Oh God. Ambulance missies. Heb ik nachtmerries aan overgehouden. Laatste mannetje (level 12, vice city) moest ik ophalen, ik schoof te ver door (PLUH) mission failed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef Yildiz het volgende:
met armor, SMG en M4 binnenrollen, dan lukt het wel
mocht dat nog niet lukken, doe dan de ambulance-missies, dan heb je 150% health
Ja maar als ik op die gasten schiet ontploft die wagen toch? En ben ik dat telefoon nummer ofzo kwijt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:19 schreef coz het volgende:
tip , parkeer een fatsoendelijke auto startklaar op het parkeerterrein , een stuk naast de deur mag ook zolang het maar niet te dicht bij is dan *poef* ...eventueel nog een bandje lekschieten voordat ie wegrijd maar volgens mij is het met cutscene of niet ?... dan hem dus niet met die limo achtervolgen want dat ding is brak(politie)motor doet wonderen drive-behinds
...
kill kill kill dus ..
quote:[snip]Another cutscene will show Jizzy trying to escape, so jump in a vehicle and chase after him. The black Stretch to your left will do. Chase after him and drive-by his car until it blows. If you've got no drive by ammo just keep ramming into it. The explosion alone might not kill him, so run him over or shoot him if he bails. Once he's dead grab the cell phone to lose your wanted level. CJ will then call Cesar and tell him to meet him at Pier 69 where they're going to take out T-Bone.
wel na een stukje achtervolgen bedoel je ? .. kan ook zijn omdat er iets met die andere auto gebeurt ..maar lijkt me sterk ..weet niet zeker of je die ook moet killen (weet je hoe lang dit geleden is voor mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:59 schreef Zwansen het volgende:
Zal wel. Snap geen kut van wat je bedoelt... Als ik die wagen kapot schiet is het gelijk mission failed.
kwam ik ook achter jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's humor met die AI van de politie. Als je 4-star wanted level ofzo hebt, midden in een achtervolging het water in rijden. Al die cops met auto's en motoren achter je aan de plomp in, heli soms zo laag dat ie erin dondert enzo
leer eens engels ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
kwam ik ook achter ja
Leuk dat zij niet kunnen zwemmen (was toch vereist bij een copper?)
Schiet eerst al die auto's die voor de deur staan kapot. Dan pakt hij een pizzabrommertje in plaats van een auto, dan gaat het wat makkelijker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:02 schreef Zwansen het volgende:
Wat moet je doen bij die missie van fizzy, ice cold ofzo? je moet dat nummer hebben en die auto van die pimp achtervolgen, maar net zolang achtervolgen dat je uitstapt ofzo? die auto gelijk kapot schieten mag ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |