluiting bij de suptop of juist niet?) en Lecce - Fiorentina (Valeri Bojinov tegen oude club en houdt Luca Toni zijn uitmuntende vorm vast?) kijk ik naar uit.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:04:31 #225
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_30752043
Milan-Lazio en Udinese-Juventus maar ergens kijken dus.
pi_30753633
Goed nieuws voor sommigen: Adriano zou toch kunnen spelen, blessure bleek mee te vallen. (Vermoed wel dat ze voorzichtig zullen zijn en hem op de bank laten beginnen).

En Padova - Genoa gisteravond 1-1, Genoa nu met 1 zege, 2 gelijke spelen en 1 verliespot voorlaatste in de Serie C1A na 4 speelrondes ivm de puntenaftrek.
pi_30754416
Toto-ers: er is morgen een speelronde!
Wat een vrouw!
spits!
pi_30758805
Bedankt voor je uitgebreide reactie DIGGER. Ik zal me eens nader oriënteren.

Geweldige Goalmeter overigens. Toni heeft totaal geen aanpassing nodig. De beste man scoort overal, zo lijkt het.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_30763223
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Goed nieuws voor sommigen: Adriano zou toch kunnen spelen, blessure bleek mee te vallen. (Vermoed wel dat ze voorzichtig zullen zijn en hem op de bank laten beginnen).

En Padova - Genoa gisteravond 1-1, Genoa nu met 1 zege, 2 gelijke spelen en 1 verliespot voorlaatste in de Serie C1A na 4 speelrondes ivm de puntenaftrek.
Ik hoop zelf dat Adriano niet nodig zal zijn
pi_30780193
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef DIGGER het volgende:
Adriano 2 weken out met een enkelblessure.

En voor de Fiorentina fans: http://www.channel4.com/sport/football_italia/sep19e.html
Veel te bescheiden. Dit jaar Europees voetbal en volgend jaar CL. sim-pel.
pi_30781261
Dat 1e zeker, dat 2e is altijd de vraag, nu hebben ze niet die extra Europese wedstrijden, als je volgend jaar UEFA cup speelt wel, en het is altijd de vraag hoe dat dan uitpakt met de vorm & belasting van de spelers mbt de competitie.

Nog 2 opmerkelijke zaken:

Atalanta, tot nu toe nog zonder puntverlies in de Serie B, verloor gisteren met maar liefst 4-1 bij promotie cuncurrent Catania. Het gepromoveerde Mantova won met 0-1 bij Vicenza met als resultaat dat de promovendus dus nu aan kop staat na 5 wedstrijden.

Zeker zo opmerkelijk: de in bloedvorm verkerende Vincenzo Iaquinta is door Udinese buiten de ploeg gezet omdat hij als enige speler weigerde z'n contract te verlengen. Hij doet dus niet mee tegen Juve vanavond.

Rocchi is intussen ontsnapt aan een schorsing voor duiken (hij zou de 1e geweest zijn onder de nieuwe regels) daar er volgens de bond wel licht contact was, maar de bond deed geen uitspraak of het nu wel of niet strafschopwaardig was. Simpel gezegd: het was absoluut geen pingel maar omdat er wel iets van contact was, is besloten het niet onder de noemer 'vrijwilig duiken' te gooien. De nieuwe regels zullen op deze wijze dan ook weinig zoden aan de dijk zetten.
pi_30783623
Opvallend (van Voetbalzone.nl):
quote:
Udinese heeft topscorer Vincenzo Iaquinta uit de selectie gezet. Het contract van de 25-jarige aanvaller loopt komende zomer af en hij weigert zijn verbintenis te verlengen.

Udinese heeft direct aktie ondernomen en besloten hem uit de selectie te zetten. "Alle belangrijke spelers binnen onze selectie hebben hun vertrouwen in de club getoond door hun verbintenissen te verlengen. Iaquinta echter als enige niet", aldus algemeen directeur Pietro Leonardi op de officiële website van Udinese.

"Ik hoop dat hij zich positiever zal gaan opstellen. Tot zo lang zal de ruimte die hij achterlaat opgevuld worden door mensen die wél vertrouwen hebben in de plannen van de club."

De uitsluiting van Vincenzo Iaquinta komt als een complete verrassing. De Italiaans international scoorde vorige week in het Champions League-duel met Panathinaikos (3-0 winst) alle drie doelpunten.
Wat een vrouw!
spits!
pi_30787054
Goeiemorgen DD

Mancini bij Roma geblesseerd, dus die doet niet mee tegen Parma.
Delvecchio zal in de basis starten tegen z'n oude club.
pi_30787231
De President van de Serie C heeft inmiddels, onder grote druk, toegegeven dat de arbitrage bij Napoli maandag schandalig was en dat Napoli daardoor sterk benadeeld was.
Allemaal leuk en aardig, maar daar kopen we natuurlijk geen 3 punten voor

En de 3000 Euro boete is ook alweer binnen
pi_30802879
Milan heeft er al 2 inliggen
pi_30804533
Kut aan de standen te zien is eens gek doen in de toto niet goed uitgepakt
pi_30805260
Fiorentina duwt er effe zo 3 in !
Wordt lastig zondag
pi_30806222
VIOLA

Ik moet snel maar eens een vlucht boeken en een wedstrijdje bezoeken.

Champions League
pi_30806542
Kut Juve heeft gewonnen
Ze moeten eens punten verspelen.

Samuel
pi_30814159
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Fiorentina duwt er effe zo 3 in !
Wordt lastig zondag
Yep, Bojinov tegen z'n oude club en ook de Toni Goal-o-meter was weer in beweging.
Die Toni is ook bezig aan een lekkere reeks van wedstrijden op rij waarin ie scoorde, als je ook even de wedstrijden om Coppa en Interlands meetelt.

Terlizzi van palermo tot nu toe ook in elke wedstrijd succesvol en dus al op 4 goals.

In Roma waren het met name Totti en Nonda die de parma defensie op een hoopje speelden, 4-1 was nog mild, maar het brengt Roma ten dele alweer waar het hoort, boven Lazio, nu nog wat hoger in de rangschikking.

En voor MM: Trezegoal zat de gehele wedstrijd op de bank, Del Piero speelde en werd een kwartier voor tijd afgelost door Zalayeta.
Maldini speelde ook niet bij Milan, en blijft dus even op 570 Serie A matches staan, gelijk met Zoff, maar zal dat record dit weekend bij Treviso wel gaan breken is de verwachting.

Dit weekend met Inter - Fiorentina en Lazio - Palermo staan er 2 leuke affiches op het programma van teams die tot nu toe goed lopen, terwijl Empoli - Lecce al een heuse degradatiekraker is.
pi_30820324
Dylan Dog: Iaquinta z'n contract loopt niet, zoals Voetbalzone meldt, komende zomer af, maar pas in 2007.
Daarom is het deste vreemder dat ie uit de selectie gezet is, en dan ook nog eens pal voor de wedstrijd tegen Juve.
Sterker nog, ondanks dat ie dus nog bijna 2 jaar contract heeft, enm komende zomer helemaal nergens heen kan voor nop, heeft Udinese nu zelfs al aangekondigt dat ie in Januari als de transfermarkt weer open is, weg moet.

Werkelijk onbegrijpelijk dat een club dit zo op de spits drijft terwijl er echt geen ruk aan de hand is.
gewoon lekker laten voetballen en komend voorjaar het hebben over verlenging, zo niet dan kun je hem in de zomer nog verkopen...Udinese wil geen risico lopen dat ie gratis wegloopt, maar zoals ze nu bezig zijn, is echt onbegrijpelijk.
pi_30820470
Er moet toch haast nog een andere reden zijn, anders is dit echt onbegrijpelijk. Dan gooien ze hun eigen glazen in.
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 13:10:23 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30821488
Francesco Totti doet weer van zich spreken, hij denkt dat zijn AS kans maakt op de titel. Gek hè, dat je vaak te horen krijgt dat je dom overkomt? Zelfs Andy v/d Meyde heeft een hoger IQ.
pi_30827296
Totti is ook niet slim
pi_30833080
Geen Trezeguet en toch winnen. Knap van Juve.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 19:25:01 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30833314
De Bianconeri zijn net zo afhankelijk van David Trezeguet als Feyenoord van Ali B.
pi_30834042
Onzin, Trezeguet is een belangrijke spits, kijk maar naar zijn goalgemiddelde. Alleen hebben ze nog 2 goede spitsen, dus kunnen ze makkelijker rouleren.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 19:55:24 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30834273
Vergelijk het met Feyenoord, waar men de beschikking heeft over Dirk Kuijt, Salomon Kalou en Ali B. voor de spits-positie, de laatste is de minste. Dat geldt ook voor David Trezeguet, zowel Zlatan Ibrahimovic als Alessandro Del Piero schat ik hoger in. David Trezeguet volgt daarachter, net als Marcelo Zalayeta en Adrian Mutu.
pi_30834500
Trezeguet is natuurlijk als pure spits gewoon beter dan Alex en Zlatan hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_30834636
Wat MM zegt

Voor doelpunten heeft Juve echt Trezeguet nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')