In Drenthe zijn we iig nuchter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Friesland
Ik vind Drenthe al erg genoeg maarja
dacht ik ook..maar:quote:
Ouders, vrienden, vertrouwenspersonen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat doe je er nou in hemelsnaam aan??
Dat is gewoon ziek.quote:Dit hou je gewoon niet tegen.
Een buurmeisje van me dies 15 en heeft een vriend van 28
3X zwanger geweest![]()
heeft ze abortus laten plegen of de kids gehouden? of adoptie ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, ik heb der al eens duidelijk gemaakt dat het zo niet gaat mja ze wil niet luisteren, best dan kan ze van mij pat oprotten
P.s, 3X zwanger = 3X andere jongens....
Ze wordt ook wel: Het hoertje van Dokkum: genoemd.
Zoek op het enkelvoudquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
dacht ik ook..maar:
U hebt gezocht op Consequenties:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Dat is meervoud.quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
dacht ik ook..maar:
U hebt gezocht op Consequenties:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Niet stiekem je post wijzigen.. er waren toch trema's ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is meervoud.
con·se·quen·tie (de ~ (v.), ~s)
1 noodzakelijk gevolg => implicatie
2 het trouw blijven aan beginselen
Jah maar toch, ouders doen er op het laast ook geen fuck meer aan hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ouders, vrienden, vertrouwenspersonen.
[..]
Dat is gewoon ziek..
quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat is meervoud.
con·se·quen·tie (de ~ (v.), ~s)
1 noodzakelijk gevolg => implicatie
2 het trouw blijven aan beginselen
quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Niet stiekem je post wijzigen.. er waren toch trema's ofzo![]()
Abortus, 3X ....quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
heeft ze abortus laten plegen of de kids gehouden? of adoptie ofzo?
quote:
quote:Met een abortus beëindig je een zwangerschap. Dit gebeurt door middel van zuigcurettage: de baarmoeder wordt leeggezogen via een slangetje dat bij de vagina naar binnen gaat. Het bevruchte eitje komt hierbij met wat bloed en slijm naar buiten
Minstens 27 maanden dus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud was ze dan toen ze voor t eerst zwanger was?
Tja, mijn zorg iig nietquote:
13..quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud was ze dan toen ze voor t eerst zwanger was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |